12. Sex On The beach

130 10 1
                                    

CuteChim38

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

CuteChim38

SEX ON THE BEACH

Egy hónapja hogy leszereltünk és Jungkook rá egy hetire elutazott Amerikába. 

Igen, sajnos csak egy hétig voltunk együtt és persze közben is dolgozott. 

Nagyon hiányzik. 

Éppen próbálom megszervezni magamnak a kiutat ami nem is olyan egyszerű. A menedzserétől tudom hogy fog kapni pár nap szabadnapot így jött az ötlet, hogy kiutazom hozzá. 

Szeretnénk neki meglepetést okozni. 

-Jimin, biztos ezt szeretnéd? -kérdezi J-hope. 

-Igen, biztosan. Tudod mennyire hiányzik nem bírom tovább nélküle. 

-De hisz minden este beszéltek,ok nem ugyanaz, de ezt vállalta. 

-Meglássuk mi lesz ha kimegyek, lehet úgy jövök vissza hogy szakítunk.

-Ne mondj ilyent.Ti nagyon szeretitek egymást. 

-Én nagyon szeretem, de Jungkook… -szomorúan nézek legjobb barátomra J-hope-ra. 

-Ilyen meg se forduljon a fejedben. Hallod.. -kettőt koppant a fejemre amitől egyből jó kedvem lesz. 

Pár nap és utazom. Nagyon izgatott vagyok hogy fog ez a meglepetés elsülni.

Éppen Jungkook hívását várom. Itt ülök a laptopom előtt és már jelez is. Ahogy minden este lefekvés előtt mindig beszélünk pár szót. Ő nem tudja, hogy megyek hozzá. 

-Halihó.. Jimin ott vagy 

-Ö.. I..gen itt vagyok. Egy pillanat. -és már kapcsoltam is a kamerát. 

-Istenem, életem de jó látni téged. Nagyon hiányzol. -ahogy megszólal rögtön folyni kezd a könnyem.

-Héé ne csináld. Tudod jól nem szeretem ha, sírsz. -olyan kedvesen bugja, hogy menten elolvadok. 

-Hiányzol. -két hüppögés közt nyögöm ki ezt a szót. 

-Tudom,kicsim te is nekem. Bírd még ki egy kicsit és hamarosan a karjaimban leszel. 

-Kookshi mikor lesz az? Mindig ezt mondod. 

-Chymmi Szeretlek. Most mennem kell mert hívnak. 

-Ne ne… menj maradj még. Hova mész? 

-Vacsora meghívásom van Lattoval kell megjelenem.

-Latto…értem.-elfogott a féltékenység, mivel tudom mennyire sexy tud lenni Latto. 

-Chymmi ne csináld. Tudod jól nincs okod féltékenykedni. Hamarosan haza utazom és a nyár többi részét együtt töltsük a tengerparton. Megigérem.De most mennem kell. Szeretlek. Vigyázz magadra. -küld egy csókot a kezével. 

-Én is szeretlek… -de ezt már a kikapcsolt monitora nézve mondom. 

Nehéz volt ez az éjszaka. Alig akart reggel lenni, de a tudat hogy holnap utazom sokkal jobban kezdtem érezni magamat. 

Jungkook menedzserétől megtudtam, hogy egy tengerparti házban lakik Jungkook. 

Mindig is ez volt minden vágyam hogy tengerparton éljünk ha egyszer vége a csapatnak. De ez a csapat akkor is együtt marad ha már mindenki a szóló karrierjét csinálja. Mi így vagyunk egyek egy nagy család. Lassan előbb beszélem meg a problémákat a csapattal mint a családommal. 

Itt ülök a repülőn és hamarosan láthatom szerelmemet.Éppen leszálláshoz készülünk. 

A reptérről azonnal Jungkook Malibui tengerparti házához megyünk. Jelenleg még dolgozik szóval lesz időm felkészülni mindennel. 

Meglepetés vacsorát terveztem a tengerparton ahol csak mi ketten vagyunk és az óceán.

Már lassan éjfél és Jungkook még sehol. Kezdek aggódni. Azt gondoltam mivel holnaptól szabadnapja van így siet haza. Végülis minden este hívni szok ezek szerint ha nem vagyok itt az elmaradt volna. 

Felállok elfújom a gyertyákat és leballagok a tengerpartra. 

Nem tudom mióta állok itt de olyan jó érzés volt érezni a tenger illatát és ahogy a víz elkezdte a lábamat verdesni. 

Nem is vettem észre, a lépteket magam mögött csak amikor egy tetovált kart láttam a hasam köré fonodni. Tudtam ez csak egy férfié lehet és ez csak Jungkook. 

Nem fordulva meg hajtottam vállára fejemet és engedtem, hogy csókkal hintse be nyakam hajlatát.

Köztünk nem kellenek szavak , mi tudtuk mit is akarunk. 

Legmerészebb álmaimban sem gondoltam , hogy pont egy tengerparton fogok vele szeretkezni. 

-Kicsim.. -suttogta. 

-Hm… -alig bírtam megszólalni. 

Maga felé fordítva tarkomra helyezve tenyerét húzott magához és hevesen kezdett el csókolni. Rögtön beengedtem a nyelvét a számba így nyelvünk keringőzve szenvedélyes táncba fogtak. 

Levegő hiány miatt szétváltunk csak annyit mondtam neki. -Akarlak. - azonnal lehúzott a homokba és elkezdett vetkőzni közben figyeltem milyen izmos lett azóta mióta nem láttam.

-Tetszik amit látsz? -kérdezte tőlem mivel látta milyen sóvárogva figyeltem minden négyzetcentiméterét. 

-Annyira sexy vagy. 

-Érints meg. Ez mind a tiéd. -mutat végig magán. 

Félve emelem kezem és érintem meg mellkasát, de ahogy felnyög bátorságot kapva simitok végig mellkasán egészen a kocka hasig. Közben elkezdi simogatni markolászni csipömet. 

-Nem bírom Jimin. Kívánlak. 

-Kookshi… hm.. én is. -alig bírom kinyögni a szavakat. 

Gyors tempóban elkezd vetkőztetni és érzem ahogy  jobb oldalamat verdesi a tenger sós vize ami olyan romantikus hogy észre sem vettem mikor Kook egy ujját a popsimba nyomta csak amikor már két újja is mozgott bennem. 

-Ihgen… oth… ah… kérlek… 

-Mit kérsz Jimin. -kérdi huncut mosollyal az arcán. 

-Téhged ben..nem…ah… ühm. - nem bírom ahogy az ujjai dolgoznak bennem mindjárt elélvezek. 

Jungkook szemszög. 

Mikor megláttam őt a tengerparton alig hittem el hogy képes volt eljönni hozzám. 

A kis kook tudta mi fog ma történi mert megérezte itt van az a személy akire régóta vágyott. 

Most itt nyögdécsel alattam és ahogy elnézem közel van ahhoz hogy robbanjon. 

Pont ez a szándékom hogy élvezzen el az ujjamtól.Egy mozdulat és ívben feszül meg a háta kezével a homokba markolva hangosan sikít.

-Ez az Kicsim enged ki a hangod. Hisz olyan rég hallotalak. 

-Jungh. .. Kookhh…ahhh.- kihúztam ujjamat belőle és csókot leheltem ajkára.

Tudtam hosszú lesz ez az éjszaka de számunkra soha nem lesz vége. 

-Kook!

-Hm? 

-Szeretlek. 

CuteChim38

𝕊𝕖𝕩 𝕆𝕟 𝕋𝕙𝕖 𝔹𝕖𝕒𝕔𝕙 𝔹𝕃. 🔞 ✔️Where stories live. Discover now