Dyrektor

195 5 1
                                    


Braian vel Bestia

Wyważylismy drzwi od łazienki, a tam chłopaki byli cali zarumieni, bo dopiero co się skończyli kochać.

- Co to ma znaczyć?

- Sir, nie wiem o czym pan mówi.

- Widzę was gołych i zaczerwienionych na twarzy. Kochaliście się razem?

- To nie jest zabronione. Nie będę się pytał pana o zgodę. Nie poginęło mnie aż tak, mam ochotę i Filip się zgodził. To czemu by nie pokochać się między sobą.

- Natan zabierz Filipa do dyrektora,ja zaraz z Oskarem przyjdę tylko doprowadzę go do porządku.

- Tak jest szefie

Oskar

Przeszkodził nam w pieprzeniu się, mój pan Braian vel Bestia. Nie wiem dlaczego zawsze jak coś się fajnego dzieję, zawsze muszą nam w tym przeszkadzać. Co on myśli, że będę się go pytać z kim się mam kochać miałem zgodę Filipa.

- Wiesz o tym,że złamałeś zasady tego ośrodka, bez zgody nie wolno się wam kochać między sobą.

- Co z tego, znowu mi przylejesz jak zwykle.

- Wiem o tym,że jesteś uzależniony od seksu. Twój ojciec dzwonił i powiedział, że ciągle tylko byś chciał się kochać ze swoim chłopakiem. Dzień w dzień, bez przerwy, dlatego on cię zostawił, bo już miał dość seksu.

- Nic nie wiesz, ojciec go wygonił z mego domu i zakazał się spotykać z nim. Dlatego mnie zostawił, że ja nie przestałem się z nim spotykać to wtedy mnie wyrzucił z domu i po was zadzwonił, byście mnie wzięli do tego ośrodka dyscypliny bólu, bo myślał, że przez ból nie będę się więcej chcieć kochać.

- Ubieraj się i idziemy do dyrektora.

- Po co skoro ty możesz mnie za to ukarać.

- Ukarze cię lecz dyrektor musi was zobaczyć, bo jest apel z nowymi zawsze codziennie u dyrektora.



OŚRODEK DYSCYPLINY BÓLU - YAOIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz