2.

593 25 7
                                    

Ortam çok sessizdi. Demir abi arabayı sürüyordu, ön koltukta deniz abi oturuyordu, Doğukan abi de bizimle arkada oturuyordu. Doğa kafasını omzuma yasladı. Bende saçlarıyla oynamaya başladım. Doruk telefona dalmıştı. Araba durduğunda aşağıya indik.

Ev güzeldi, beğendim. Evin kapısına geldiğimizde Demir abi anahtarla kapıyı açtı. İçeriye geçtik. Salona geçtiğimiz de ortam sessizliğini korumaya devam ediyordu. Uykum geldi. "Kendinize tanıttın." Dedi demir abi. "Ben Doruk biliyorsunuz zaten. On yedi yaşındayım, izmirden katılıyorum. Taliplerimi beklerim." Dediğinde bu haline doğayla göz devirdik. "Ben doğa, on yedi yaşındayım."
Dedi ve bakışlar bana döndü. "He ne bakıyorsunuz?" Dedim. "Kendini tanıtmanı bekliyoruz." Dedi doğukan abi. "Hee ben dora, On yedi yaşındayım. Mükemmel bir insanım."

"Bende demir, 25 yaşındayım." Dedi demir abi. "Bende deniz, 24 yaşındayım." Dedi. "Doğukan bende, 20 yaşındayım. Gencim, yakışıklıyım. Daha ne olsun." Dedi doğukan abide. Biz gülerken abiler göz devirmişti. Doruk ile Doğukan abi çok iyi anlaşacaklar şimdiden söylüyorum.
"Açım ben." Dedi Doğukan. "Yemek sipariş edelim mi?" Dedi Deniz. "Olur." Dedik aynı anda. "Ama artık ben uyuyabilir miyim?" Dedim ve kafamı koltuğa yasladım. "Yemekten sonra uyursun abicim. Ama ilk önce yemek yenilecek." Dedi demir. "Uyandığımda yerim." Dediğim de demir abi kafasını olumsuz şekilde salladı. "Hayır." Dedi. Ooff bana uyku haram ya.

"Eee ne sipariş ediyoruz? Yaşlılar ve çocuklar?" Dedi Doğukan. "Çocuklar?" Üçüzlerle aynı anda konuşmuştuk. "Yaşlılar?" Dediler demir abiyle deniz. Doğukan. bize baktı. "18 yaş altı çocuktur. Sizde yaşlandınız artık." Dedi. Yanımdaki yastığı kafasına attım. "Helal be abicim." Dedi deniz. "Abiye yastık fırlatılmaz." Dedi ve yastığı bana geri attı Doğukan. Doğa da yastığı alıp yeniden Doğukan.  fırlattı. "Yoo fırlatılıyormuş." Dedi.
Deniz yemek sipariş etmek için salondan çıktı.

Kafamı doruğa çevirdiğimde telefonunuyla oynuyordu. Kafasını telefondan kaldırıp bana göz kırptı geri önüne döndü. "Doruk." Demir abi doruğa seslenmişti ama doruk duymuyordu. "Doruk dedim." Dedi yeniden demir abi. Sonunda duydu ve kafasını kaldırıp baktı. "Efendim?" Dedi doruk. "Telefonu biraz bıraksan mı abicim?" Dedi demir. Doruk telefonunu kapattı yanına koydu. Deniz salona girip yeniden yerine geçti. "Pizza sipariş ettim." Dediğinde herkes onaylamıştı.

Telefonumdan bildirim gelince telefonumu elime aldım. Oğuzdan mesaj gelmişti.

Kıvırcık
Naberr?
                                               iyidir senden

Kıvırcık
İyi bendende. Buluşalım mı? Sıkıldım.

Olabilirdi bende sıkılmıştım.

                             Olabilir aslında bende
                              Sıkıldım.

Kıvırcık
Akşam diyorum, sahil diyorum.

                                   Olabilir diyorum.

Konuşmamız sonlandığında akşam buluşacağımız kesinleşmişti.

_____________________________________
  
                              


ÜçüzlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin