Nefessiz kaldığımızda ayrıldık.Sağ kolumu baş parmağıyla okşarken kaşlarını çattı.Kolumu kaldırıp çevirdi.
Yanık izleriyle karşılaşınca sinirle karışık şaşkınlıkla bana baktı."Bu ne emel?"
Dedi koluma bakıp.İçi sigara yanık izleriyle doluydu."Ne bu?" Dedim ilk defa görüyormuş gibi.
"Bana doğru düzgün cevap ver" dedi ciddi bir ses tonuyla.
"Yanık izi çok önemli de-
Gözleri sinirle açıldı "Nasıl önemli değil emel sen kendine zarar mı veriyorsun." Sonra kolumu incelemeye devam etti. "Daha önce nasıl fark etmedim..." dedi kendine kızıyormuş gibi.
"Neyi fark ettin ki?"
Bana baktı "Ne ima ediyorsun?"
"Önemli değil."Kolumu çektim. "Bir kaç yanık izi."
Sancak sinirle "Nasıl bir kaç yanık izi Emel.Özellikle kolunun ortasında." Gözlerini canı acıyormuş gibi kapattı geri açıp "Nasıl kıydın koluna."
"Sancak abartıyorsun." Dedim göz devirerek.
"Bir daha yapmayacaksın."
"Sana soracak değilim."
"Evet bana soracaksın."
Göz devirdim.
"Kendin mi yaptın bunu?"
"İlk defa ben yapmadım.Sonra banada takıntı oldu." Dedim iğrenirmiş gibi.
"İlk yapan kişi kim?" Dedi sakin bir sesle
Derin bir nefes aldım yüzüne baktığımda soru işaretleriyle bana bakıyordu cevap beklediği belliydi uzun zamandıra kimseyle bu konu hakkında konuşamamıştım.Belkide çimi dökmeye ihtiyacım vardı."Annemin eşi.Beni hiç sevmezdi.18 yaşıma kadar dövdü demirle yaktı tekmeledi kusturdu." Yutkundum ve devam ettim "Sattı beni 68 yaşında bir adama..."
Sancak donup kaldı.Acıyla yüzüme baktı.Umrumda değildi.İlk defa birine anlatıyordum bütün yaşadıklarımı.Boraya beni parayla sattığını anlatmamıştım.
"O adam beni taciz etti kumarhaneye götürdü.Para karşılığında-
Sancak "Devamını anlatma."dedi tiksinerek.Benden mi tiksiniyordu?
Buruk bir gülümseme dolu bir çift gözle kafamı çevirdim."Sonra kaçtım o kumarhaneden teyzemin yanına gittim.Teyzeminde haberi yoktu.Onu aradı.Geldi beni aldı.O günde sabah kadar dövdü."
"Sonraki günlerde bana zorla sigara uyuşturucu alkol içirdi."
Sancak yanıma oturup kolunu belimde koyup beni yanına çekti elimi karnının üstüne koydum.Karın kaslarını hissedince ona fark ettirmeden sırıttım.
"Sigarasını sağ koluma söndürürdü,tekmeyi sağıma atardı.Demiri sağ yanağıma bastırırdı sağ bacağıma tekme atardı.Sağım lanetliydi."
Keşke sadece sağım lanetli olsaydı.Ben tamamen bir lanettim.Sancak bana sonra sağ yanağıma baktı.
"İlk gün..."Dudağımı düz yapıp "Evet ilk gün sende sağ yanağıma yumruk attın."
Belimi okşayıp "Özür dilerim.Çok pişman oldum zaten."
"Önemli değil zaten bir katile göre fazla bir tepki verdim."diyip gülümsedim.Yanağımı göğüsüne yaslayıp nefes aldım.
Elini belimden çekip bacağıma koydu sonra elbisemi indirdi.
Eliyle bacağımı okşuyordu.Okşadığı bacağım yine sağ bacağımdı.Sigaramı söndürdüm.