BÖLÜM-7

102 6 0
                                    

Multimedia:Buğra.

-BUKRE'DEN-
Sabah matkap sesiyle uyandığımda yatağımdan zıplayıp anırarak evde koşmaya başladım.Ayağımın halıya takılmasıyla yere kapaklanmam bir oldu tabi.Sabahın 11.30'unda bu matkap sesi nereden gelebilirdi ki ? Matkapa ve onu bu saatte çalıştıran sevgili insancığa lanetler okuyup,kendime kahvaltı hazırladım.Kahvaltımı ettikten sonra Dilay ve Burçak'ı beklemeye başladım.Bugün bize geleceklerdi bütün gün beraberdik ve gece de bizde kalacaklardı.Eğlenecektik yani.
Bize gelip eşyalarını bıraktılar ve dışarı çıktık.Su savaşı yapmaya karar verdik.Gidip 2'şer şise buz gibi su aldık ve bizim okulun bahçesine gittik.Ama orda bizden başka birilerinin daha olduğu bilmiyorduk.
Çılgınca birbirimizi ıslatırken ben son kalan şişemin yarısını Dilay'ın içine,diğer yarısını da Burçak'ın içine döktüm ve yere oturup anırarak gülmeye başladım.Çünkü Burçak'ın içinde atlet yoktu ve fuşya südyeni çok komik duruyordu.Daha sonra hepsi bana katıldılar ve anırarak güldük.Kendimize geldiğimizde bizi izleyenleri farkettiğimizde şok olmuştuk...
Bundan iki sene önce İngiltere'ye taşınan Cenk,Buğra ve Kaan.Hemen koşup üçüne de sarıldım,üçünü de öptüm,öptüm,öptüm...O kadar çok özlemişim ki hepsini.Ama en çok Buğra'yı...O şimdiye kadar bana hep farklı davrandı.Çocukluğumuzdan beri yan yanaydık onunla.Diğerleri benimle küsse de o benimle hiç küsmezdi.O da beni bir farklı severdi.Dilay Kaan'ın,Burçak'ta Cenk'in koluna girdi ve yürümeye başladık.
Meğer annemler biliyormuş bunların geleceğini ama bize sürpriz olsun diye söylememişler.Gidip bir restoranta oturduk ve sohbete daldık.

-BERKAY'DAN-
Uyandığımda saat 14.30'du."Ohaaa"dedikten sonra telefonumu elime aldım ve whatssapp'a girdim.Gülçin'in mesajlarına cevap verdim ve tam çıkacakken Bukre'nin profil fotoğrafı dikkatimi çekti.Dilay,Bukre,Burçak ve yanlarında...Olamaz.Cenk,Buğra ve Kaan geri dönmüşlerdi.Hemen telefonumu alıp,Buğra'yı aradım.

-BUKRE'DEN-
-Çini Restoranttayız.
-.....
-Tamam hadi bekliyoruz gel sen.

-Kimdi o Buğra ?
-Berkay canım.
-.....
-Bir sorun mu var Bukre ?
-Yo-yok ne sorunu canım bir şey yok.
-Sen bilirsin.Nasıl olsa Berkay gelince anlarız.

Berkay içeri girdiğinde yanında her zamanki gibi Gülçin'de vardı.El ele tutuşarak içeri girdiler,tabiki bizim salak üçlü şok.Çünkü onların hiçbir şeyden haberleri yoktu.İki senedir pek fazla konuşmazdık ve konuştuğumuzda da bu konuları anlatmak istememiştim.Berkay, Cenk ve Kaan'a sarıldı.Daha sonra Buğra'ya döndü ama Buğra ona bakmadı bile.Sadece Gülçin ile kenetlenmiş ellerine bakıyordu çenesi kasılmış bir halde;
-Ne bu ?
-Şey biz,Gülçin ile çıkıyoruz.
-Şöy,böz Gölçönlö çököyöröz.Gerizekalı,onu anlamak zor değil zaten.Peki ya Bukre ?
-.....
-Cevap ver bana.Peki ya Bukre!
-Bukre benden ayrıldı Buğra.Benden ayrıldı anladın mı ?
-Peki sen neden olduğunu sordun mu ?
-Hayır.Benden ayrılan bir kıza "Neden ?"diye mi sorayım.
-Bana bak Berkay,bu kız yanındayken bir daha asla bizim yanımıza gelme anladın mı ?

Berkay geldiği gibi giderken ben gözyaşlarımı bırakmıştım bile.Ben onu Gülçin yüzünden bırakmıştım ya.Gülçin yüzünden.Anlamayacak kadar kördü sanırım.Buğra bana sarıldığında bende ona sarıldım ve bir süre öyle oturduk.Daha sonra evlerimize dağıldık.Kızlar gece bizdeydi zaten.Diğerleride Buğralarda kalacaklardı.

Eve geçtiğimizde cidden yorulmuştuk ama bu bize engel değildi tabii ki.Hemen bir korku filmi koyup altımıza sıçtık.Dilay izlerken uyuya kaldı-her zamanki gibi-Burçak'ta bilgisayarı kapatıp yanımıza girdi ve hep beraber birbirimize sarılıp uyuduk.

CAN KIRIKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin