☆jak często wychodzicie razem na dwór☆

27 2 3
                                    

Manjiro Sano~
Prawie codziennie chłopak wyciąga cię na to spacer, przejażdżkę albo pod jakimś innym pretekstem ale ty nie masz nic przeciwko no bo czemu?to miłe że cię lubi i chce spędzać z tobą czas.

Ken Ryuguji~
Około 2,3 razy w tygodniu ponieważ oboje nie chcecie się narzucać drugiej osobie.

Baji Keisuke~
Dosyć często bo tak 4,5 razy na tydzień. Lubicie ze sobą spędzać czas chociaż czasami kończy się to bójkami lub fochem drugiej osoby.

Chifuyu Matsuno~
Od kiedy się poznaliście jesteście praktycznie nie rozłączni,więc to chyba oczywiste że wychodzicie razem codziennie.

Takashi Mitsuya~
Tak 1,2 razy na tydzień, po pierwsze dla tego że on jako prezes kółka krawieckiego I starszy brat jest dosyć zajęty, a po drugie dlatego że ty też nie masz na takiego typu spotkania za bardzo czasu ale jak tylko możecie to chętnie się spotykacie i miło spędzacie czas.

Kazutora Hanemiya~
Dość często, około 4,5 razy w tygodniu. Polubiliście się I lubicie ze sobą spędzać czas.

Hanma Shuji~
Nie za często 1,2 razy w tygodniu albo nawet rzadziej ponieważ ty jako barmanka nie za bardzo masz czas a po za tym że zazwyczaj jesteś zmęczona i nie chce ci się nigdzie wychodzić. Ale jak się już wam uda gdzieś razem wyjść to fajnie spędzacie czas.
♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡
Witam kochani w 7 rozdziale mam nadzieję że się podoba i standardowo jeśli by ktoś chciał by dodać jakąś postać to proszę pisać w komentarzach chętnie dodam uzupełnienie. Do zobaczenia kochani,( oraz rozdział jest dedykowany dla mojej przyjaciułki Naomi_off_  która mine motywuje do pisania tych preferencji za co bardzo jej dziękuję.)
Motynek~

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 16 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Preferencje Tokyo RevengersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz