Selamlarrr
Yeni bölüm sizlerle!!
Keyifli okumalar 🤩
⚙🔧
Siz: Günaaaydınnn!!
Siz: Ben geldim yiğidim.
Siz: Kalk ta benim de günüm aysın artık.
Siz: Bu saate kadar uyumuyorsundur diye tahmin ediyorum ama ne olur ne olmaz tabii.
Yiğit: Bu saatte çoktan kalkmış oluyorum zaten de kalkıp kalkmamam seni ilgilendirmiyor.
Siz: Günüm aydı çok şükür ohhh
Siz: Aa nasıl ilgilendirmez.. Lütfen ama günüm aymazsa ben nasıl güne başlayabilirim??
Siz: Tabiki ilgilendiriyor beni.
Yiğit: Bir dakika yaa
Yiğit: Sen nasıl mesaj atabildin bana?
Yiğit: Engeli kim kaldırdı?
Siz: Tekrar günaydın mı demeliyim :D
Siz: Günaydınn yiğidimmm
Siz: Ben kaldırdım tabiki özel güçlerim sayesinde :)
Siz: Bence bir daha engellemekle uğraşma ne de olsa tekrar kaldırabilirim :)))
Yiğit: Bela mısın sen benim başıma yaa
Yiğit: Allah'ım sabırr
Siz: Bela bile olsam bence çok tatlıyım,benden olsa olsa tatlı bela olur zaten demi ?
Yiğit: Aynen aynen ondan
Siz: Neyse bu konuda da anlaştığımıza göre ben de güne başlamak için hazırlanayım.
Siz: Görüşürüz Yiğidimmm
Görüldü.
Engeli açmamın üzerinden üç gün geçmişti. Bence yeteri kadar beklemiştim.
Sabah kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra Yiğit'e mesaj atmaya karar vermiştim. Şaşırmıştı haliyle engelin kalkmasına ama inşaAllah çok üzerine düşmez.
Telefonumu kenara bırakıp üstümü değiştirmek için dolabıma yönelirken dışarıdan gelen seslerle pencereye doğru gidip açtım. Aşağıya doğru bakmamla sinirlenmem bir oldu.
Okan ve gereksiz arkadaş grubu tamircinin önünde durmuş Yiğit'le uğraşıyorlardı yine.
"Oo şu kekeme tamirciye de bakın çocuklar. Mesajlaştığı birileri varmış."
Yüzünü tam göremesem de o pis gülüşünün orada olduğunu biliyordum. Asla vazgeçmiyordu Yiğit'le uğraşmaktan.
"Söylesene tamirci, kim seninle neden mesajlaşıyor? Yoksa konuşmuyorsun diye artık mesajlaşmaya mı başladın?" Arkadaşlarına bakıp tekrar Yiğit'e geri döndü.
"Ooo yoksa bir kız mı tavladın bu halinle? Söylesene ne vadettin de kızı kandırdın? Mesela sevdiğini nasıl söyledin? Böyle mi se-se-ni-ni se-viii-yo-yo-rum"
Cümlesi biter bitmez hepsi birden kahkaha atmaya başladılar.
Yiğit genelde ses çıkarmazdı yaptıklarına. Çünkü bir şey derse bu sefer o dediğiyle dalga geçmeye başlıyorlardı. O yüzden artık onların karşısında sessiz kalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kekeme | Yarı Texting
General FictionBilinmeyen Numara:Baktım ki kimseyle konuşmuyorsun, ben de bu olaya bir el atayım dedim. Bilinmeyen Numara:Tabi sadece senin için değil kendim için de. Bilinmeyen Numara: Neyse neyse, Bilinmeyen Numara:Nasıl iyi yapmış mıyım? Bilinmeyen Numara:Bil...