𝑬Ɔ𝒆𝒍

2 1 0
                                    

Kum torbasını yumruklamayı bırakıp.Koltuğuma oturdum.Evime döneli 1 hafta olmuştu.Koltuğuma uzanıp,kitaplığa baktım.Kaşlarımı kaldırdım.Bir saksı ve çiçek vardı yanına ilerledim.Saksıyı elime alıp çevirdim.Göründüğüm küçük kamerayla gözlerimi büyüttüm.Derin bir nefes alıp saksıya bir yumruk atıp kırdım.Hızla diğer odalarda baktım.Başka bir şey kamere bulamadım.Bu işin kimden çıktığını biliyordum

🔪

Kapıyı tekmeleyerek açtım.
Sancak koltukta oturmuştu.Büyük ihtimalle kameraya bulduğum görmüştü.Önünde durup yakasından tutup havaya kaldırdım.

Ayağa kalktığında benden uzun olduğu için elimi yakasından çektim.

"Hemen doğru düzgün bir açıklama yap yoksa elimde kalacaksın!"

Korumaları çağırdı.Beni kollarımdan tuttular kollarımdan sürüklemeye başladıklarında karanlık biryere geldik.

İçeride kimse yoktu ama birkaç kafes vardı.Beni bir kafesin için attılar daha ayağa kalkamadan kapıyı kilitlediler.

Ne olduğunu anlayamadan sancak geldi.

Yüzündeki sert ifadeyide anlamadım.
"Biz senle bir anlaşma yaptık Emel."

Cevap vermedim

Bir elini kafese koyup kafesin içine doğru eğildi.
"Senin gibi zeki birinden böyle aptal bir hareket beklemezdim."

"Ben hiçbirşey yapmadım!" Diye bağırdım.

Kaşlarını çattı. "Herşeyi itiraf et yoksa cezasını çekersin."

Sinirle kafeste ayağa kalktım "Birincisi bana hiç birşey yapamazsın.İkincisi hiç bir şey  yapmadım!"
Diye bağırdım

Yanındaki 4 korumaya beni işaret etti.Kafesi açtılar tam çıkacakken boynuma vurulan iğne ile bayıldım.

🔪

Zorlayarak gözlerimi açtığımda ellerimi ve ayaklarımı bağlamışlardı.Ellerim arkada bağlanmıştı.Önümde büyük şeffaf bir fanus vardı içi su ile doluydu.

İki yanımda adamlar fanusun karşısında Sancak ellerini arkasında bağlamış bana bakıyordu.

"Uyandığına göre başlayalım."

Diyip önündeki sandalyeye oturdu.

Bakışları bana döndü.

"Yaptığını açıklayana kadar bu bitmeyecek."

"Daha ne yaptığımı bilmiyorum." Dedim sinirle solurken.

"İtiraf et." Dedi sakin bir sesle.

"Ben birşey yapmadım."

Arkamdaki adamlar bi anda kafamı suya soktu su yutmuştum.40 saniye sonra çıkardılar derin nefesler aldım.

Sinirle "Hiç bir şey yapmadım boşu boşuna beni boğduruyorsun!"

"İtiraf et." Dedi bana yine sakinlikle bakarak.

"Ben hiç bir şey yapmadım." Bu defa nefesimi tuttum

50 saniye kafamı suda beklettiler

Çıktığımda kesik kesik nefes aldım.

"İTİRAF ET!" Diye kükredi

Kısık sesle "Hiç bir şey yapmadım." Dedim heceleye heceleye.

Yine kafamı suya batırdılar 1 dakika kaldım orda başım dönmeye başlamıştı.

Kafamı çıkardılar

"Ne zaman itiraf edeceksin?!"

"BİRŞEY YAPMADIM!" Diye öne atıldım.

Bu defa beni çekiştirmeye başladılar.

5 metre bir fanus görüdüm genişliği 4 kişi sığdırabilecek kadardı.Hemen bağırmaya başladım

"Ben yapmadım ben yapmadım!" Diye sayıklamaya başladım.

Korumalar beni merdivenden çıkarıp suyun içine ittiler.Ellerim ve ayaklarım bağlıydı.

Nefesimi verirsem aşağı çökerdim o yüzden nefesimi tuttum.
Gözlerimi açtığımda sanki hemen karşımdaymış gibi sancağı görebiliyordum.

Yüzümü acıyla buruşturdum.1 dakika dayandım.sonra aklıma gelen fikirle.gözlerimi kapatıp suyun dibine battım.Sancak korumalara bağırdı.Korumalar beni dışarı çıkardı.Beni çıkardıkları anda onları merdivenden ittim sonra merdivenin basamaklarından atlayıp korumaları indirdim.Gözlerimden çıkan alevlerle sancağa baktım

"Dur artık!" Diye gürledim.

"İtiraf etseydin hiçbir sorun kalmazdı." Dedikten sonra sağ yanağıma baktı.

"Hiç bir şey yaptığım yoktu.Bir hafta boyunca sadece spor yaptım."

Telefonundaki ses kaydını açıp bir kayıt dinletti.

Benim sesim vardı.

"Tama sizinle çalışmayı kabul ediyorum Sancağı öldüreceğim."
Diyordum ses kaydında.

Kaşlarımı kaldırıp şaşkınlıkla ona baktım.Şaşkınlığımı görünce Kaşlarını çattı.

Kafamı sağa sola salladım.

"Bunu ben demedim.Bir hafta boyunca sadece evdeydim."
Gözlerimi büyütüp ona baktım.
Yine inanmadı.Sert bakışları telefona kaydı.

"Ayrıca oturma odamdaki kameradan beni kontrol etmiyormusunda beni bunun için öldürmeye kalkışıyorsun?!"

Gözlerini büyüttü.

"Kameraları toplamalı için ekibimi göndermiştim?"
Dedi.

"Demekki onu unutmuşlar." Dedim böbürlenerek.

Hemen telefonunu açtı hızlı çekimde bir hafta yaptıklarımın kısa halini izlemeye başladı.Video bitince pişmanlıkla bana döndü.

"Bağları çözdür." Dedim sert ve karanlık sesimle

Korumalar gelip bağları çözdü ve yerde yatan arkadaşlarını alıp gittiler.

Sinirler bileklerimi hareket ettirdim.
Kahkaha atmaya başladım.Evet deliriyordum.

Sonra bi anda gülüşüm durdu.Sert bakışlarım direk gözlerine odaklandı.

"Seni bu defa gerçekten öldüreceğim." Dedim gözlerimi büyülterek.

Tam önünde durdum
"İşini bitireceğim."

Pişmanlıkla kaşlarını kaldırdı
"Emel lütf-

"KES SESİNİ!" Diye kükredim

"Özür dilemen yalvarman yaptıklarını geri alacakmış gibi konuşma!"
Dedim sinirle.

Ellerime uzandı onu yere ittim
"Bana dokunmaya cüret bile etme!"

Gözleri yine sağ yanağıma kaydı
O an gözlerimi kocaman açtım.

Yüzüm suya girdiğinde kapatıcı akmış yanık izim belli olmuştu.

Korumaların düşürdüğü bir silahı aldım.Yüzünü hedef aldım.Bilerek hemen kulağının dibine sıktım.

Acıyla haykırdı.
Kulağı çınlamaya başlamıştı silahı alıp evden çıktım

Bende Emelsem bunun intikamını elbet bir gün alırdım.

𝑬Ɔ𝒆𝒍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin