"Sakın Nilay! Sakın dedim!"
"Dur anneciğim, Ömer amca kusura bakma ama söylemek zorundayım..."
"Neyi söylemek zorundasınız noluyo?!"
"... Görkemle yattığını!!..."
Patlamış mısırı ağzından düşürdü İzuku. Ve şok içinde olduğunu belirten bir ses çıkardı.
"Patron yine aylaklık ettiğini görürse seni öldürür biliyorsun öyle değil mi?"
Elindeki içeceklerle yanına çöken esmer alfaya baktı İzuku. Son zamanlarda boş kaldığında düşünmemek için türk dizileri izliyordu. Kızılcık şerbeti izlemek sarmıştı.
"Al."
Önündeki Capri Sun'a baktı İzuku ve alfanın elindeki biraya.
"Bana niye meyve suyu ya!?"
"Sen bebesin alkol içemezsin."
Televizyonun ışığıyla parlayan mavi gözlerine baktı kısa süre içinde yakınlaştığı arkadaşının.
"Görkem bundan da kurtulmanın bir yolunu bulur bence."
Onun diziyle ilgili söylediği şeyi pek dinlememişti küçük omega.
"İlk geldiğimde... Neden bana karşı öyle davrandın?.."
Beklemediği soruyla gülümsedi Dabi.
"Seni kırdım mı?.."
"Yani evet, biraz. Hayır, aslında bayağı kırdın. Çok ağlamıştım. Ama sorumdan kaçma!"
"..."
Tekrar önünde duran tek ışık kaynağına döndü Dabi, televizyona. Buzlu biradan da bir yudum almıştı.
"Ulan Fatih, soyun kurusun pislik herif!"
Kolunu dürttü esmer alfanın İzuku.
"Hey! Cevap ver! Fatih'e sonra küfredebiliriz!"
"..."
"Sadece... Sadece merak ediyorum tamam mı? Omegalara karşı neden bu kadar ön yargılı olduğunu... Biz hep toplumda alt kademeyiz ve çoğumuz sandığın gibi herkese vermiyoruz ayrıca-"
"Babam bir omegaydı."
"..."
Tenekedeki birasından bir yudum daha aldı Dabi.
"Sikik herif çocuklarına orta okul fen projesi gibi davranıyordu..."
Üzerine sardığı yumuşak battaniyeye daha çok sarıldı İzuku ve alfanın kalın sesiyle tekrar ona döndü.
"Senin şu, sarışın pezevengin sınıf arkadaşı, Shoto Todoroki benim kardeşim biliyor musun?"
"Ahahahha şu sürekli kabız olmuş gibi duran çocuk mu?!"
"Evet sikeyim!"
Kahkaha atarken ikisinin oturduğu yatağa düştü İzuku. Sonra kalktı hemen ve yaşaran gözlerini sildi.
"Bak gidiyorum böyle güleceksen!"
Yanmış kolunu tuttu kendinden yaşça büyük olan adamın hâlâ sırıtırken.
"Özür dilerim. Özür dilerim. Devam et!"
"Tamam." Dedi yeniden rahat çarşafa otururken Dabi.
"Yani baban Endeavor mı gerçekten?!"
"Maalesef..."
Kafasına dikti tüm tenekeyi bu sefer.
"Bak benimle taşşak geçmiyorsun değil mi?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i bet on losing dogs • bakudeku
Fanfictionomegaverse au villain deku / hero bakugou au tw reşit olmadan cinsel ilişki reşit olmadan hamilelik ağır zorbalık intahar girişimi ebeveyn terkedişi mpreg