Mark pov.
Éppen bőröndömbe pakoltam még mindig hitetlenül, mert nem hittem el hogy a főnököm kitalálta valamilyen oknál fogva elviszi az egész részlegünket egy nyári vakációra! Ráadásul nem pár napra, hanem 2 hétre! Honnan jött ez neki azt nem tudom... Én is terveztem egy hosszabb nyaralást a hetekben, de akkor ezek szerint nem kell feleslegesen helyszínt és repjegyet vennem.
Reggel taxival mentem a repülőtérre, mert ott volt megbeszélve a találkozó és így könnyebb mindenkinek. Becsekkoltunk, majd a csomagokat leadva indultunk a géphez, ahol már vártak a kedves légiutaskísérők.
Minden munka társam izgatottan várta az utazást csak én néztem unottan ki az ablakon és azon gondolkodtam miért pont a Holt-tengerhez megyünk, amikor ennyi erővel Hawaiira is mehettünk volna.
Néha nem tudom hova gondol az a nagy mamlasz. Csak 2 évvel idősebb nálam és mégis néha úgy viselkedik, mint egy gyerek. Mindig szereti a kollegákat ugratni és tréfálni, ez miatt már sokszor lecsesztem. De mivel ő a főnök nem tudok mit tenni, mert rendszerint a szidás végén nevetve borzol hajamba ami már kezd zavarba ejtő lenni. A kollegák már megjegyezték, hogy néha olyanok vagyunk, mint a rossz házasok. Még a feltételezés is sértő! Hogy én és az az izmos, kigyúrt melák! Akinek még a mosolyától is zavarba jövök, nem hogy még attól hogy néha hozzámér...
Jó, na talán kicsit tetszik nekem a főnököm. De csak egy kicsit!
- Minden rendben Mark? – huppant mellém főnököm Thomas Mayers. Karjával meglökve enyémet, amitől kicsit megugrottam.
- Igen, csak még kicsit fáradt vagyok és nem aludtam tegnap sokat az akták átnézése miatt.
- Kicsit összegyűlt mostanság a munka nem tagadom. – vakargatta állát sóhajtva – Bocs ez miatt, az én hibám.
- Mert mindig egy órával hamarabb lelépsz a melóból? Vagy mikor elalszol és csak délbe mászolbe a tízkor kezdődő megbeszélesre?
- Igen... - vakarta kínosan nevetve tarkóját – Bocsi, hogy mindent a nyakatokba zúdítottam! Éppen ezért gondoltam, hogy elhozlak nyaralni téged!
- Úgy érted a részlegünket. – néztem rá furcsállva, mire csak legyintett.
- Persze-persze!
Csak a szemeimet forgattam fejemet rázva és az ablakon néztem inkább ki. Mostanság egyre furábban viselkedik velem. Többször érinti meg a kezemet ,,véletlenül", dicséri meg a ruhámait vagy már az asztalomon vár ritkán a reggeli kávém, pont ahogy szeretem. Eddig nem tettem ezeket a dolgokat szóvá, de most már úgy érzem itt lesz az ideje.
- Most ugye csak viccel velem?! – kérdeztem sokkosan a recepciós nőt a hotel közepén állva.
- Mi történt? – állt mellém főnököm és vállamra tette kezét, ami megnyugtatott.
- Sajnálom uram, de adminisztrációs hiba történt! – mentegetőzött a nő.
- Miféle?
- Egy szóbával kevesebbet foglaltunk le önöknek, mint amennyit önök kértek és sajnos nincs több szabadszobánk az önök részére. Mindegyik le van már foglalva.
- Ezt nem hiszem el... - túrtam hajamba idegesen, amire Thomas csak leintett.
- Van rá lehetőség, hogy valakinél eltudják őt szállásolni?
ESTÁS LEYENDO
𝕊𝕖𝕩 𝕆𝕟 𝕋𝕙𝕖 𝔹𝕖𝕒𝕔𝕙 𝔹𝕃. 🔞 ✔️
RomanceNincs annál kellemesebb amikor a kedvenc íród, vagy íróid munkáját olvashatod... Ráadásul nyaralás közben. Na ugye! Íme egy újabb kihívás amivel nyárra kedveskedünk nektek.