Felaketin Haberi (Yok Olan Mektuplar-1) -4

77 57 3
                                    

Hiddetlendiğinde rüzgar,

Uzaklardan bir haber gelirdi.

Tahıl toplama mevsimi çoktan gelmiş, ekinler baş göstermişti. Hava dağlarda her zaman soğuk olmuştu ancak yaz ayında olmalarına rağmen soğuklar hala devam ediyordu. Buradakiler fazla soğuk havanın ekinlere iyi gelemiyeceğini düşünüyordu.

Hatta ülkenin kuzeyinde Buz Ülkesi'nde fırtınaların baş gösterdiği söylenirdi. Buz Ülkesi'nde fırtınaların görülmesi normaldi yıl boyu hep soğuk olmuştur. Ancak buraya esen rüzgarlar yönlerini başka yöne çevirmişti.

-" ... Gel buraya oğlum! "

Bu büyük bir yükün altına gireceğim anlamına geliyordu. Bu dönemlerde ekinleri kocaman leğenlerde taşıyoruz. Bu leğenler ekinlerle doldurulur -ekinin küçük olduğuna bakmayın çok ağır- küçük çocuklara taşıttırılırdı.

Bende bu küçük çocuklardan biriyim. Normalde benim yaşıtlarım çoktan element kullanımına alışmış bir şekilde daha ağır işlerde görev alırlar. Ancak ben kast kanseri olduğum için element kullanamıyorum. Bir keresinde tedavi için Buz Ülkesi'de çok yetenekli denilen bir doktora gitmiştik. Benden bi şırınga kan almıştı ancak yapılacak bir şeyin olmadığını söyledi.

Bu köy eskiden çok daha kalabalıktı, bir çok kişi refah seviyesi dolayısıyla Çiçek Ülkesi'ne göç etti. Orasını gerçekten fazlasıyla gelişmiş ve nüfuslu bir yer olduğunu biliyorum. Ancak ben burayı... Köyümü seviyorum. Burası gerçekten yaşanılamayacak kadar kötü bir yer değil. Biraz daha refah yaşam için sevdiğim insanları bırakıp gitmek bana cazip gelmiyor.

-" Bu kadarı taşıyabilirsin dimi? "

Bazen burda küçümsendiğimi hissediyorum. Küçük olduğumdan veya element kullanamadığımdan da olabilir. Ancak dedem ... de kast kanserine yakalanmış biri ve o köydekiler tarafından efsanevi kılıç ustası olarak biliniyor. Bende onun gibi biri olmak istiyorum. Aileme, arkadaşlarıma, tanıdıklarıma, çevreme ve herkese kast kanserine sahip dahi olsam bir şeyler yapabileceğimi kanıtlamak istiyorum.

Ancak şimdilik fırtınanın dinmesini ve bu yıl ki ekinin bereketli olmasını dilemek dışında başka çarem yok. Son günlerde buradaki hava giderek dahada soğumaya başladı. Bunun felaketin haberi olduğunu söylüyorlar.

Eğer burda bir felaket olursa çok kötü şeyler olacağını söylüyorlar. Eminimki burdan taşınmak zorunda kalıcağız bir gün. O gün gelene kadar burda bu huşun altında güneşin batışını izliyeceğim.

Ben, Hideo Taku.

___________________________________________

Yeni kitap destek olalım lütfen💛

Oylamayı ve yorum atmayı da unutmayın🌊

Seri hakkındaki düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayınız👾

YARINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin