Selamlarr
Biz geldikk!!
Keyifli okumalar🤩
⚙🔧
Tamirciye geldiğimde gözlerim ilk Yiğit'i buldu. Bir arabanın ön tarafında bir yeri tamir ediyordu.
"Kolay gelsin." Diyerek sesimi duyurmaya çalıştım. Ama sanki biraz fazla mı enerjik çıktı sesim.Uff hep heyecandan oluyor bunlar..
Başını benden tarafa çevirip direkt gözlerime baktı.
Derin bir nefes aldığını gördüm ve sonra bana "Ho-hoş geldin." Dedi..
Kocaman gülümseme oluştu yüzümde.Benimle konuşması sevindirmişti beni. Aynı zamanda daha da heyecanlanmıştım.
İfadesinde bir kırılma olur gibi oldu,hafifçe gülümsedi.Nasıl olmuştu da ona bu kadar aşık olmuştum bilmiyorum. Hem gözleri tam olarak hangi renkti? Evet şuan tam olarak bunu merak ediyorum.
Uzun süre yüzünde takılı kalmamak için konuşmaya başladım.
"Nasılsın Yiğid-t, yani Yiğit iyisindir inşaAllah, maşaAllah pek iyi gördüm seni zaten neden kötü olasın ki, Allah korusun benim de dediğime bak şimdi.Sanki kötü olmanı istiyormuş gibi.Asla öyle bir şey yok tabi de ben-"
Beni bölen içeri taraftan bize doğru gelen Ensar oldu.
"Oo hoşgeldin Rabia, sen buralara uğrar mıydın yaa."
Mahcub olmuş bir surat ifadesiyle Yiğit'e döndüm. Karşısında bu kadar konuşmamam gerekirdi. Bazen aptallaşabiliyordum.
Yüzündeki ifade kötü değildi. İçim biraz rahatlayınca benden cevap bekleyen Ensar'a döndüm.
"Hoşbuldum Ensar.Aslında ben seninle bir şey konuşmak istiyordum da konuşabilir miyiz müsaitsen?"
"Olur tabiki gel konuşalım."
Tekrar içeri tarafa yönelmesiyle göz ucuyla Yiğit'e baktım.Çatık kaşlarıyla önündeki arabayla ilgileniyordu. Gözlerimi çok üstünde tutmayarak Ensar'ı takip ettim ve odaya geçtim.
"Çay içer misin?"
"Yok sağol ben direkt konuya gireyim."
"Evet seni dinliyorum."
Birkaç dakika geçti ama ben bir türlü konuya giriş yapamadım.
"Biraz daha karşımda böyle oturursan aşk itirafı yapacağını düşünücem.Ama üzgünüm aşkın karşılıksız."
Gülerek söylediği cümlesi biter bitmez söze atıldım.
"Ay yok ne aşkı yaa sen benim arkadaşımsın."
Dediklerime kahkaha atınca ben de hafif gülümsedim.
"Oh rahatladım.Şaka yapıyorum tabiki Rabia.Sen de benim için bir arkadaş,kardeş gibisin zaten. Ee şimdi seni kıvrandıran konuya geçelim artık istersen."
"Konumuz Yiğit." Dedim kısık sesle.
"O zaman ona aşıksın.Doğru mu anladım?" Dedi hafif öne eğilerek.
Gözlerim şaşkınlıkla büyürken yine kahkaha atmaya başladı.
"Yaa Rabia seni denemek için söylemiştim ama görüyorum ki haklıyım."
"Şey.. Yani tam öyle de demeyelim de.Uff Ensar her neyse. Bana bu konuda yardım etmen gerek.Ama bu konuştuklarımız aramızda kalıcak tamam mı?"
"Elbette Rabia.Dinliyorum anlat bakalım."
"Şimdi ben Yiğit'e mesaj attım ama beni engelledi. Acaba diyorum sen o engeli kaldırabilir misin?"
"Seni neden engelledi ki? Tanıyor sonuçta."
"Ya ben kendimi tanıtmadım.Anonim gibi yazdım.Öyle olunca da engelledi işte."
"Bunu yaparsam Yiğit anlar Rabia.Biliyorsun ki hayatındaki kişiler sayılı. Elbet şüphelenir benden de. Sonra beni sorgular seni tanıyor muyum diye.Aramızda yalan olmaz bizim biliyorsun."
"Yapamam diyorsun yani. E ben nasıl o engeli kaldırıcam yaa."
"Aslında senin olduğunu bilse engeli kaldırır biliyorsun değil mi? Niye engellesin ki seni?
Ah ah Ensar ona onu sevdiğimi söylediğim için engelledi. Şimdi kim olduğumu söylersem iyice işler sarpa sarar. Napıcam ben..
Aramızdaki sessizlik devam ederken "Ensar!" diye seslenen Yiğit'in sesini duymamla ona döndüm. Yüzünde sabırsız bir ifade vardı. İsimleri söylerken eğer çok uzun değilse direkt söyleyebiliyordu.
Sesini duymanın verdiği heyecanla eliyle gel işareti yaptığında aptal gibi kendi üstüme alındım.
"Ben mi?" Dedim şaşkınlıkla.
Bana dönüp bu tepkime önce şaşırmış sonra sanki dudakları yana kayar gibi olmuştu ama bu benim uydurmam da olabilirdi. Onu gülerken görmek gibi hayallerim vardı da. Sonra yine düz bir ifadeyle bakmaya başladı. Başını olumsuz şekilde sallayıp Ensar'a döndü.
Ensar'a dönünce ona hitaben o hareketi yaptığını yeni anlamıştım. Ensar da gülmemek için kendini zor tutuyor gibiydi.
Uff tek kelimeyle rezillik.
"Neyse sizin işleriniz vardır ben gideyim artık. Sağol Ensar, görüşürüz Yiğit.Kolay gelsin Ahmet."
Hızlı hızlı konuşup kendimi nasıl dışarı attığımı hatırlamıyorum.
E ben yine engeli kaldıramadım..
⚙🔧
Nasıldı bölümümüz??
Rabia?
Ensar?
Yiğit?
Allah'a emanet olun ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kekeme | Yarı Texting
General FictionBilinmeyen Numara:Baktım ki kimseyle konuşmuyorsun, ben de bu olaya bir el atayım dedim. Bilinmeyen Numara:Tabi sadece senin için değil kendim için de. Bilinmeyen Numara: Neyse neyse, Bilinmeyen Numara:Nasıl iyi yapmış mıyım? Bilinmeyen Numara:Bil...