Het gevecht

43 2 2
                                    

Pov: Mia
'Morning guyss,' zeg ik enthousiast. 'Hou je bek, ik heb gister Leo gekust en ik ben er niet blij mee,' zegt Missy. 'Ja dus, jullie zijn echt een goed koppel,' zeg ik lachend. 'Ik voel me erg single,' zegt Sarah. 'Ja me 2,' zegt Lotte. 'Ja me 3,' zegt Agness. 'Maar jij en Matt hebben zoizo vaker gezoend, jullie waren helemaal, klef aan het doen gisteren,' zegt Pansy. 'Nee joh valt wel mee,' zeg ik. 'Girlie, je hebt zijn trui niet terug geven, jullie hebben gezoend alsof jullie het vaker hebben gedaan en hij had de hele tijd zijn arm om jou schouder,' zegt Ricky. 'Ja en laten we de tiktoks van gisteren niet vergeten,' zegt Daphne. 'Ja oke,' zeg ik. We maken ons klaar en lopen naar de common room. De jongens zitten, zoals elke ochtend, te wachten op ons. 'Hee goed geslapen,' zegt Pansy. 'Ja,' zeggen alle jongens en we gaan naar buiten. We gaan met zijn allen naar de courtyard. En natuurlijk, de persoon die ik haat en die mij haat, komt weer langs gelopen. Alexander Tistano. 'Aah kijk is wie we hier hebben, de slytherin gang,' zegt hij en kijkt naar zijn gryfindor vrienden. 'Rot op,' zeg ik. 'Iemand is met het verkeerde been uit bed gestapt,' zegt hij lachend. 'Nou moet jij is heel goed luisteren, nog één woord en je ligt in de ziekenboeg,' zeg ik en hij loopt meteen weg. 'Die guy is echt zo irritant,' zeg ik en iedereen knikt. 'Het was kinda hot,' fluistert Matt in mijn oor. Ik moet glimlachen en een beetje blozen. 'Guys ik ga even douchen zie jullie later,' zeg ik en ik loop weg. Ik kom in mijn slaapzaal en ga douchen. Eén uurtje later ben ik klaar en de andere meiden er ook weer. 'Ik ga even een rondje lopen, wil iemand mee,' vraag ik. 'Ik ga wel mee,' zegt Daphne en we gaan samen een rondje lopen. En drie keer raden wie we tegen komen. Alexander Tistanto. Eug waarom hem. Hij is gryfindor, ik haat hun. 'Kijk is wie we daar hebben, Mia Summer, het meisje die net zoals haar ouders zal worden,' zegt hij lachend. 'Hou je bek,' zeg ik en we proberen door te lopen maar we worden omsingeld door hun "clubje". 'En waar dachten jullie zo snel naar toe te gaan,' zegt hij. 'Niet waar jij naar toe gaat,' zeg ik. 'En waar is dat dan,' vraagt hij. 'De ziekenboeg.' En voordat hij iets terug kan zeggen sla ik hem vol in zijn buik. 'Oh Summer jij gaat eraan,' zegt hij en hij raakt me vol in mijn neus. 'Is dat alles wat je hebt, Tistanto,' zeg ik en sla hem in zijn gezicht, echt heel hard. 'Je gaat er spijt van krijgen,' zegt hij en pakt zijn toverstok en zegt een of andere spreuk waardoor ik allemaal sneeën krijg. Niet hele diepe ofzo, maar sommige bloeden wel. Ik ben er klaar mee en gooi hem tegen de muur. Ik loop naar hem toe en geef hem nog een paar klappen. Hij gooit me aan de kant en slaat me nog een paar keer in mijn gezicht. Ik gooi hem tegen de muur, dit keer iets harder. Dan komt professor Lubbermans. 'En wie is hiermee begonnen,' vraagt hij. 'Tistanto gaf de eerste klap en Mia was gewoon aan het zichzelf aan het verdedigen, toch jongens' zegt Daphne en kijkt naar de jongens alsof ze hun gaat vermoorden. Alle jongens knikken ja en professor Lubbermans kijkt naar Tistanto. 'Jij gaat eerst naar de ziekenboeg en dan naar Professor Anderling, jij mag gaan Summer, doe de volgende keer voorzichtiger,' zegt hij en Daphne en ik lopen terug naar de Slytherin common room. Missy, Leo en Reggie zitten daar te wachten op ons. Ik kom binnen lopen en Reggie vraagt meteen: 'Mia wat is er gebeurd?!' 'Ik heb die Tistanto een lesje geleerd,' zeg ik en hij geeft een troste blik. 'Ik ga naar Matt,' zeg ik. 'Ik blijf hier, kom straks maar terug,' zegt Daphne en ik knik en loop naar Mattheo's slaapzaal. Ik klop op de deur en Matt doet open. 'Holy sh*t, wat is er gebeurd,' zegt hij terwijl ik ondertussen een beetje onder het bloed zit. 'Ik heb die Tistanto een lesje geleerd,' zeg ik en loop binnen. 'En heb je gewonnen,' vraagt hij en ik kom voor hem staan. 'Mi amor, tuurlijk heb ik gewonnen,' zeg ik en er komt een trotse glimlach op zijn gezicht. 'That's my girl,' zegt hij, geeft me een kus op mijn voorhoofd en tilt me op naar de badkamer. Hij zet me neer op de wastafel en pakt de EHBO tas of wat het ook is. 'Dus je bent wel goed in vechten of niet dan,' zegt hij. 'Als die Lubbermans er niet tussen was gekomen, had ik hem laten flauwvallen,' zeg ik met een grijns. Matt gebruikt een of andere spreuk om mijn neus beter te maken en plakt pleisters op de sneeën. 'Jezus hij heeft je wel hard geslagen of niet dan,' zegt hij. 'Ja maar hij ligt nu in de ziekenboeg, dus ik win,' zeg ik met een trots glimlach en geef hem een kusje op zijn mond. Net als ik wegtrek vliegt de deur open. 'Mia heb je Tistanto de ziekenboeg in geslagen,' zegt Theo. 'Yep, niet alsof het lastig was,' zeg ik met een glimlach. 'Weetje, nu snap ik waarom je van twee andere scholen bent gestuurd,' zegt Matt. 'Oke tortelduifjes, er is morgen een feestje, jullie moeten komen,' zegt Theo. 'Is er alcohol,' vraag ik en Theo knikt. 'Ik ben er,' zeg ik. 'Ik ook, maar je wordt niet al te dronken,' zegt Matt. 'Ik kan niks beloven,' zeg ik en voordat ik het weet voel ik zijn lippen weer op de mijne. 'Sorry ik kon het niet weerstaan, je ziet er gewoon hot uit onder bloed,' zegt hij en Theo staat daar in shock. 'Ik wist het,' zegt hij. 'Je niks tegen niemand vertellen, anders ben jij de volgende die in de ziekenboeg ligt,' zeg ik. 'Got it, ik hou mijn mond,' zegt hij en ik glimlach maar hem. 'Oké schat ik moet gaan, maar ik zie je morgen bij het ontbijt,' zeg ik en geef hem een kusje op zijn wang. Ik loop onze slaapzaal in en we gaan nog even kletsen en dan gaan we slapen.

~Hey guys, dit hoofdstuk is iets korter maar ik wou het al zo lang schrijven. Ik heb veel inspiratie uit de ff van RickyTreaty4 en Pancake_Oakleaf gehaald. So yeah, ik ga proberen het volgende hoofdstuk er zo snel mogelijk op te krijgen. Xoxo Mia❤️
Love you Pancake_Oakleaf en RickyTreaty4 ❤️❤️~

Love Over Dark (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu