Oskar
Przyszliśmy do gabinetu dyrektora z którego było wejście na salę, w której odbywać się ma apel na którym będzie dyrektor mówił. Nowe zasady które będą, przez to, że ja z Filipem się kochaliśmy. Inni chłopacy będą na nas bardzo źli, bo prawdopodobnie będą kamery pod prysznicami. I nowa godzina ciszy nocnej też będzie.
Maks dyrektor
Mój Braian przyszedł ze swoim wychowankiem, który dziś złamał zasadę razem z Filipem. Pod prysznicem się kochali a to jest zakazane, bez zgody swego pana.
- Przyszliście to dobrze, bo na sali już na nas czekają inne chłopaki ze swoimi panami. Zapraszam do sali.
- Kochanie mogę przed apelem porozmawiać z tobą na osobności.
- No dobrze, Oskar idź na salę, twój pan zaraz przyjdzie ze mną.
- No nie wiem, czy mogę iść sam.
- Idź Oskar i nie dyskutuj z nami.
- Dobrze, już dobrze tylko tak powiedziałem!
- To więcej masz tak nie mówić zrozumiałeś?
- Tak Sir zrozumiałem, idę na salę będę czekał aż pan sir przyjdzie, razem z panem dyrektorem.
Braian vel Bestia:
- Jaką wiadomość masz do mnie, że musimy być na osobności?
- Chciałem z tobą trochę pobyć sam na sam.
- Braian! Wiesz, że mam dużo pracy teraz?
- Wiem, lecz nie mogłem się doczekać naszego spotkania, kochanie.
- Ty to zawsze masz tylko takie sprawy do mnie. A teraz czas na Apel.
Oskar:
Ciekawi mnie o czym będą rozmawiać między sobą, na pewno nie o mnie. Już przyszli na salę w której jesteśmy teraz, bo będzie Apel o mnie i Filipie, że złamaliśmy zasady. Bo bez zgody swego pana kochaliśmy się między sobą. A to tutaj jest zabronione .
Pan Maks dyrektor:
Witam wszystkich i dziękuję za przybycie wszystkich wychowanków ze swoimi panami, i chciałbym wam przekazać informacje, że zostały złamane zasady i bym prosił o wystąpienie na środek dwóch wychowanków, oni wiedzą o kim mowa, bo jak sami nie wyjdą użyjemy siły do nich.
Oskar:
Mowa tutaj jest o mnie, więc wolę wyjść stąd z sali , kurde zamknięte są drzwi a w moją stronę idzie mój pan. Ma przy sobie kabel przygotowany dla mnie. Więc wyszedłem na środek sali by nie musieli użyć do mnie siły, a także Filip wystąpił.
- Moi kochani ta dwójka złamała nasze zasady panujące tutaj, chociaż Filip bardzo dobrze je znał to zdziwiło mnie najbardziej. Może jestem w stanie jeszcze zrozumieć Oskara, bo jest uzależniony od seksu.
- Co? Nie muszą od razu tego wszyscy wiedzieć! - zaczął mówić głośniej Oskar.
- Muszą wiedzieć dlatego, że zawsze będziesz chętny na zbliżenie się intymne z nimi. A kochani jeszcze będzie nowa zasada kamery wracają pod prysznice, byśmy wiedzieli co się tam dzieje i od teraz będzie jedna łazienka dla mężczyzn i jedna dla kobiet, tak samo będzie z prysznicem. Podziękowania należą się Filipowi i Oskarowi, a także będzie cisza nocna wcześniej. W tygodniu będziecie się kłaść spać o 20:50 do 6:00. Za to weekend będzie można być dłużej na nogach od 22 do 6:00 cisza nocna.
Tomek
- Dziękuję wam bardzo, nie lubię was za to, że kamery wracają pod prysznice.
- Nie musisz mnie lubić, wy wszyscy nie musicie nas lubić. Mnie nie zależy na tym byście mnie lubili. Będziecie bezpieczni gdy kamery będą pod prysznicem.
- Dlaczego mamy być bezpieczni, ktoś coś nam zrobi?
- Tak po prostu powiedział, byście się cieszyli a nie tylko narzekać potraficie.
- No dobrze teraz można już wracać do swoich pokoi,bo dzisiaj jeszcze przyjadą inni w tym trzy dziewczyny które są siostrami.
- Dziewczyny tutaj? Myślałem, że to jest miejsce tylko dla mężczyzn.
- To jest ośrodek dla dorosłych mężczyzn i kobiet jakbyś chciał wiedzieć, a teraz idź już z panem Braianem Oskar i nie łam więcej zasad które tutaj są.
CZYTASZ
OŚRODEK DYSCYPLINY BÓLU - YAOI
RomancePrzywieźli mnie do takiego ośrodka dyscypliny bólu, w którym ciągle dostaje się dużo bólu. Od innych chłopaków i mężczyzn, którzy tutaj wylądowali lub pracują. - Zapraszam cię do mojego gabinetu! Już! - Po co? Skoro i tak mnie zaraz tutaj nie będzie...