Elvinni a barátnődet és a fiát a tengerpartra egy kifejezetten jó ötlet. A horvát tengerpart amúgy is szép, főleg ha homokos parton van az ember. Akkor ha homokos és összefekszik a barátnőjének a fiával, na az már nem valami szép dolog... Mina nem csúnya nő. Sőt! Kimondottan szép. De a fia... Lee Minho. Egy félisten, ha nem egész. Nálam magasabb, porcelán színű, tökéletes bőre van, barna szeme és lila, nem túl hosszú haja.- Ahh Minhoh!
- Könyörögj! - Mormogta ajkaimra Minho, a mostoha fiam. Már legalább tíz perce ez megy, de túl büszke vagyok ahhoz, hogy ennyire leereszkedjek. Mondom én, Han Jisung, aki képes a barátnőjének a fia alá feküdni. Bár tény, hogy sokkal jobb az ágyban, mint az anyja, de ettől nem vagyok jobb ember... Meg attól sem, hogy a szállodában, Minho anyjának az ágyában szexelek a fiával. Az ablak nyitva van, így egy kevés sós levegő beszökik hozzánk, ezzel még tovább fűtve a hangulatot.
- A kibaszott mostoha apád vagyok. Biztos, hogy nem. - Ha nem tartaná a kezeimet a fejem fölött, legalább magamhoz nyúlhatnék... Lehet, hogy Minával nem jó ennyire, de ő sosem hagy szenvedni. Vagyis most nem akart lefeküdni velem, inkább elment vásárolgatni. Én pedig úgy döntöttem, játszadozok kicsit. Egy elég szerencsétlen, viszont annál szexibb pózt sikerült felvennünk. Pontosabban nekem, hiszen az egész úgy kezdődött, hogy a szobánkban maszturbáltam... Az ágyon feküdtem, a hátam alatt egy párnával és éppen nagyban ujjaztam magam, mikor Minho rám nyitott. Hezitált egy kicsit, de miután az érkezését követően sem hagytam abba a kényeztetésemet, úgy érezte szabad utat kapott. Ami lényegében igaz is. Hiába nem vagyok rá büszke, reméltem, hogy ő nyitott rám... És mivel már szépen kitágítottam magamat, neki csak be kellett tennie. Amit csak úgy tudott megtenni, hogy a lábaimat a vállára emelte. Innen a furcsa pozíció.
- Tőlem... Ha nem akarsz elélvezni, akár abba is hagyhatjuk - vigyorodott el kajánul. Tudja, hogy miután lefeküdt velem, úgysem tudnék elélvezni az ujjaimtól. Amúgy sem megy mindig, de most sikerült volna. Minho telefonján találtam egy-két szemrevaló felvételt és Istenem, de jól tettem, hogy megnéztem őket...
- Nem úgy értettem.
- Tudom. De ha szépen kéred, megadom, amit akarsz. Csak egy szavadba kerül, Hannie~
- Ne hívj már így! Anyád mondja ezt, amikor akar valamit... - Csak ő nem igazán ér el vele semmit. De te, kis rohadék... Te szinte bármit elérhetsz, csupán azzal, hogy megrakod a fenekemet...
- Jajj szegény Jisungie... Morci vagy, mert nem engedlek elélvezni? - Gügyögött nekem. Ha nem lenne ilyen jó farka és az nem lenne ilyen jó helyen a popsimban, biztosan lebasznám. De most valahogy nem tud érdekelni, mennyire szemtelen is ez a srác. Még izgat is, ha nagyon őszinte akarok lenni.
- A faszomat már beléd, te szemétláda... - Sóhajtottam fel morcosan, majd minden tartásomat sutba vágva teljesítettem kérését. - Könyörgök neked, Minho! Kérlek szépen, hagy élvezzek el végre! - a végét már egészen magas hangon sikerült kinyögnöm, ugyanis Minho egy jó irányzott lökéssel lendült előre bennem.
- Mhh ezt szeretem. Jó fiú! Igen, Minho nagyon szereti a jó fiúkat... - Néha nagyon utálom, hogy ennyire izgatnak a domináns fiúk... A csípőjét egyre gyorsabb ütemben lökte előre, most már a prosztatámat sem kerülte ki. Akárhányszor eltalálta az édes pontomat, annyiszor csalt ki belőlem hol hangosabb, hol halkabb, igen szégyenteljes hangokat.
- Ahh még! - Nyüszítettem fel, mikor Minho ajkai megtalálták az egyik mellbimbómat.
- Kérésed számomra parancs, Jisungie - vigyorodott el a fiú és míg a másik mellbimbómat a kezével kényeztette, egy még gyorsabb tempóra kapcsolt csípőjével. - Minhoh, kérlek!
- Gyerünk, Jisungie! Élvezz el nekem, szépen - mormogta, majd szenvedélyesen ajkaimra tapadt, ezzel megadva nekem az utolsó lökést. Az orgazmus hatására nem tudtam tovább csókolni a fiút, ajkaira nyögve, és a nevét ismételgetve élveztem kettőnk közé. A Minho farka köré szoruló izmaim őt is átlendítették a határon és szinte velem egyszerre élvezett belém.
- Mhh Minho... Ez csodálatos volt!
- Köszönöm szépen, Jisungie! - Mosolyodott el fáradtan, majd miután kihúzódott belőlem, mint egy bújós kiscica, úgy simult hozzám. Fejét a mellkasomra tette, karjaival pedig a derekamat ölelte át. Még volt annyi lélekjelenlétem, hogy egy zsepivel mindkettőnket megtörölgettem és visszahúztam magunkra a nadrágot, majd a takarómat is ránk terítettem. Nem lesz egyszerű kimagyarázni a helyzetet, de van egy olyan sejtésem, hogy Mina nem kevés pénzt költött a kis kiruccanása alatt. Remélem emiatt nem fogja felhozni, hogy miért is aludtam a fiával délelőtt. Nincs bajom a barátnőmmel, csak szeretni sem szeretem. Bár szerintem ő sincs nagyon belém esve. Inkább csak elvagyunk. Egy apró puszit nyomtam a már alvó Minho fejére, majd engem is elnyomott az álom.
ESTÁS LEYENDO
𝕊𝕖𝕩 𝕆𝕟 𝕋𝕙𝕖 𝔹𝕖𝕒𝕔𝕙 𝔹𝕃. 🔞 ✔️
RomanceNincs annál kellemesebb amikor a kedvenc íród, vagy íróid munkáját olvashatod... Ráadásul nyaralás közben. Na ugye! Íme egy újabb kihívás amivel nyárra kedveskedünk nektek.