Dlaczego warto byc w relacji z osobą borderline ?

8 2 0
                                    

Dlaczego warto być w relacji z osobą borderline ?
~ Umiemy czuć wasze emocje, o których nawet nie mówicie głośno, potrafimy rozumieć. Utożsamiać się i za wszelką cenę pomagać, nawet własnym kosztem.
~ Jesteśmy wysoko wrażliwi, na ludzi, sztukę, świat, piękno i ból innych. Zdolni do współczucia, bardzo dobrej intuicji, poczucia, emocji i wibracji.
~ Cechuje nas autentyczność, wierność,  lojalność i oddanie. Znamy poczucie odrzucenia i zdrady.
~ Promieniejemy własnymi emocjami.
~ Przez pociąg do adrenaliny potrafimy być odważni, również w sytuacjach skrajnych. Jesteśmy zainteresowani i zaintrygowani doświadczaniem. Ochronimy cię nawet własnym ciałem.
~ Przeżyliśmy wiele traum, które musieliśmy przetrwać. Dało to nam siłę psychiczną i dojrzałość emocjonalną, potrafimy słyszeć i widzieć więcej, ponieważ przez wiele lat musieliśmy ciągle przewidywać, aby bronić się przed krzywdą.
~ Tworzymy silne i unikalne więzi, dopuszczamy do siebie tylko osoby, których naprawdę pragniemy w swoim życiu.
☆ OSOBY Z BORDERLINE NIE SĄ ZŁYMI LUDŹMI, ALE KRZYWDZONYMI I ZAWIEDZIONYMI. PRÓBUJĄ JEDYNIE ODNALEŹĆ SWOJE BEZPIECZNE MIEJSCE I POZORNĄ NORMALNOŚĆ ☘️

Pamiętnik borderaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz