Camille en Dino waren nu al een paar maanden samen en hun relatie bloeide op. Ze genoten van elkaars gezelschap, deelden hun passies en dromen. Maar te midden van hun geluk voelde Camille soms ook een angst opkomen - een angst voor het onbekende en voor de toekomst van hun relatie.
Op een avond, terwijl ze samen op het balkon van Camille appartement zaten, keek ze nadenkend naar de sterrenhemel boven hen. Dino zat naast haar, zijn arm om haar heen geslagen, en Camille voelde zich veilig en geliefd in zijn omhelzing. "Dino," begon Camille voorzichtig, haar stem zacht in de stille nacht, "heb jij ooit het gevoel gehad dat je niet goed genoeg bent?" Dino keek haar verbaasd aan. "Wat bedoel je, Camille?" vroeg hij bezorgd.
Camille zuchtte diep, haar gedachten verzameld voordat ze sprak. "Ik bedoel... soms voel ik me onzeker over onze relatie. Ik ben bang dat ik niet genoeg voor je ben, dat ik je niet alles kan geven wat je verdient." Dino nam haar hand vast en keek haar liefdevol aan. "Camille, luister naar me," begon hij ernstig, "jij bent precies wat ik nodig heb. Ik hou van je om wie je bent, met al je twijfels en onzekerheden. Je hoeft niet perfect te zijn, want voor mij ben je dat al."
Camille voelde een brok in haar keel terwijl zijn woorden tot haar doordrongen. Ze wist dat ze haar angsten met Dino kon delen, dat hij haar zou begrijpen en haar gerust zou stellen. "Ik hou ook van jou, Dino," zei ze zachtjes, haar stem trillend van emotie. "Het is gewoon... soms maak ik me zorgen over de toekomst, over of we samen zullen blijven."
Dino glimlachte zachtjes en trok haar dichter naar zich toe. "Camille, ik kan je niet beloven wat de toekomst brengt, maar ik beloof je wel dat ik er altijd voor je zal zijn. We kunnen samen alles aan, zolang we eerlijk en open naar elkaar blijven." Camille voelde een last van haar schouders vallen terwijl ze naar Dino keek, zijn gezicht verlicht door het maanlicht. Ze wist dat ze haar twijfels en angsten kon overwinnen met Dino aan haar zijde, dat hun liefde sterker was dan alle onzekerheden bij elkaar.
Die nacht vielen ze in elkaars armen in slaap, wetende dat ze elkaar hadden gevonden in een wereld vol onzekerheden, en dat ze samen sterker waren dan ooit tevoren.
JE LEEST
Samen sterker
RomansaWij volgen het hartverwarmende verhaal van Camille en Dino, waarbij hun liefdesreis begint met een toevallige ontmoeting in het park. Terwijl ze samen groeien, delen ze niet alleen fijne momenten en diepe gesprekken, maar staan ze ook zij aan zij ti...