Tomek:
Moim zdaniem nie powinien się godzić z Filipem Oskar, ale to już jest jego sprawa. Nie będę się wtrącał do nich.
- Oliwier idziemy do naszego pokoju?
- Dobra Tomek to chodźmy.
- Możemy z wami?- zapytał się Cezary.
Niech sobie pomyślę, chwilę się zastanawiałem nad tym pomysłem. Stwierdziłem, że czemu nie.
- Dobrze, możecie to od razu się wykąpiecie.
- Dzięki wam, zawsze najbardziej to Filip wam dokuczał prawda?
- Tak to jest prawda, tylko nie wiem czemu Oskar się z nim przyjaźni.
Może właśnie przez to, że nas nie ma z nim w pokoju, bo teraz naszym wychowawcą jest pan dyrektor, ale karać będzie nas Bestia.
Pov Oskar:
Wykąpałem się i Filip także, może Filip zrobi mi dobrze.
- Filip a ty jakiej orientacji jesteś?
- Jestem biseksualny, ale tutaj nie ma kobiet. To jestem tak jakby gey, a ty?
- Jestem geyem, nie lubię kobiet, bo one mnie bardzo denerwują. A może zrobimy sobie nawzajem dobrze.
- Jasne, że możemy sobie zrobić dobrze, tylko to będzie wbrew zasadom.
- Co mają do tego zasady?
- No w zasadach jest,powiedziane, że mamy przychodzić do pana swego ze wszystkimi sprawami, jakie mamy.
- Nie będę o coś takiego pytać się Bestii,czy mogę zrobić komuś dobrze, a ktoś mi. Przecież jesteś dorosły, to czemu mamy się ich pytać o zgodę.
- Nie wiem, lecz chodź zrobię ci dobrze.
- Chcesz naprawdę, to świetnie ja też ci zrobię, gdy skończysz mi robić dobrze. A wejść w ciebie będę mógł?
- Tak, tak cieszę się, bo tak samemu się masturbować, to nie jest to samo,co inna osoba ci zrobi. A właśnie robiłeś badania.
- Tak zrobili mi gdy byłem w szpitaliku, bo dostałem chłostę od pana dyrektora na plecy. Które jeszcze nieraz mnie bolą po schylaniu się. A ty?
- Miałem już dawno, wszystko jest w porządku. No dobra to teraz możemy robić, tylko musimy zamknąć drzwi od łazienki na klucz i nie będą nas chociaż obserwować. Bo tak to wszędzie są kamery, tylko w łazience i pod prysznicem nie ma kamer.
Teraz będzie scena 18+ czytacie na własną odpowiedzialność od razu mówię nie umiem opisywać takich scen, więc robię to po swojemu:
Pov Oskar:
Filip klęknął na kolana i ustami ściągnął mi ręcznik, który był owinięty na moich biodrach. Gdy spadł ręcznik mój penis się pokazał w całej okazałości i już był twardy. Tylko czekałem gdy go weźmie do swoich ust. No to Filip zaczął poruszać głową w górę i dół z moim penisem w swoich ustach.
- Ah zacząłem jęczeć z tej ogromnej przyjemności, nawet się nie krztusił . Jak myślałem, że będzie,bo moje przyrodzenie jest długie i grubsze.
- Jak się czujesz Filip?
Wyjął go na chwilę,by mi odpowiedzieć , że czuje się wyśmienicie smakuje mu moje przyrodzenie. Pogłaskałem go po jego głowie i spuściłem się mu w gardle, całe połknął i jeszcze wylizał do końca mojego penisa. Pocałowałem go w usta w podziękowaniu za dobrą robotę i poczułem swój smak mej spermy.
Teraz ja zrobię mu dobrze,on wstał a ja uklęknąłem i zabrałem się za robotę.
Pov Filip:
Oskar zabrał się za robotę i wziął do swoich ust mojego penisa, zasysał się na nim. Nawet lizał moje jądra, jak się podnieciłem tym, aż zaczął mi stawać penis. Dlatego wziął go znowu do ust i ruszał głową w dół i górę. Spuściłem mu się w gardle i połknął całe i wylizał też,moje przyrodzenie. Ja dałem mu całusa w usta,jaki dobry mam smak mojej spermy, wszystkie nerwy odeszły ode mnie. A jeszcze dzisiaj Oskar wejdzie we mnie, tylko by ostro to zrobił, lubię ostry seks z facetem. Z kolei z kobietami robię delikatny seks, bo kobiety lubią miłość delikatną. A ja uwielbiam ostro się kochać.
CZYTASZ
OŚRODEK DYSCYPLINY BÓLU - YAOI
RomansPrzywieźli mnie do takiego ośrodka dyscypliny bólu, w którym ciągle dostaje się dużo bólu. Od innych chłopaków i mężczyzn, którzy tutaj wylądowali lub pracują. - Zapraszam cię do mojego gabinetu! Już! - Po co? Skoro i tak mnie zaraz tutaj nie będzie...