7

77 17 2
                                    

ලස්සන පරිසරයක පිටිපස්සෙන් කිරිසර්ප- කිරිසප්පයෙක්  හොටු කටේ ඉදන් ගාගෙන හූ තිය තියා අඩමින් හිටියා .

ඒ අතරේ මගේ තොල් අඇදිලා ගියේ ජන්කූක්ගේ කම්මුල දිහාවට . ආසාවටවත් පිම්පල් එකක් නැති මූන කිරි හට්ටියක් වගේ . ශිට් ශිට් වැරදුනා!! . පුර හද වගේ .

මගේ තොල් පෙති ගානට නොචූගේ කම්මුලක කොනකට පතිත වෙද්දි මට මුලින්ම දැනුන වචනය , සිනිදුයි!. පොඩ්ඩක් ඉන්න ...

මොනවා හරි නහගේ ගෑවෙන-














" ජන්කූක්!!!!!! . මොනවද මේ කරේ !! මන් හීනයක් බ   ල     බ     ල ..... අ.... ම් " මන් අහක බලාගෙන ඔලුව කැසුවේ  හීනේ මතක් කරගෙනයි . ඊටත් වඩා මාව පුදුම කරේ අඇද ගාවට වෙලා අමුතු සතෙක්ගේ නැට්ටෙන් අල්ලගෙන මගේ නහය අස්සෙ ඔබන්න යන ජන්කූක්ගේ හිනාව .

" ශහ් . චූබබා ලස්සන හීනයක් වෙන්න අඇති බලන්න අඇත්තේ ... තොලුත් උල් කරගෙන , පැනි හිනාවකුත් එක්ක ..... " එයා එහෙම කියන ගමන් හිනා වෙලා මන් දිහා බලද්දි මන් කරේ දත් ටික පෙන්නලා හී ගාන එක විතරයි ..

" අහ් ම්.. මොකෙක්ද මේ !!! " මන් කෑ ගැහුවේ
            1. කතාව වෙන පැත්තකට යවන්න
            2. මේ  වන සතා ගැන දැනගන්න
            3. හීනේ අමතක කරන්න  හිතාගෙනයි

" ආ.. ඒ සේවක රැකූන් . ඔයාගේ - "

" යේක පිරිශිදු තමා කරනවා . ගේ අශ් කරනවා නෝනා, කුශිය ශෝදනවා ,නෝනා කියනවනම් යට අඇතුම් තමා ශෝදන-"

ජන්කූක් කතා කරනකොට එයාගේ කටටත් අත තියලා අර සතා කොස්සක් අතට ගත්තා විතරයි මතක , සේරම කලු වෙලා ගියා.





" මාතියා නෝනා ජබුශ් "  ඒ සතා ඒම කියනවා ලාවට අඇහෙද්දි මන් අඇස් දෙක තව චුට්ටක් තද කරගත්තේ හෙට උදේ සින්හයෙක් කකුල උඩ ජරා කරොත් ඒකත් ඉවසගන්නවා කියන හිතෙනුයි

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" මාතියා නෝනා ජබුශ් "  ඒ සතා ඒම කියනවා ලාවට අඇහෙද්දි මන් අඇස් දෙක තව චුට්ටක් තද කරගත්තේ හෙට උදේ සින්හයෙක් කකුල උඩ ජරා කරොත් ඒකත් ඉවසගන්නවා කියන හිතෙනුයි

" ජබුශ් නෑ රැකූන් . නෝනා ශිහිය ත - ශිට්! . සිහි නැති උනා "  ජන්කූන් එහෙම කියන් එලියට යද්දි එයාට නොපෙනෙන්න මන් වේගෙන් දිව්වේ වොශෲම් එක අස්සට .  මොන හොල්මන් වදයක්ද 😫

අනෙර් දෙයියනේ ! මන් මොන වරදක් කරාටද මේ හින්සා ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Later @ uni

ඔයාලා බලනව නම් අඇයි මන් කම්මුල් රතු කරගෙන ඉන්නේ කියලා මන් කියන්නම් කතාව ...

අද ජන්කූක් කම්මැලී කියලා මාත් එක්කම යුනි එකට ආවා . ඊටත් හපන් සේවක රැකූනුත් එන්න දගලපු එක . හහ් මට එයාව හුරු නෑ අප්පහ් . ඉතින් එයාව ගෙදර තිබ්බා.

කොහොම හරි අද හෝල් එක පිරෙන්න ලමයි හිටියා . ඩ්‍රෙස් කෝඩ් එක සහ යුනි එක ගැන පොඩි හැදින්වීමක් එක්ක සීනියර්ස් ලා අපිව වෙල්කම් කරලා අපිවම ආපහු හදුන්වන්න කියද්දි , මන් ගිහින් ඉදගත්තේ අවසන් පේලියේ අයිනේ..

ඉතීම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.... මැටි අල නොචූගේ  බාගයක් මගේ ඔක්කේ   ..

අනේ දෙවියනේ .... මට බෑහ් . අඩන්නද ඕන හිනා වෙන්නද ?

" දගලන් නැතුව ඉන්නවකො චූ බබා . ඕන්නම් ඔයා මගේ ඔක්කට එන්න . හාහ්.. කැමති නෑ නේ ... ඉතින් මාව තියාගන්නවකෝ . එච්චර බර නෑ නේ . නේ ? " පොර එහෙම කිව්වේ තව ටිකක් හොදට ඉදගන්න ගමන් .

'යකොව් .. ටෝ බරයි . අලි තුන් දෙනෙක්ගේ බරයි... 'මට ඕක කියාගන්න ඕන උනාට මන් කිව්වේ නෑ . මොකද අඇත්තටම එයා බර නෑ ...

'ඒක නෙවේ ජන්කූක් .. ඔයා සේවක රැකූන්ව මැව්ව නම්... කොහෙන්ද ඒ බලය ඔයාට ආවේ ? අහ් ... ඔයා හොල්මනක් නෙවේ නේ . ආත්මයක් විතරයි නේ ?? " මන් එහෙම අහද්දි එයා කරේ ඉස්සරහ බලන් ඉන්න එක .

විනාඩි තුනකට විතර පස්සෙයි නොචූගේ කටෙන් උත්තරයක් ආවේ .

"organs fail  වෙනවද දන්නෙ නෑ " එහෙම කියන ගමන් එයා එක පාරටම අතුරුදහන් උනේ මාව ලොකු ප්‍රශ්නෙක හිර කරලයි ..

ඇත්තටම ජන්කූක්ගෙ ශරීරේ කෝ ? ගෙදර දාලා ආපු කේක් ගෙඩිය පල්ලා කියන්නෙ ... මට ඕන උදව් වෙන්න විතරයි





TBC


Filler  chap එකක් . ඉලව්ව ඉලෙක්ට්‍රොනික්ස් ... හෙනම ගාපන් 😫

Loonar Lantern | JJKWhere stories live. Discover now