2.Bölüm: "Ölüm Fermanı"

61 2 14
                                    


Merhaba!

Rica edersem önce yıldıza basıp bana destek olur musun?

Aynı zamanda paragraf arası yorumlarınızı da belirtmeyi unutmayın, ben hepsini okuyorum. Düşüncelerinizi merak ediyorum. Onlara gerçekten önem veriyorum, zihninizi benden sakınmayınız.🥹

Keyifli okumalar!

2. Bölüm: ÖLÜM FERMANI

Şarkılar:

•Henry The Lee-Keşke Beni Daha Az Anlayıp Daha Çok Sevseydin•

•Gibran Alcocer- İdea15•

•Düş Sokağı Sakinleri- Kan Revan İçindeyim•

•Efkan Şeşen- Polyushka Polye•

**********

Bazen bazı anlar olur. O an öyle bir an olur ki, ölümü dileyecek kadar aciz kalırsın o an'ın karşısında. Ölümü çare kılarsın kendine. Ama ölmek için henüz erken olduğu düşüncesine kapılırsın o saniyelerde. Nefesinin kesilmesine ihtiyacın olduğu kanaatine varırsın fakat aynı zamanda varlığını kaybetmesini istediğin o nefese muhtaç olduğunu anlarsın. Ardından bir çelişki içerisine girersin.

"Yaşasam mı yoksa ölsem mi?" diye sorarsın kendi kendine. Daha sonra bu soruya vereceğin yanıtla çelişkiye girersin. Nihayetinde elbette ucu açık bir yanıt verirsin ve her ikisini seçmekten de vazgeçersin. Ama aslında vazgeçmemiş olursun. Yeni bir çelişkiye girersin.

"Sevsem mi yoksa sevilsem mi?" Bu soruya yanıtın çok basit olur. Her ikisini seçersin. Bu çelişkinden de kurtulduğunu sandığın saniyelerde yeni bir çelişki seni içine çeker.

"Ağlasam mı yoksa gülsem mi?" Bunun üzerine pek tabii fazla düşünmezsin. Gülmek sana göre en doğru karar olur. Oysa ağlamak, gülmekten daha doğru bir karardır. Bunu önemsemezsin. Ve son olarak bir çelişkiye daha girersin.

"Unutasam mı yoksa unutulsam mı?" Elbette ki insanoğlu fazla bencil ve fazla nankör bir yaratık olduğu için kendi hayrına olanı, yani unutmayı seçer.

Şimdi gelelim asıl konumuza. Bu kararların en doğrusunun hangisi olduğundan nasıl emin olacağız?

Öncelikle ölmek ve yaşamak arasında en doğru kararı seçelim.

Genelde insanlar yaşamayı seçer ve ölümden korkar. Ama insanların unuttuğu bir kısım vardır. Her şeyin ölümle bağlantılı olduğunu unutur, insanlar.

Yaşamak, ölmek. Kelebekler bir gün yaşar ve ölürler. İnsanlar ise yıllarca yaşayıp her gün ölürler. Sevmek, ölmek. Kalp sevdiği zaman beyin ölür, bilimde bu net bir sonuca varmasa bile. Gülmek, ölmek. Bir insan güldüğü zaman onun gülüşüne aşık olan bir diğer insan ölür o gülüş uğruna. Ağlamak, ölmek. Serçeler ağladığında ölürler. Sevilmek, ölmek. Herşeyin fazlası o kadar zarar ki, bazen insan haddinden ziyade sevgiye maruz kaldığı zaman da ölüyor. Unutmak, ölmek. İnsan unuttuğu yara sayesinde göz yumar nefessiz kalmaya, ölmeye. Unutulmak, ölmek. Unutulmak yuvasız kalmakla eşdeğer bir şey. Ve minik bir yavru yahut herhangi bir savunmasız can yuvasız kalırsa soğuk kış günlerinde dışarıda ki buz gibi hava sayesinde ölür.

KUVVET ÇARPANI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin