İyi okumalarrrrrrr💋💋💋💋
🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪
Olanların üstünden 4 gün geçmişti Emelden hala tık yoktu.4gün boyunca Emelin yapmadığına dair araştırma yapmıştı,ve ona bu ses kaydını gönderen dostu Hakan'a bunun hesabını soracaktı.
4 gün boyunca emelin neler yapabileceğini düşünmüş,bir sürü önlem almıştı.190 koruma geziyordu evinde.
Masadından kalkıp kapıyı açtı.Karşısında Hakanı görünce sert bir yumruk attı.
Hakanın kafası sola döndü.
Hakan Sancağa döndüğünde gözünden çıkan alevlerle sesli bir şekilde yutkundu.
Sancak Hakanın yakasından tutup kendine yakınlaştırdı.
"Senin derdin ne?!" Diye gürledi.Hakan yakasındaki eline bakıp "Sancak bırak yakamı.Beni dinlemiyorsun."
Sancak yüzünü tavana dönüp gür bir kahkaha attı.
"Dinlemiyormuyum?"
Sonra gözlerini büyültüp yeniden hakana döndü.
"Dinledimde noldu lan?!"Hakan Sancağı üzerinden itti.
"Sancak seni daha önce uyardım o deliye güven olmaz.Beni dinleseydin bunların hiçbiri yaşanmayacaktı."Sancak tek kaşını kaldırdı "Ha bide itiraf ediyorsun.Sen kendi ellerinle dostunu nasıl bir bok çukuruna attığının farkındamısın lan!"
Hakan konuşmadı
"Hakan siktir git bir süre yüzünü görmeyeceğim."
Kafasını çevirip merdivene bir adım attı.Hakan elini Sancağa uzattı ama gelen gürültü sesle hemen kafasını tavana çevirdi.
Korumaların 3de 1i dışarı çıktı ikisi merdivenin bitişinde tavana silah kaldırmış hazır bir konumda bekliyorlardı.
Sancak tavana baktı sonra hakana döndü.Hakanında olan bitenden haberi yoktu.
Tavanın ortasında bir delik açıldı.Mermiler yağmaya başladı.
Korunaların bir kısmı Sancağın önünde siper oldu.
Sancakta cebinden silah çıkardı,ne olduğunu gayet iyi biliyordu.Emel geri dönmüştü,hatta geç bile kalmıştı.
Tavandana aşağı yaklaşık 45 koruma atladı.Rvim içindeki korumalar onları vurdular fakat kıyafetleri kurşun geçirmezdi.Sancağın gözleri tavana kaydı.Silahının tetiğini çekip tavandaki deliğe baktı.
Bir kaç saniye sessizlik oldu.
Sancağın biraz önce çıktığı çalışma odasının kapısı açıldı.Gözler bu defa oraya kaydı.
Emel odanın içinden çıkıp Sancağın siper aldığı yere baktı."Yanlış yön hayatım."
Dedi ve Sancağın etrafındaki korumalara ateş etmeye başladı.Salonun ortasındaki korumaların çoğu ölmüştü.
Sadece 10 koruma kalmıştı.
Sancak Hakana baktı ve Emeli işaret etti.
Hakan silahını çekip emeli hedef aldı tetiği çekti tam vuracakken kafasına aldığı darbeyle yere düştü.