Gözlerimi zar zor açıp, beni uyandıran şahısa baktım. Gözlerim kısık şekilde deniz abi'ye bakıyordum. "Ufaklık, hadi uyan artık." dediğinde pek de umrumda olmadı. Geri gözümü kapatıp, uyuyacakken kapıyı kırarcasına açan kişi yüzünden yataktan sıçradım. "Olmadı böyle oğlum, kır bir dahakine tamam mı?" Farketmeden sesim baya bir yüksek çıkmıştı. "Bağırmasana kızım, bizde de kulak var hani. Hadi kalk lan dışarı çıkacaz." Diyen Doğukan abime ters ters baktım. "Ee çıkın bana ne? Uyuyacam ya ben salın beni!" Bir uykumuz var be! "Güzelim hadi yataktan kalk. Yoksa bu şekilde seni dışarı çıkarıcam. Seçim senin." Dediğinde yatakta doğruldum. "Uykum kaçtı zaten, sağ olun." Diyip göz devirdim. "Ne demek gülüm, görevimiz." Dedi Doğukan abi ve odadan çıkmak için kapıya doğru yürüdüler. Yastığı alıp, hızlıca fırlattım fakat kapıya çarpıp, yere düştü.
Yataktan kalkıp mecburen banyo'ya doğru ilerledim. Kişisel şeylerimi halledip çıktım banyo'dan. Yeniden kendimi dolabımın önünde buldum. Baggy jeans üstüne de salaş tişört giyip odadan çıktım. Hâlâ ayılamamıştım ki. Sabah sabah nereye gidicez ya. Kolumdaki saattime baktığımda saat on iki'ye geliyordu. Merdivenlerden indiğimde herkes beni bekliyordu. "Zahmet oldu hanımefendi ya. Neden güzellik uykunuzdan uyandınız ki?" Diyen doğa'ya ters ters baktım. "Asıl size zahmet oluyor. Sabah sabah nereye gidiyoruz? Açım ben aç." Dediğimde demir abi cevap verdi. "Kahvaltı yapmaya gidiyoruz zaten abicim." Dediğinde ben ikna olmuştum bile. "Hadi gidelim." Hepimiz çıktık. Doğukan abi ve doruk bir oyun hakkında konuşarak önden ilerliyorlardı. "Doğa ve Dora siz benimle gelin abicim. Doğukan ve doruk sizde deniz abinizle gelin." Dediğinde herkes kabullenmişti. O sırada doğayla göz göze geldim. "Aklından bile geçirme." Dedim. "Asıl sen aklından geçirme." Dediğinde arabaya doğru koştum. Doğa çok yakındı ama her zaman ki gibi ben kazanmıştım. Arabanın kapısını açıyordum ki beni itip arabaya bindi. "Vatan haini, benim orası kalk. Ya abi bir şey söyle şuna." Diyip demir abime baktığımda, gülümseyerek bize bakıp arabaya geçti.
Yenilmiştim, istemeyerek arka koltuğa geçtim. Kafanı cama yaslayıp, doğa'ya ters ters baktım. O ise sırıtıyordu. Demir abi arabayı çalıştırıp, gideceğimiz yere doğru sürmeye başladı. Telefonumu açıp, gelen mesajlara baktım. "Günaydın civciv, naber?" Yazmıştı Oğuz. "Günaydın kıvırcık kafa, iyiyim sen?" Yazıp gönderdim. Sonra Instagram'a girdim. Bir kaç takipçi isteği gelmişti. Onları onaylayıp, keşfette gezmeye başladım. 1.250 takipçim vardı. Ne zaman bu kadar takipçim olmuş lan? Bende yeni farkediyorum. Kafamı kaldırıp doğa ve demir abime baktım. Sohbet ediyorlardı. Cam'a baktığımda yanımızdaki araba bizimkilerdi ve baya eğlendikleri belliydi. "Ya abi bizde şarkı açalım." Dedi Doğa. "Aç abicim sen." Dedi. "Aşkım, hangi şarkıyı açayım?" Diyip bana baktı Doğa. "Eğlenceli bir şeyler aç balım. Aklıma şuan bir şey gelmedi." Dediğimde kafasını onaylar şekilde sallayıp, şarkıyı açtı. Yalın - Zalim açmıştı. Bağıra bağıra şarkıyı söylemeye başladık. Demir abi'de bize bakıp gülüyordu. Bir zaman sonra demir abi arabayı durdu. "Hadi inin kızlar." Dediğinde arabadan indik. Hemen arkamızdan da deniz abiler gelmişti. Onlar da arabalarından inip, yanımıza geldiler.
İçeriye doğru geçip, teras'a çıktık. Boş olan bir masaya geçtik. Garson geldiğinde doğukan abi sipariş'i söyledi ve garson yanımızdan ayrıldı. "Siz hangi okuldaydınız?" Dedi deniz abi. "Babamızın arkadaşı'nın okulu; Alkan koleji." Dedi Doğa. "Çocuklar okul eve uzak kalıyor. İsterseniz eve yakın olan bir okula yazdıralım sizi." Dedi demir abi. O sırada garson siparişleri getirmişti. "Uygun bize. Zaten pek de anlaşabildiğimiz bir ortamı yoktu okul'un." Dediğinde benim aklım oğuz da kaldı. Şimdi farklı okul, Oğuz'un olmadığı bir okul demek. "Oğuzla konuşuruz, kafana takma. Biz nereye gidersek o da oraya geliyor zaten." Dedi Doğa. Diğerleri kendi aralarında konuştukları için bizi duymuyorlardı. Kafamı onaylar şekilde salladım. Önümüze dönüp sohbette katıldık. Bir yandan da tabağımda olan şeyleri yiyordum.
______________________________________
Uzun zaman sonra merhaba.Nasılsınız??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üçüzler
General FictionÜçüzlerin hayattı normal bir şekilde giderken üç tane abi hayatlarına dahil olursa ne olur? Alışabilecekler miydi? Gelin beraber öğrenelim.