↬6.

82 7 0
                                    

Üçümüzde dumura uğramış bakarken sonunda O,"Benim delilerin içinde ne işim var?"diyen sesiyle kendime geldim ve saniye içerisinde kapıyı açıp merdivenleri hızlı indim.

"Ayol ne oluyor?"diyen Yonca teyze oldukça duruma şaşırmıştı.

Oğlun gidiyor aheyy.

Hızlı hızlı inerken kızlarda kendine gelmişler ki peşimden hızlı hızlı iniyorlardı.

"Kız kime diyorum!"diye evi inleten Yonca teyze'yi kimse cevap veremedi. Kapıyı öyle hızlı açtım ki onunla gözgöze gelmem bi oldu. Yutkundum. Beklemiyordum bir anda. Fazla dikkat çekmeyerek terlikleri giyip hızlıca abimin yanına adımladım. Abim ve Bora abi ikisi de omuzlarından destek alıyorlardı. Yıkılmadım ayaktayım.

"Abi!"diyen sesimi duymayan abime karşı gözdevirdim. Komşulara rezil oluyorduk.

"Abi!"diye bağırdı pardon çığlık attı Umay, Bora abiye bakarak. Bora abi gözlerini kapattı ve açtı."Umay, abim benim sen misin?"

"Yok ben değilim abi. Yanında duran Serkan abim."

Abim kaşlarını çattığında, Bora abi de kaşlarını çattı aynı anda."Lan ben senin abin nerden oluyorum?"

Umay gülmemek için ağzını kapattı."Değil mi abi? Abi ayağa göt-"

Lafını bölen elimdi. Elimi ağzını kapatarak susturdum.

"Abi sen sarhoş musun?"diyen sesini duydum Açelya'nın.

O kaşlarını çattı."Değilim Açelya. Biliyorsun alkol kullanmıyorum."

Açelya kafasını salladığında gözleri bir kaç saniyede olsa bize kaymıştı. Sonra geri çekti ve abisine baktı.

"Kim bu abi?"diye sordu, yanındakini göstererek.

Ofladı."Arkadaşım. On gün oluyor geleli Umay. Oldu mu abim? Sorularını cevapladım mı?"

Umay sorularının cevapsız kalmadığı için mutlu oldu.

"Sabah konuşuruz canlarım."dedi Açelya havada öpücük atarken.

Umay ile ikimizde ona öpücük attık. O, arkadaşı ve Açelya içeri geçti. Umay ile ikimize abilerimizi ayırdık ve ikimizde destek olarak eve kadar birlikte gittik. Umay'la da hava öpücük attıktan ve karşılık aldıktan sonra sonunda eve gelmiştik. Eve girdik, ayakkabıları zorlasa olsa çıkardım. Abimi kendi odasının kapısını açtıktan sonra yatağına yatırdım. Direk horlamaya başlamıştı zaten. Üstünü biraz örtükten sonra yanağına öpücük kondurup tebessüm ettim.

Odadan çıktım ve odama girip pijamaları giydim. Lavobaya girip işlerimi hallettikten sonra gece lambasını açıp yatağa yattım.

Aklımda kalan tek soru ise, abimin neden meyhanede olduğu?

☁️

Nerde beleş oraya yerleş grubu.

Umay: Alarm! Alarm!

Umay: Koşun hemen! Acil?

Açelya: Ne oldu Umay?

Umay: Bugün ne var?!

Açelya: Ne var Umay?

Vişne kız: Bugün gün var. Onu söylüyor.

Çiçek abla: Şimdi onlarında dırdırı hiç çekilmez.

Berfu abla: Al benden de o kadar.

Seda abla: Kim bilir neler söylecekler?

Esin abla: Aman onların dediklerine mi düşünüyorsun? Her gün yeni icatları var.

Umay: Diyorum ki bende günde nasıl topuk olabiliriz?

Berfu abla: Kız hayatta olamayız!

Esin abla: Annem beni keser keser!

Seda abla: Siz düşünün kızlar. Ben evliyim biliyorsunuz.

Umay: Ula hayat!

Vişne kız: Sende Medine gibi olma.

Çiçek abla: Kız Medine kim?

Açelya: Çiçek abla bir tane kadın varda Medine diye. Kız durmadan ulan hayat diye bağırıyor. Onu diyor yani.

Çiçek abla: Allah seni ne yapmasın Umay.

Umay: Ne olur yani evlensem bende? Tamam evlenmeye meraklı değilim ama ne var yani teyzelerin oğullarına hiç değilse bakmam.

Umay: Ruh ikizim nerdesin?

Berfu abla: Benimki yüzüme bile bakmıyor.

Vişne kız: Özgür abi niye yüzüne bakmıyor ki?

Berfu abla: Ben onu çok severken, o beni sevmiyor.

Berfu abla: Neden bilmiyorum ama yüzüme bile bakmıyor.

Berfu abla: Ayni lisedeydik. Aynı sınıftaydık ve birlikte okulu bitirdik.

Berfu abla: Ve herşeyi biliyor.

Seda abla: Herşeyi derken Berfu?

Berfu abla: Herşeyi, Seda. Onu sevdiğimi biliyor.

Berfu abla: Neyse, bunları konuşmayalım. Sonra konuşuruz.

Vişne kız: Yarın konuşalım mesela güzel olur. Konuştukça içimiz açılır bence.

Berfu abla: Benim için sorun olmaz. Konuşalım.

Vişne kız: Birlikte söyle kafa dinleyecegimiz yere gidelim.

Umay: Cafe gibi bir yere.

Vişne kız: Evet ya. Uzun zaman oldu gitmeyeli.

Berfu abla: Bana uyar.

Açelya: Bana da uyar. Herkese uyarsa yarın akşam gidiyoruz.

Umay: Evet, herkes süslensin ve nerde beleş oraya yerleş kısmına girelim!

Bölümün Sonu

Diğer bölümde gün var. Çok güzel olucak.






VİŞNE KIZI | TEXTİNG❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin