Clearwater
-Vége! Hallod, ember, VÉGE van!
Ugrik a hátamra legjobb haverom, ujjongva. Teljes mértékben meg tudom érteni, hiszen megkaptuk az érettségi bizonyítványunkat, a gimit hivatalosan is a hátunk mögött hagyjuk. És a jogi egyetem is, ahova mind a ketten be akartunk kerülni, felvett minket, szóval nincs más hátra, mint élvezni a nyarat. Hogy ez mit is foglal magába?
Bulik, tömérdek mennyiségű alkohol, és rengeteg szex. Na nem mintha ezek év közben ne lettek volna meg, de innentől két és fél hónap teljes szabadság! Sokkal eufórikusabb érzés, mint egy sima tanévzáró után.
-Már ma bevetjük magunkat. Ünnepelni kell!
Mondom vigyorogva Codynak, aki erre csak helyeslően bólogat.
-Gyerekek, el sem tudjátok képzelni, mennyire büszkék vagyunk rátok!
Lépnek hozzánk anyáék, miután kiértünk a nagy kapun. Már alig várom, hogy végre hazaérjünk és lezuhanyozhassak. Ez az ünneplő cucc egybeolvadt a bőrömmel. Itt Floridában a hőmérséklet elviselhetetlen ilyen ruhákban.
-Később találkozunk, ne késsetek.
Megbeszéltük, hogy a családjainkkal együtt összeülünk ünnepelni, így ma estére lett foglalva asztal az étteremben. Pontosabban sok asztal, hiszen a társaságunkba még bele tartozik Emett és Space is.
Előre fel kell készülni az ilyen összejövetelekre lelkiekben. Nekem van egy bátyám, és egy öcsém, aki hozzá teszem, sokszor érettebben gondolkodik és viselkedik, mint mi. Emettéknél van kettő kis hugica, Space-nek, pedig egy nővére és két öcsse. Egyedül Cody etyke. Így hát, mikor mindenki össze van eresztve, rosszabb mint egy bazi nagy görög lagzi.
Hazaérve az az első, hogy levedlem, nyomok egy zuhanyt, majd fürdőgatyában a medencénkhez telepszem, vagyis inkább bele a medencébe.
Lenyomok pár hosszt oda-vissza, és mikor kellően lehült a testem kifekszem a napozóágyra.
Nyugalmam nem tart sokáig. Anya és apa ül le a két oldalamra, elfoglalva egy-egy napozóágyat.
-Mik a terveid Dylan, a nyárra?
Értetlenül ráncolom apám kérdésére a szemöldököm.
-Mi lenne? Ugyanaz, mint minden nyáron. Élvezem a szabadságot.
-Hm.
-Tudod, kicsim, az idén elkéne gondolkodnod bizonyos dolgokon.
Ó, ne már! Ha megint azzal a szöveggel jönnek, hogy ideje lenne egy komoly, normális kapcsolatot kezdenem, és felelősségteljesebb életet élnem, én itt előttük fullasztom magam a vízbe. Szerintem a jog elég komoly, és az egyetemen a belemet is ki kell majd hajtanom, ha sikeres jogász akarok lenni. Hadd élvezzem még az utolsó perceket előtte.
-Úgy, ahogy anyád mondja. Sokat gondolkodtunk, és arra jutottunk, hogy, persze bizonyos mértékig támogatunk majd, de el kell kezdened magad keresni a kenyérre valót.
Ö...
-Ha már most elkezdesz gyűjteni, szemeszter közben valamivel többet fogsz tudni a tanulásra koncentrálni, és nem kell megszakadjál a munka és a tananyagok között.
YOU ARE READING
𝕊𝕖𝕩 𝕆𝕟 𝕋𝕙𝕖 𝔹𝕖𝕒𝕔𝕙 𝔹𝕃. 🔞 ✔️
RomanceNincs annál kellemesebb amikor a kedvenc íród, vagy íróid munkáját olvashatod... Ráadásul nyaralás közben. Na ugye! Íme egy újabb kihívás amivel nyárra kedveskedünk nektek.