Saklamak istedim. Aşkımı kimse görmesin, kimse bilmesin istedim. Gün geçtikçe içimdeki benliğimle yalnız kaldım. Geceleri bazen uyamaz oldum, bazen ona bakarken dalar oldum. Herşey biyana onun için öğrendim herşeyi.
Kalbinin güzelliklerini herkes bilirken, gözlerinin içindeki pırıltılarını ben gördüm. O onu sevdiğimi bilmiyorken, beni bambaşka, onun için herşeyi yapabilecek bir kadına dönüştürdüğünü bilmiyordu.
Belki de aşkımı kabul etmeyecekti, beni istemeyecekti ama onu da kaybedemezdim. Çünkü kazanmadığım bir adamı kaybedemezdim.
Seda abla eliyle ağzını kapattı, Berfu abla gözlerini kocaman açtı, Esin abla gözlerini kapattı, Umay kafasını sağa sola salladı, Çiçek abla gülümsedi ve Açelya bana dolu dolu gözlerle baktı. Anlıyorum seni Açelya, anlıyorum seni Berfu abla.
"Aşıksın yani. Ne zamandan beridir?"diye sordu Açelya şaşırak.
"Çınar 12. Sınıfa giderkenden beridir."
Yüzünde şaşkınlık vardı. Bunu görebiliyordum.
"Ben anlamıyorum ya."dedi Umay elini kafasına koyarak. Esin abla güldü bana bakarak, yanıma geldi ve saçımı sevdi."Son zamanlarda iyice kafayı yedin. Açelya'ya vişne sormasını istediğin zaman Çınar'a değilde, Rıza amcaya söylemesini istemiştin. Özelikle de belirtmiştin. Çınar ile gözgöze gekmekten de kaçındın ve bu akşam Çınar ile ilk defa dans ederken yüz iafden kolay sarsıldı."
Berfu abla başını salladı haklısın der gibi."Sert duvara toslandın."
Seda abla, Berfu ablaya baktı bön bön."Asıl sen sert duvara değil, çelik kapıya toslandın."
Berfu abla ofladı."Ne demezsin."
Hepimiz gülerken uykum çoktan gelmişti. Kızlarla bahçeden çıkarken erkekler bizden biraz uzaktaydı. Dinlemedikleri belliydi. İkiside duvara yaşlanmış, sigara içiyorlardı.
"Abi geliyor musun?"diye sordum çıplak ayaklarımla merdiveni basarken. Abimin bakışları çıplak ayaklarımda kaldı ve kaşlarını çattı."Üşüteceksin, Balca."
Omuz indirip kaldırdırdım."Birşey olmaz bana. Hem babamın çimenlerde tobuklu ayakkabılarımla mı basayım?"diye sordum gözlerimi kısıp.
Sigarayı bitirdiğinde yere atıp ayağa ile ezdi."Geliyorum."
Son defa ona baktım. Gözleri ne ihmetse bendeydi. Bedenini duvara yaşlanmış ve sigara içmeye devam ediyordu. Bora abi, Umay'a baktı. Özgür abi ise sadece yere bakıyordu. Berfu abla ise Özgür abiye içi gider gibi bakıyordu.
"İnatçılıkta kime çekmiş?"diye sordu Açelya gülerek yanıma gelirken. Umay abisinin yandan geçmişti ve eliyle ağzını kapatarak kıkırdadı. Bora abi, Umay'ın sesini duydu ve diğer eliyle burnunun ucuna vurdu.
"Kime çekmişim?"diye fısıldadım Açelya'ya bakarken.
Çiçek abla gözleri Çınar'ı işaret etti."Sevdiği adama."diye fısıldadığında sadece ben ve Açelya duydu.
Gülerek kızlarla vedalaştım ve eve girmek için anahtarı çevirip kapıyı açtım. İçeri girdim, ayak tobuklarla eve halıya bastım. Annem yere bastığımı duyarsa biterdim. Bir anda havalandığımda ne olduğu şaşırdım.
"Abi!"dedim sesimi yükselterek. Abim gözlerime gülerek baktı."Annemin sana kırmasını istemeyiz değil mi?"
Başımı salladım gülerek. Merdivenden ve banyoya kadar taşıdı beni. Tam banyonun yanında durduğunda yere bıraktı."Güzelce yıka ayaklarını."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİŞNE KIZI | TEXTİNG❦
Teen FictionVişne kız: Oğlum anlamıyor musun? Vişne kız: Benim kaderim sensin. Manavcı: Senin kaderin olamam. Manavcı: Vişneyi seviyorsun lakin vişne hayatımda bile olmaz. Vişne kız: O nedenmiş? Manavcı: Vişneye alerjim var! Anlasana be kızım! 🍒 ↬Eğlenceli ki...