Selamlarrr
Yeni bölümümüz vaaarr!!
Bu bölümü aaarsebbb94 e ithaf ediyorum💖
Oy ve yorumlarınızı heyecanla bekliyorumm🤓
Keyifli okumalar 🤩
⚙🔧
"Yani sen şimdi diyorsun ki hiçbir şey yazmadan kalktı gitti öyle mi?"
"Evet Sema, tam olarak öyle oldu. Sorduğum soruyla kaldım öyle.Kalkıp gitmesini evet olarak mı anlamalıyım yoksa benden sıkıldığı için mi kalktı gitti? Uff ben nasıl öğrenicem şimdi birini sevip sevmediğini?"
"Bilmiyorum ki canım. Konu Yiğit olunca aklıma bir şey gelmiyor. Ensar olsa yine bir tahmin, bir yol buluruz mesela. Ama Yiğit.."
Kaşlarımı kaldırıp elimdeki ilacı Sema'ya uzattım.En üst rafa ilaç yerleşimi yapıyorduk. Sema merdivene çıkmış ben de masanın üstündeki kutudan ilaçları eline veriyordum.Elimden alıp ilacı yerine koydu.Bunların arasında bir şey vardı ama hadi hayırlısı.
"Hm ne gibi bir tahminin olur mesela Ensar'la ilgili? Söyle bakıyım sen."
İlacı yerine koyup tekrar bana döndü.
"Tahminim felan yok. Olduğunu nerden çıkardın canım. Yani ne bileyim en azından muhabbet ederken laf arası ağzından bir şeyler kaçırabilir diye öyle dedim.Hem sen niye yavaş yavaş veriyorsun şu ilaçları? Biraz acele et hatırlarsan bugün mahalleli sizin evde toplanacak.Şu işi bitirip eve geçmemiz lazım artık."
Hareketleri hiç te söyledikleriyle uymuyordu.
"Haklısın tabi nerden tahmin edebilirsin ki? Zaten bir tahminin olsa bana söylersin diye düşünüyorum. Doğru mu düşünüyorum?"
"Tahminimde emin olursam söylerim tabii."
"İnşaAllah. Yoksa benden sağlam bir trip yersin ona göre. Az kaldı zaten ilaçlar, daha saat erken ama yapılacaklar var.Allah'tan Esma'ya geç gel dedik bugün. En azından biz yokken yorulsa bile birkaç saat çalışmış olacak."
"Evet iyi oldu akıl ettiğimiz."
"Bu kutu da bitti, ben şunu dışarı bırakıp geleyim. Çıkarken çöpe atarız topluca."
"Tamam canım.Ben de Esma'yı arayayım geliyor mu?"
Elimde kutuyla eczanenin kapısını açarken gözüm tamirciye kaydı.
Yiğit'in karşısında bir kız vardı. Daha dikkatli bakarken kızın Dilara olduğunu farkettim. Mahalleden benim yaşımda olan kızlardan biriydi. Yiğit'le ne işi olduğunu düşünürken birden Yiğit'e sarılmasıyla gözlerim kocaman açıldı.
Yiğit'in sevdiği kişi Dilara'mıydı? Daha önceden de birkaç kez tamirciye geldiğini görmüştüm ama ilk defa sarılıyordu.
"Kızım kapıdan çekilsen de içeri geçsem artık. Ayaklarım ağrıyor,deminden beri seni bekliyorum."
Yanımdan gelen sesle kendime geldim. Yaşlı teyzeye yer vererek elimdeki kutuyu kapının yanına koyduğum gibi içeri geçtim.
"Buyur teyzecim hoşgeldin.İlaç mı alıcaksın?"
"Evet kızım."
"Kimliğini alayım teyzem."
Teyzenin ilacını verip çıkışını izlerken yanıma gelen Sema'yı farketmemiştim. Konuşmasıyla irkildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kekeme | Yarı Texting
Aktuelle LiteraturBilinmeyen Numara:Baktım ki kimseyle konuşmuyorsun, ben de bu olaya bir el atayım dedim. Bilinmeyen Numara:Tabi sadece senin için değil kendim için de. Bilinmeyen Numara: Neyse neyse, Bilinmeyen Numara:Nasıl iyi yapmış mıyım? Bilinmeyen Numara:Bil...