☆Co o nim pomyślałaś☆

26 3 0
                                    

Manjiro Sano~
Jejku jak dobrze że tam był, a w dodatku taki przystojny i miły.
Szkoda że nie zapytałam o numer.

Ken Ryuguji~
Bardzo miły i uprzejmy ten draken mam nadzieję że się niedługo spotkamy.

Baji Keisuke~
Lubisz go ale cię niemiłosiernie denerwuje czasami.

Chifuyu Matsuno~
Ale się cieszę że siedzę z chifuyu razem w ławce jest super miły i zabawny niemoge doczekać się jutra.

Mitsuya Takashi~
No cudowny chłopak chyba z nieba mi spadł,niedosć że utalentowany i pomocny to taki miły. Mam nadzieję że jutro faktycznie po mnie przyjdzie.

Kazutora Hanemiya~
Mam nadzieję że danie mu numeru to nie było nic złego.
Wydawał się miły i trochę słodki przyznam,no zobaczymy co z tego wyjdzie.

Hanma Shuji~
Nosz co za pijak! Dobrze ze go wywalili bo jak nie to sama bym to jakoś zrobiła. Co prawda wyglądał ciutke uroczo ale to nieważne, obym już go więcej w baże nie zobaczyła bo mam przeczucie że to się nie za dobrze skończy.

♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡
Witam  kochani w 4 rozdziale mam nadzieję że się podoba.
Myślę że jeszcze dziśaj wleci drugi ale niewiem.
Jeśli ktoś ma propozycje jakiejś postaci proszę pisać w komentażach, chętnie dodam uzupełnienie do zobaczenia kochani. :)
Motynek~

Preferencje Tokyo RevengersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz