Właśnie obudziłem się z drzemki. Była już 22.34 postanowiłem się ubrać w czarne dresy od genzie. I pojechać pod mieszkanie Oli. Naszczescie jak wychodziłem z domu nikogo nie spotkałam. Po drodze wjechałem do kwiaciarni miałem jakieś szczęście z nią i kupiłem kwiaty dla Oli. Miałem nadzieję że będzie w mieszkaniu i mi otworzy drzwi.Zapukałem do drzwi i po chwili otwarła mi je dziewczyna.
- cześć możemy pogadać? I mam kwiaty dla ciebie- powiedziałem
- dziękuję i jasne wchodź- wpuściła mnie do środka
- chodź pójdziemy do mojego pokoju tylko pójdę po wazon do kwiatów. - powiedziała i tak zrobiła oczywiście poszedłem za nią. Patrzałem na nią jak wkłada czerwone róże do wazony z wodą. Po chwili podszedłem do dziewczyny położyłem ręce na jej talii. Jak skończyła wkładać kwiaty to obróciłem ją aby stała twarzą do mnie. Spojrzałem w jej oczy a po chwili na usta. Tak bardzo chciałem ją pocałować oraz wyznać miłość. Zacząłem powoli zbliżać moja twarz do dziewczyny. I po chwili moje wargi dotknęły jej warg. Po chwili dziewczyna oddała pocałunek. Po krótkiej chwili swoje ręce zawiesiła na moim karku a ja nadal trzymałem ja w talii. Jak zabrakło nam oddechu to dziewczyna obrała głowę o moje ramię.
- przepraszam nie powinnem - powiedziałem
- Bartek - powiedziała dziewczyna po czym spojrzałem na nią a ona wbiła się w moje usta. Po chwili delikatny pocałunek przeszedł na namiętny pocałunek. Jak zabrakło nam tlenu ponownie położyła głowę ma moim ramieniu.
Po krótkiej chwili dziewczyna postanowiła usiąść na biurku po czym pociągnęła mnie za koszulkę i się wtuliła w moją klatkę piersiową.
- nie wolisz się położyć?- zapytałem
- a zostaniesz?- zapytała
- jeżeli jest to propozycja to bardzo chętnie- odpowiedziałem
- chcesz jakaś piżamę?- zapytała podchodząc do szafy
- mogę spać w bokserkach?- zapytałem
- jasne ja idę się przebrać a ty jak chcesz możesz się położyć - powiedziała dziewczyna znikając za ścianą. Postanowiłem wyciszyć telefon po czym położyłem go na szafce nocnej i położyłem tak że moja głowa była oparta o ścianę. Po około 4 minutach przyszła dziewczyna ubrana w spodenki i podkoszulkę trochę za duża na nią. Dziewczyna zgasiła światło i położyła głowę na mojej klatce po czym rękami mnie objęła. Chwilę później lewą ręką objąłem dziewczynę. Ponieważ leżała z lewej strony. Jednak zabardzo nie było mi wygodnie więc również złapałem prawą ręką dziewczynę. Leżałem tak dłuższą chwilę myśląc o moich uczuciach do dziewczyny. Nawet nie wiem kiedy usnąłem...18.06.2022r.
Obudziłem się przez wibrujący telefon był to mój. Dzwonili do mnie z genzie. Napisałem aby do Patryka " jestem bezpieczny wrócę wieczorem " jak napisałem do niego to odłożyłem telefon na miejsce gdzie leżał po czym delikatnie położyłem się obok dziewczyny i ją objąłem. Łapiąc ja w talli pod bluzką i poszedłem spać.
Po raz drugi raz obudziłem się o 11. Spojrzałem na dziewczynę która jeszcze spała. Długo tak nie patrzałem na dziewczynę ponieważ po chwili otwarła oczy.
- czesc wyspałas się?- odezwałem się
- czesc tak a ty?- powiedziała kładąc się na moją klatkę piersiową.
- też
- tobie dzwonił telefon wcześniej?- zapytała
- tak sorki ale dzownili z genzie gdzie jestem - odpowiedziałem. Po chwili do dziewczyny ktoś zadzwonił ona podniosła się po urządzenie po czym położyła się ponownie na mnie i odebrała.
- Patryk pytał się czy jesteś u mnie - powiedziała jak odkładała telefon
- i co odpowiedziałaś?- zapytałem
- że nie. Lepiej aby nie wiedział
- czemu?- zapytałem ponownie
- ponieważ będzie nas pilnował albo zabrani nam mieć kontakt jak każdy brat- powiedziała
- Brat?- zapytałem w szoku
- tak Patryk i ja to jesteśmy rodzeństwo - wytłumaczyła i podniosła się tak że teraz miała swoją twarz przeciwko mojej. - nie wiedziałeś?
- no nie - mówiąc to złapałem kontakt wzrokowy że nią. Lecz długo nie trwał ponieważ przerwałem go pocałunkiem. Z sekundy na sekundę coraz bardziej nasz pocałunek był głębszy lecz w tym momencie zadzwonił mi telefon. Dziewczyna się odsunęła od mnie a ja wziąłem telefon. Na urządzeniu wyświetlał się napis " menadżerka Natalia "
- halo? - zapytałem
- Gdzie ty jesteś?! Dziś macie nagrywki - powiedziała oburzona Natalia
- nie mogę wolnego dziś mieć?- zapytałem
- proszę cie przyjedź nagraj bo będzie brakować osoby
- no dobra za jakieś 30 minut będę
- dzięki pa
- pa - rozłączyłem się. Odłożyłem telefon i spojrzałem na dziewczynę
- przepraszam ale muszę jechać na nagrywki - powiedziałem
- rozumiemPo około 30 minutach byłem już w domu genzie. Jak wszedłem do środka każdy na mnie spojrzał.
- Gdzie ty byłeś?- zapytała Natalia
- jestem już dorosły nie muszę się spowiadać - odpowiedziałem
- ale masz obowiązek być na nagrywkach nie pamiętasz?- zapytała
- pamiętam
- no chyba nie
- Natalcia zaspało mi się no.- powiedziałem
Chwilę gadałem potem z Natalia i poszedłem się przebrać po czym zaczęliśmy nagrywać odcinek. Pod tytułem " Jeżeli to zrobiłeś = wpadasz " czyli basenowy.! INFORMACJA !
wydarzenia w książce nie będą działy się tak jak w rzeczywistości. Np Kubicki miał pokój obklejony w papier ozdoby w grudniu a w książce może to być załóżmy że w wrześniu!
CZYTASZ
SIOSTRA PRZYJACIELA || BARTEK KUBICKI
Novela JuvenilBartek Kubicki wraca z wyjazdu do USA z ekipą który wygrał. Gdy wraca próbuje iść do własnego pokoju się położyć lecz ktoś próbuje mu przeszkodzić. Gdy udaje mu się iść do pokoju zastaje tam jakaś dziewczynę.