The Girls Night

54 2 2
                                    

Pov: Mia
Pansy, Daphne, Missy en ik lopen terug naar onze slaapzaal. 'Dus jij en Matt, is dat iets,' vraagt Daphne als Missy net de deur achter zich dicht doet. 'Wat, ik en Mattheo, iets, een ding, nee echt niet,' zeg ik. 'Ohja, jullie kwamen wel lachend de common room in hoor,' zegt Missy lachend. 'Maar waar hadden jullie het over, want jullie waren wel lang weg hoor,' zegt Pansy terwijl ze de gordijnen dicht doet. 'Ik vertel het dadelijk wel, laten we eerst onze pyjama's aantrekken,' zeg ik lachend. We trekken onze pyjama's aan, maar dan wordt er op de deur geklopt. 'Ik doe wel open,' zeg ik terwijl ik mn crop top snel aantrek. Ik loop naar de deur en doe hem open. Dan zie ik Mattheo in de deuropening hangen. 'O dit zag ik niet aankomen,' zegt Mattheo met een grijns op zijn gezicht terwijl hij me van top tot teen aankijkt. 'Ja let ff niet op wat ik aan heb,' zeg ik lachend. 'Nou je ziet er goed uit hoor,' zegt Mattheo lachend. Onze ogen kijken elkaar aan en we houden oogcontact. Hij is echt knap, en zijn ogen, MIA SUMMER JE WORDT NIET VERLIEFD OP EEN JONGEN. 'Dus waarom ben je hier,' zeg ik terwijl ik uit mn gedachten spring. 'Ohja ik moest ff iets zeggen.' 'Wat dan.' 'Dus ik dacht, voordat ik je een lesje zwerkbal ga geven, dacht ik laat ik je uiteten vragen,' zegt Mattheo en mijn gezicht word een beetje rood. 'Vraagt Mattheo Riddle mij nou uit,' vraag ik lachend. 'Ik zie je wel blozen hoor, maar ja Mattheo Riddle vraagt je uit en wat is je antwoord,' vraagt Mattheo. 'Wat, ik, blozen, nee natuurlijk niet, maar ik bedoel ja waarom niet,' zeg ik en ik kijk naar achter en zie de meiden een beetje giechelen. Mattheo pakt mijn kin vast en draait mijn hoofd weer terug. 'Mooi zo, draag iets leuks en moois,' zegt hij terwijl hij mij in mijn ogen aankijkt en dichterbij komt. 'Ja tuurlijk draag ik iets leuks, waarschijnlijk een rode jurk, ookal kan ik daar totaal niet zwerkbal in spelen,' zeg ik terwijl ik hem terug in zijn ogen kijk. Gosh zijn ogen zijn mooi. We houden oogcontact en hij komt dichterbij en fluistert in mijn oor:' Rode jurken, mijn favorieten. Ik wil nu al die jurk op je lichaam zien en je in jou ogen aan staren, en al helemaal weten wat daarna gebeurd.' Hij grijnst terwijl hij dat zegt en ik fluister terug:' Ik hoop dat je ff een goed pak aantrekt zodat ik nog meer verliefd kan worden, en uiteindelijk die blouse van je kan aftrekken.' Ik kijk hem aan en voel dat zijn hand over mijn heup gaat. 'Ik zie je morgen,' zegt hij en hij geeft me een knipoog. 'Ohja, hier,' zegt hij en hij geeft me een pakketje en loopt weg naar zijn slaapzaal. Ik sluit de deur achter me en zie de meiden kijken. 'Dus dat is niks,' zegt Pansy en kijkt me in ongeloof aan. 'Nou ik had dat ook niet verwacht,' zeg ik. 'Open het pakketje,' zegt Missy en we gaan allemaal op mijn bed zitten. Ik open het pakketje en er zitten chocolaatjes in en super mooi hakken. Het zij zilveren hakken en er was een briefje dat zei: Ps trek deze hakken aan morgen x Mattheo. 'Oooh die hakken zien er wel goed uit,' zegt Daphne 'En hier kan jij oplopen,' zegt Missy die het niet geloofd. 'Ja ik heb ooit op hogere gelopen,' zeg ik lachend. 'Maar wat zeiden jullie daarnet tegen elkaar,' vraagt Pansy. 'Ja wat zeiden jullie, zoizo iets van je ik ga je echt neuken morgen,' zegt Missy. 'Nee tuurlijk niet, ben je gek,' zeg ik. 'Maar wat zei hij dan wel,' vraagt Pansy. 'Um ik weet niet of jullie het willen weten eigenlijk,' zeg ik met de hoop dat ze het niet willen weten. 'Oke ik hoef het oprecht niet te weten nu, het was zoizo iets smerigs,' zegt Missy. 'Ohja zegt het meisje die vanochtend half aan het flirten was met Leo,' zeg ik lachend. 'Het was niet flirten, het was elkaar iets te lang in de ogen aan kijken en eigenlijk express tegen elkaar praten en niet tegen iemand anders hebben,' zegt Missy alsof het niks was. Missy en Leo passen eigenlijk echt goed bij elkaar. Allebei erg, nou ja, eigenwijs, laten we het daarop houden. 'Maar wat gebeurde er toen straks tussen jou en Mattheo,' vraagt Daphne terwijl ze mijn handen vast pakt. 'En wat bedoelde hij eigenlijk met voordat ik jou een zwerkbal les geef, gingen jullie  iets doen,' vraagt Pansy. 'Oke oke hij zei dus Mia, jij, ik, zwerkbalveld is een date en ik dacht zovan oke leuk dan kan ik zwerkbal leren, maar toen kwam dit in een keer en ja nu zijn we hier,' zeg ik en ze kijken me allemaal aan. 'Had jij al een date met Mattheo, hij heeft nog nooit een meisje uit gevraagd,' zegt Daphne. 'Echt niet, want hij deed het best smooth als je bet mij vraagt,' zeg ik en ik denk weer aan zijn prachtige mooie bruine ogen en zijn fluffy haren en Mia terug maar het gesprek. 'Je vindt hem een beetje leuk of niet,' zegt Daphne. 'Ja je kan het ons vertellen, we zijn je vriendinnen,' zegt Pansy. 'Oke misschien een beetje, maar kijk naar hem hij, hij ziet er ZO knap uit, zijn ogen waar ik uren lang in kan staren, zijn fluffy haar en zijn stem is gewoon,' zeg ik en ik zie ze allemaal naar mij kijken. 'Ja je hebt wel een kleine crush,' zegt Missy en ik kijk een beetje schuldig. 'Ja eigenlijk wel,' zeg ik en ik lach een beetje. 'Maat zag je hoe Regulus naar mij keek vandaag,' begint Daphne opeens. 'Wow wat, Regulus, als in, mijn neef,' vraag ik. 'Ja ze geeft het niet toe maar ze vindt hem super leuk,' zegt Pansy. 'Oooh jij bent dat meisje waar hij altijd over praat, ik dacht al ik herken je ergens van, maar hij heeft een foto laten zien,' zeg ik en Daphne kijkt me in ongeloof aan. 'Wat zei hij allemaal over mij,' vraagt ze. 'Nou dat je knap bent, dat je super aardig bent en dat hij je soms echt vol mond op mond wil zoenen, maar dan in het Italiaans,' zeg ik en ze wil het uit schreeuwen, maar dat doet ze niet anders wordt iedereen wakker. 'Wat, die had ik niet verwacht,' zegt Daphne. 'Ik kan wel iets regelen hoor,' zeg ik en Daphne knikt meteen ja. 'Oke ik praat morgen wel met hem,' zeg ik en Daphne geeft me een knuffel. 'Dankje Mia, je bent oprecht een goede vriendin,' zegt Daphne. 'Geen probleem,' zeg ik. We gaan allemaal slapen en Daphne komt nog naar me toe en zegt: ' Mia ik heb wel een rode jurk die je kan lenen voor morgen, ik laat je hem morgen wel zien. Je helpt me oprecht en je bent echt een goede vriendin. Ik hou van je.' 'Ik hou ook van jou. Weet dat ik er altijd ben. En ik hoop dat je een mooie jurk heb,' zeg ik en geef haar een knuffel en we maken samen een foto en we gaan allebei slapen.

~Hey guyss, dorry dat dit hoofdstuk iets later kwam. Ik heb mijn best gedaan. Hopelijk vonden jullie het leuk. Xoxo Mia❤~

Love Over Dark (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu