26

36 1 0
                                    

Gaara biegł za Sasuke i nagle pojawił się główny kapitan drużyny dźwięku.

Biegnij do Orochimaru a ja sie nim zajme - powiedział Kimimaro

Kim jestes - zapytał sie Sasuke

Kimimaro głowy kapitan drzwi dźwięku - odpowiedział mężczyzna

Uchiha sie zatrzymał a w tym czasie Gaara złapal go piaskiem i złamał mu całą lewa reke. Krzyk Sasuke byl słyszalny u Temari.

Sakon słysząc krzyk odwrócił sie i po chwili został uderzony przez kibe.

W tym samym czasie Tayuya próbowała rzucić genjutsu na Temari oraz Shikamaru ale blond włosa kobieta odbiła fale dźwiękowe i zniszczyła flet. Członkini drużyny dźwięku schowała sie za drzewami.

Zostawimy ją - zapytała sie kobieta

Od ciebie zależy - odpowiedział mężczyzna

Kuchiyose: Kirikiri Mai - powiedziała córka Kazekage

Duza część lasu została zniszczona i drzewa za którymi byla schowana Tayuya przewalily sie na nia miażdżąc jej ciało. Dwójka shinobi podszedla i uznali ja za martwa i ruszyli do miejsca gdzie wydobył sie krzyk.

Inuzuka byl cały zraniony przez Sakona i Ukona. Gdy Sakon miał zabić Kibe nie wiadomo skąd pojawił sie Kankuro i złapał Sakona którym po chwili rzucił o głaz.

Zabierz psa i znikaj stąd - powiedział Kankuro

Kiba podbiegł do psa i gdy mial uciec pojawił sie Ukon który trzymał kunai i chciał wbic w brzuch kiby ale reka mężczyzny zmieniła kierunek i została wbita w jego brzuch.

Co się stało - zapytał sie Ukon

Po chwili dwójka mężczyzn z dźwięku ogarnęła ze Kankuro jest lalkarzem.

Troche nudno jest - powiedział brat Gaary

Syn Kazekage złapał Ukona i rzucił do Kuroari (czarnej mrówki) i tak samo zrobił z Sakonem. Gdy dwójka byla w lalce nagle drzwi się zamknęły a Ukon rozpoznał krew w lalce.

Sakon ta krew należy do Kidomaru i w tym samym czasie spadlo na nich ciało mężczyzny. Nie czekając dlugo Kankuro wbil ręce mrówki na swoje miejsce i zabił braci.

Kankuro stworzył kolejnego klona i wysyła go by Kiba mógł bezpiecznie dotrzeć do wioski a sam wyruszył w stronę Gaary. Po drodze spotkał Temari i Shikamaru.

Pokonaliście kogos - zapytał sie syn Kazekage

Tak a ty - zapytała sie Temari

Zabilem dwóch - odpowiedział mężczyzna

Co z choji'm, Neji'm i kiba - zapytał sie Shikamaru

Stworzyłem klony i zabraly ich do wioski a teraz musimy isc do Gaary.

Gdy dotarli na łąkę gdzie byl Sasuke który zwijał sie z bolu oraz Gaara który blokował każde uderzenie od Kimimaru. Białowłosy mężczyzna sie zatrzymał i wyjął kosc z reki i zaczął używać jako miecza. Kankuro oraz dwojka chcieli isc po Sasuke ale na ich drodze pojawiła się ściana z piasku.

Najmłodszy syn Kazekage został uderzony przez Kimimaro oraz wbił miecz w jego reke. Temari machnęła wachlarzem by oddalić mężczyznę od brata co dalo oczekiwany rezultat a jej brat złapał mężczyznę i rzucił nim do góry a Gaara stworzył kolec z piasku na który wbil sie mężczyzna ale najmłodszy z rodzeństwa zrozumiał ze Kimimaro juz dawno umarł.

Juz dawno nie żyje - powiedział Gaara

Wszyscy spojrzeli sie na miejsce gdzie byl Uchiha a go juz dawno nie było.

I jak mamy to powiedzieć Hokage - powiedział Shikamaru

Powie sie ze było was malo i nie daliście rady podołać tej misji - powiedział Kankuro

Jak nas było za mało - zapytał sie Nara

Gdyby byl jeszcze ktos np. Naruto to by poszedł za Sasuke a takto Gaara musiał walczyć z tym chłopakiem przez co Uchiha był wolny wiec to nie wasza wina tylko Hokage - odpowiedziała Temaru

×2 godziny później×

Do wioski dotrala 4 Shinobi i medycyny od razu zabrali Gaare oraz Nara do szpitala by ich zbadać.

Nara dostał wiadomość od Hokage ze jak wyzdrowieje ma przyjść do niego i mu powiedzieć wszystko co sie wydarzyło.

×4 miesiące później×

Minęły 4 miesiące odkąd Naruto wyruszył na trening i dalej odczuwali brak niego a przez to ze Sasuke uciekł z wioski to tylko parę osob odczuwało brak niego.

Sakura sie pogodziła z tym ze nie przyprowadzili Sasuke.

Ino zaczęła co raz więcej czasu poświęcać Sai'owi przez co zaczęła mniej spotkać sie z przyjaciółmi.

2 miesiące temu Hokage wyruszył do Sunagakure gdzie został zaatakowany przez Orochimaru.

Wszyscy ochroniarze zostali zabici w ułamki sekundy a wąż próbował zaatakować Hiruzena ale mu nie wychodziło.

Cos ci nie idzie Orochimaru - zaśmiał się kage

Nie te lata ale mam dla ciebie niespodzianke - powiedział wąż

Mówisz - zapytał sie starzec

Kuchiyose: Edo Tensei - krzyknął mężczyzna

Z ziemi wyszły 2 skrzynię i jeszcze jedna miala wyjść ale sie schowała w połowie. Gdy drzwi opadły starzec otworzył szeroko oczy.

NajsilniejszyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz