Jego ręka mocniej zaciska się na materiale spodni, a druga ręka szybko naciska przycisk blokowania telefonu. Uśmiecha się uprzejmie do reszty osób przy stole, próbując ukryć zdenerwowanie. Jest na przyjęciu w pięciogwiazdkowym hotelu w Paryżu, je luksusową kolację z kilkoma wysoko postawionymi członkami paryskiej mafii po pomyślnym osiągnięciu porozumienia o partnerstwie, które z pewnością przyniesie korzyści obu stronom.
Po tym, jak to zrobiono, Chuuya będzie mógł wrócić do domu za kilka dni. Naprawdę, jest naprawdę zadowolony, że tak jest.
Boże, Dazai staje się taki niecierpliwy.
Bierze łyk wina i zaczyna rozmowę z podwładnym siedzącym obok niego, bezskutecznie próbując wyrzucić z głowy zdjęcie, które właśnie wysłał mu Dazai, mały gówniarz.
Przezroczysta różowa koronka zdobiąca uda Dazaia, pas do pończoch przymocowany do pończoch Dazaia i obejmujący talię Dazaia tuż nad różowymi majtkami, wciąż na sobie, ale odsunięty na bok, aby zrobić miejsce dla ogromnego dildo, które Dazai ma w swojej dziurze. Nie jest nawet pewien, jak Dazaiowi udaje się robić zdjęcia pod tak świetnymi kątami swojego tyłka, ale mu się to udaje. Zdjęcie przedstawia zbliżenie pięknego tyłka Dazaia, rozkosznie wciągającego tę grubą długość, widać tylko podstawę dilda, na którym siedzi Dazai.
Dazai prawdopodobnie pieprzy się tym pieprzonym dildo w tej chwili. I oto jest, na zupełnie innym kontynencie niż jego głupia makrela. Jak ma się skupić na tej kolacji?
Ten mały gówniarz , bawi się sam...
Do jego rozmowy z podwładnym dołączyli inni ludzie i rozmawiał ze wszystkimi bez problemu. Po prostu jego myśli już tam nie krążą, nie w poglądach politycznych, nie w drogim winie czy jedzeniu, nie w lśniących dekoracjach pokoju ani w pięknym fortepianie, na którym tak bardzo chciał grać, kiedy po raz pierwszy wszedł do pokoju, ani w szerokich oknach, z których nocą roztaczał się wspaniały widok na podwórko.
Jego myśli były skupione na innych rzeczach, w innych miejscach, z innymi osobami – lub osobą .
Szczerze mówiąc, Chuuya jest zdumiony tym, jak bardzo wszystko się między nimi zmieniło, odkąd zaczęli się spotykać trzy lata temu, a jeszcze bardziej, odkąd Dazai wprowadził się do jego penthouse'u niedługo po tym, jak ich związek stał się oficjalny dla obu organizacji.
Dazai zawsze miał trudności z powiedzeniem „kocham cię", ale Chuuya wyraźnie pamięta, kiedy po raz pierwszy te słowa wyszły z ust Dazaia. Pamięta desperację w głosie Dazaia i gniew, który wypełnił jego żyły, gdy uderzył Dazaia w twarz, mocno . Pamięta złamany wyraz twarzy Dazaia, gdy spojrzał na Chuuyę ze swojej pozycji na podłodze, po upadku pod wpływem uderzenia, jego wyraz twarzy był jednym z najprawdziwszych i najbardziej otwartych pokazów emocji, jakich Dazai kiedykolwiek pozwolił mu być świadkiem.
Pamięta szybkie tempo kroków, gdy uciekał, pamięta Dazaia, swoje własne uczucia, najbardziej racjonalną część umysłu, która mówiła mu, żeby nie wpaść w pułapkę Dazaia; tę drugą, bardziej emocjonalną, która kazała mu krzyczeć o swoich uczuciach i zaufać Dazaiowi.
Czasami racjonalne wybory nie są najlepszymi wyborami.
Chuuya nie żałuje, że kilka nocy później wtargnął do akademika ADA Dazaia. Nie był też zaskoczony ilością pustych puszek po krabach i butelek sake otaczających postać Dazaia na jego futonie.
Dazai z drugiej strony był całkowicie bez słowa, prawdopodobnie zbyt przestraszony, by powiedzieć cokolwiek, co mogłoby sprawić, że Chuuya znów odejdzie.
A tej nocy Chuuya opróżnił swoje serce. Ponieważ Chuuya nie był tchórzem, nie jest i nie będzie się bał swoich uczuć.
Zawsze uważał, że jest głupi, że zakochał się w kimś tak „zimnokrwistym" jak Dazai, który nigdy nie odwzajemni jego uczuć.