Bir kaç saat önce Sancak 1-2 hafta önce gittiğimiz düğünde masaya oturanlardan birinin bizi evine davet ettiğini söylemişti.
Kadife bordo bir elbise giyinmiştim.Kalp şeklindeki dekoltesi çok keskin değildi.Ellerime aynı renk kadife dirseğime kadar uzanan bir eldiven taktım.Küçük bir çanta,sivri topuklu bordo ayakkabı,ve elmastan kolye ile takım olan elmas küpelerle kombinimi tamamladım.
Makyaj masasına oturdum ve makyajımı yapmaya başladım.
Fondöten ve bazları sürdüm.Elmacık kemiklerime yine kırmızı tonlu bir allık sürdüm,keskin eyeliner mavi gözlerimi dahada açığa çıkardı.Azıcık far sürdüm ve kırmızı bir ruj sürerek makyajımıda tamamladım. Dışarısının soğuk olduğunu hatırlayınca kürk atkıyı sağ elimle tutup sol elime indirdim.Krem beyazı atkıyla gerçekten mükemmel olmuştum.
Saçımı önceden yandan ayırıp sabitlemiştim zaten.
Odadan çıkıp merdivenlerin bitişinde sırtını merdivene yaslamış Sancakı gördüm.Topuklarımın mermerde çıkardığı sesle bana döndü.Merdivenlerden inerken gözleri baştan aşağı beni süzdü.sonra gözlerimde durup yutkundu.Gülümseyerek göz kırptım.Oda fena olmamıştı ama kimse benim kadar mükemmel olamazdı tabiki(!).
İçine krem rengi beyaz boğazlı kazak giymişti,üstüne deri ceket almıştı.Siyah Bol bir pantolon ve kemer takmıştı.
Merdivenin sonuna geldiğimde yanında durdum bakışları dekolteme kayında kafasını önüne bakacak şekilde baş parmağımla ittirdim.
Siyah bir Mercedes'e binip gittik
🔪
Önünde durduğumuz villa 3 katlıydı.Klasik zengin villası desem tam olurdu.
Sancak kapıdan inip kapımı açtı elini uzattı.Mersi der gibi başımı yatırıp tek elimle elimle elini tuttum,diğer elimle topuklu ayakkabımın başlangıcında biten elbisemi tuttum.Arabadan inip kapıyı kapattıktan sonra Sancak elini elime kenetledi içeri girdiğimiz gibi bakışlar bize döndü.Bize dönen bakışları görmezeen gelip boş bir masaya geldik Sancak sandalyeyi çekip oturmam için işaret etti gözlerimi kısarak sahte bir gülümsemeyle oturdum.Sonra kendi sandalyesine oturdu.Biz oturduktan 20dakika 18 saniye sonra gelen adam sancakla tokalaştı sonra bizim masamıza oturdu.Görmeyeceği bir şekilde göz devirdim.Adam elimi tutup öptü.Gülümseyerek elimi geri çektim.İykide eldiven takmışım diye içimden söylendim.Adam Sancakla Fransızca konuşmaya başlayınca başımı çevirdim.
Yaklaşık 10 dakika sonra adam gittiğinde sancağın bakışları bana döndü.Etraftaki erkeklerin bana bakışlarından rahatsız olup ceketini çıkarıp arkamdan omzuma bıraktı ceketini.Kollarını belimin yanından geçirip kafasını omzuma koyup ceketi düğümlemeye başladı.
Kalbim tekledi.
Yeni çıkmış sakalları çıplak omzuma batıyordu.
Ellerini vücudumla temas ettirmemek için iki büklüm olmuştu ama olsundu.
Son iki düğmeyi açık bıraktı ve ellerini karnımda birleştirip kulağıma eğildi.
"Şaşırmış bakışlarını üzerimden çek unuttuysan biz sevgiliyiz emel." Diyip rol icabı gülümsedi.
Derin bir nefes alıp yapay bir şekilde gülümsedim.
Ellerimi önümde birleştirip kendi elinin içine koydu.
Sonra kaşlarını çattı "Üşüyor musun?"O söyleyene kadar sıcaktan yanıyordum.Yutkunup
"Hayır."dedimEldivenlerimi çıkarıp masaya koydum.Gülümseyip çenesini omzumdan kaldırıp dikleşti sonra sol elini belime sarıp beni kendine çekti.Elimi katlayıp onun göğüsüne koydum.
Baş parmağıyla belimde daireler çizmeye başladığında boşta kalan elimle elini sıkıp uyarı verdim.Göğsümden kıkırdayıp oval çizmeyi bıraktı.