Kezdhetném akár így is, de akkor hazudnék! Először is nem Hawaiira hozott el Gáborom nászútra, hanem Thaiföldre. Dizsibe pedig nem mentünk, mert féltékeny lett már a repülőtéren... Ugyanis szerinte minden thai fiú engem nézett. Vagyis szerinte legalábbis...
– Ha tudom, Andris, hogy ez lesz... inkább a Balatonra viszlek! – puffog mellettem, miközben rászorít a csípőmre.
Oké, nekem jólesik, ha birtokolni akar, és ennyire félt, de azért ezt túlzásnak tartom... De csak egy kicsit.
– Ez hülyeség, Nemes Gábor! Lehet, csak ritka náluk a szőke, kék szemű pasi...
– Ccc! Akkor se az én férjemet nézzék így! – most igazán mérges, ezt hallom a hangján, és látom is feszült képén.
– Hogy néznek? – forgattam a fejem, mintha én magam nem láttam volna a vizslató szemeket, persze a drágám ettől csak még idegesebb lett.
– Ne forgolódj, Nemes Andris!
Most komolyan ennyire féltékeny?
– Úgy néznek, mintha szemmel akarnának megdugni!
Ilyennek sem láttam még őt, ezért inkább nem is nézelődök. Meg aztán minek nekem egy alacsony ázsiai fiú, amikor a férjem egy igazi magas, erős, európai kan.
– Mosolyogj, szívem! Itt ez a tisztelet jele! – az arcára nyomtam egy apró puszit, hátha azzal segítek.
– Áhhh, akkor azért vigyorognak rád? – morgolódik tovább. – Teljesen félreértettem...
Ugye értitek az iróniát? Mert én igen.
Bangkok gyönyörű város, még úgy is, ha melletted a párod kissé zabos. A kezem el sem engedte, amiből – csak úgy mellékesen megjegyzem – volt is pár furcsa helyzet, de kit érdekel? Vigyáz rám, mert félt és szeret! Az biztos, hogy a szállodában egyből nekiesek, hiába is csinált ki az utazás. Ez a féltés igencsak felébresztette a nemesebbik felemet. Ajj, megint a bujálkodáson jár az eszem így a lényeget el is felejtettem!
A szálló felé párom a bal kezem fogta, közben én persze fotóztam, képeket küldtem az írói csoportba. Mivel megígértem Mamzinak, én teljesítettem az ígéret rám eső részét. A fejemben a sztori is kezdett már kibontakozni, de a testem majd szétvetette a vágy a párom után...
Bocsi, Bangkok, na, meg, Mamzi, ez a sztori biztos nem ma fog megíródni...
– Ugye, tudod, te mafla, hogy téged szeretlek? – próbáltam vidítani, na, meg puhítani férjem a liftben.
Erre ő... a nagy tulok, rám sem néz, csak tovább puffog.
– Szép, mondhatom, ebből sem lesz ma szex maraton... – dünnyögtem.
– Szóltál, Andris?
Megint az a kurva név! Esküszöm, visítani tudnék!
Mérgesen emelem fel a fejem, és akkor látom meg a rafinált csillogást a szemében. A szemtelenje megint átvert...
– Már miért ne lenne, szívem? Alig várom, hogy megjelöljelek!
– Mi vagyok én, valami marha, akit megbillogoznak? – adtam is egyből tudtára nemtetszésem ennek a... áhhh, inkább le sem írom, amire gondoltam!
– Nézd, szívem! – emelem a bal kezem felé, amit már kékre szorongatott. - Itt a bizonyíték, hogy a tiéd vagyok. Ez sem elég?
– Nem, szívem! – lépett ki a liftből, ami menetközben megállt, majd tök lazán tanulmányozta a kulcskártyánkat.
Esküszöm, mintha én ott sem lennék, úgy viselkedett, majd a szoba irányában ment tovább. Mintha nem tettem volna fel az imént egy kérdést... A kezem még mindig fogta, úgy vezetett a szobánkig, most én puffogtam tovább, de csak egy kicsit.
Várjál csak, Nemes Gábor, ezért nem lesz egyből hancúrozás!
Ügyesen kigondoltam magamban, hogy a szobánkba lépve pár cuccot előveszek, majd fürdeni megyek... Igen ám, de András tervez, Gábor végez – ugyanis a drága férjem, teljesen másképp gondolta ezt! Ezért is ért váltalanul, amikor a szobánkba lépve azonnal felkent a falra. De ne ijedj meg, nem bántani készült a szerelmem! A szexmaratonunkat akarta így indítani, na, meg, megjelölni engem.
Ellenezhettem volna, mondhattam volna valamit, hiszen pár másodperce még puffogtam... de úgy rámart a számra, hogy azonnal meg is kukultam. Éhesen, követelőzően csókolt, amit én viszonoztam persze, miközben bal térdével a már amúgy is ágaskodó farkam ingerelte. Ha enged szóhoz jutni, biztos elmondom, hogy azt már nem kell piszkálni, a reptér óta áll, mint a cövek... De nem szóltam, csak hagytam, hogy azt tegyen, amit szeretne. Kényeztette testem, végig nyomot hagyva rajtam, majd térdre vágódott előttem... Még mindig az ajtó mellett, a falnak döntve, és egy szót sem szólt hozzám azóta sem. Rutinosan szabadított meg alsómtól, majd már csak azt éreztem kábulatomban, hogy a torkára ejakulálok...
A nászutunk első éjszakáját az én kényeztetésem után végigszeretkeztük, vagyis a tervezett szexmaratont igenis teljesítettük.
– Nemes Gábor, mit csináltál velem! - kiáltottam férjemnek amint megláttam a lilára festett testem.
Szóval így értette, hogy megjelöl engem...
– Megmondtam, nem? – vigyorog a szemtelenje, és látom az arcán, hogy igazán elégedett.
Legalább ő, ha már én nem...
– Így legalább tudni fogják a tengerparton, hogy hozzám tartozol!
– De ugye, azt is tudod, hogy így én ki sem megyek a partra? – töredelmesen bevallom, hogy hisztiztem, de ki ne tette volna a helyemben?
Na, igen, erre az a mafla nem is gondolt, mert döbbenten nézett végig a mellkasomon, combomon...
– A nyakad direkt kihagytam!
Óhh, ez a féltékeny marha! Így kimondva: tényleg egy billogozott marhának érzem magam...
Nem beszéltünk már a foltjaimról... A Phuket szigetre indultunk. Újabb reptér, repülőút, egyenlő feszült behemót... Azonban a szigetre érve fordult a kocka, mert Khao Lak inkább a turisták paradicsoma. Így már nem is én voltam a porondon, hanem a férjem, aki láttán minden nő szeme kocsányon lógott!
– Ugye, tudod, szívem, hogy most én jelöllek meg téged!
– Benne vagyok, Andris! – ölelt magához, majd azért, mert tetszett neki az ötletem, egy őrületes csókkal jutalmazott.
A lábaim azonnal citerázni kezdtek, és ha nincs az idegenvezető, na, meg a csoport mögöttünk, biztos magam után rángatom egy zárt helyre, hogy én vágódjak térdre előtte...
Említettem már, hogy a címben említett Hawaii és dizsi miért nem találó cím, azonban most a napfényt említeném meg nektek. Na, az volt az egyedüli motívum, ami bejött! Bejártuk a szigetet, mindent megnéztünk, és valami csodálatos az egész! Azonban ami csodálatossá tette az egészet, hogy mindezt kézenfogva, néhol lágyan csókolva, puszival jutalmazva a másikat tettük meg. Oké, tudom, hogy társaságban nem illő ilyet tenni, de nézzétek el nekünk, szerelmes bolondoknak, hiszen a világ más táján, vagy akár otthon ezt nem tehetjük meg. Mint végül kiderült, ezért is hozott el ide a férjem.
Fürdőzésben sem volt hiány, ami azért volt vicces, mert mind a kettőnk testét sok-sok lila folt fedte már. Gábor vigyázott rám, minden lépésem, óhajom leste. És ha azt hittem az esküvőnk napján, hogy nem lehetek boldogabb...igencsak nagyot tévedtem! Hiszen minden perc maga a boldogság vele! Hiába féltékeny, néha idétlen, de én így szeretem!
Jelentem, Mamzi, ihletet is kaptam, és ebben persze újra Gábor segített nekem. Így amint hazaértünk, és egy kiadós szexszel levezettük az utazás fáradalmait, meg is írom! Ígérem...
Ja, és a következő kihívásra is van már ötletem...Vége
Sziasztok Drágáim.
Mint megszokott, Andris és Gábor történetével zárunk egy kihívást, és ez most sincs másképp. Köszönjük,hogy velünk tartottál,
a vote-ot , a kedves , vicces szavakat.
Az ugyan még nem tudom mikor, de találkozunk egy újabb kihívással hamarosan.
Kellemes pihenést, nyaralást, meg mindent is kívánok amit ilyenkor szokás.Mamzi & Wattpad Írók
YOU ARE READING
𝕊𝕖𝕩 𝕆𝕟 𝕋𝕙𝕖 𝔹𝕖𝕒𝕔𝕙 𝔹𝕃. 🔞 ✔️
RomanceNincs annál kellemesebb amikor a kedvenc íród, vagy íróid munkáját olvashatod... Ráadásul nyaralás közben. Na ugye! Íme egy újabb kihívás amivel nyárra kedveskedünk nektek.