71

11 1 0
                                    

Chibaku tensei - powiedział Sasuke

Biju które były wokół wioski zostały zabrane i nad wioską byly 9 ogromnych kół z kamienia a w nich Biju.

4 Hokage stanęła przed Sasuke i czekała na ruch Naruto. Hashirama stał na samym tyle, Hiruzen i Tobirama stali przed nim lecz Minato byl na samym przodzie. Namikaze dobrze nie mrugnął a blondyn stal za nim. Senju i Sarutobi zostali zmiażdżeni przez gruz a po chwili Uzumaki stal przed Hashirama.

Sasuke teleportował sie i uderzył Naruto w głowę lecz ten zablokował uderzenie by samemu dostać z łokcia. Uzumaki złapał Uchihe i rzucił nim w stronę Tsunade lecz wujek piątej pojawił sie za Sasuke i teleportował go za swojego brata by ten mógł zastosować Naruto.

Minato widział ze Uchiha nie użyje 100%  wiec tą dwójke teleportował do doliny końca gdzie wszystko mialo sie zakończyć.

Uchiha nie dałbym by mu tutaj rady ze względu na znajomych lecz teraz to sie zmieni - powiedział Minato

Naruto stal ma głowie Madary a Sasuke na głowie Hashiramy.

Dolina została upamiętniona dwoma olbrzymimi posągami walczących: Hashiramy po stronie Kraju Ognia i Madary po przeciwnej stronie co symbolizowało jego odejście z wioski.

Zakończymy to raz na zawsze - powiedział Sasuke

Wygrany musi zabic drugiego by wrócić do wioski - powiedział Uzumaki

Dwójka shinobi zaskoczyła z głów dwójki najsilniejszych Shinobi w historii by po chwili zacząć biec na siebie.

W miejscu gdzie znikł Naruto pojawił sie Hagomoro.

Te oczy i ubiór - powiedziała Tsunade

Mędrzec sześciu ścieżek - powiedział Hashirama

Co sprowadza medrca - zapytał sie Namikaze

Chce zobaczyć walkę tej dwójki i zarazem przywrócę do życia tych co polegli lecz nie wszystkich - odpowiedział Hagomoro

Mędrzec klasnął a rocznik Naruto, Kazekage i Raikage oraz wszyscy ochroniarze zostali ożywiani tak samo Sai, Jugo i Suigetsu.Ino widziac Sai'a pobiegła i go przytuliła lecz ten ja odrzucił. Reszta pobiegła do osób które poległy.

Co ci jest - zapytała się Yamanaka

Odwzajemniłas pocałunek Naruto i jeszcze sie pytasz - odpowiedział Sai

I tak by nic nie zmieniło jakbym próbowała sie poddac - powiedziała Ino

Minato słysząc to spojrzał sie na dwójkę a wszyscy zauważyli to i spojrzeli.

Wytłumaczycie  sobie to później - powiedziała Tsunade

Po chwili przed nimi był widok całej bitwy. Naruto i Sasuke zderzyli sie pięściami a woda wokół nich została odepchnięta. Uzumaki zaczął uderzać a Uchiha bronić lecz uderzenia blondyna były dosyć mocne i szybkie. Syn Fugaku znikl by po chwili kopnąć mężczyznę w twarz. Naruto złapał go i rzucił nim do góry by następnie wbic go w ścianę. Dziecko z przepowiedni wzięło Sasuke i rzucił nim ponownie do gory a gdy znaleźli sie na rece Hashiramy to Uchiha zaczął dominować. Syn Mikoto odrzucił od siebie Naruto a następnie przyciągnął go by przebić go czarnymi płomieniami. Syn Czwartego odskoczył a rany sie zagoiły. Uchiha wyskoczył do góry i zaczął składać pieczęcie.

Katon: Gōkakyū no Jutsu - powiedział brat Itachi'ego

Kula ognia leciała w stronę Naruto lecz Uzumaki ktory byl w trybie mędrca sześciu ścieżek.

Jego oczy są żółte, a nie pomarańczowe lub czerwone i nie ma pomarańczowych oznaczeń wokół oczu jak w normalnym Trybie Mędrca. Jego skóra nie świeci w przeciwieństwie do innych jego form.Pod płaszczem znajduje się czarny "strój", który obejmuje tułów, ręce do nadgarstków i nogi aż po kostki zatrzymując się nad świecącymi od czakry sandałami. Na brzuchu znajduje się jasny okrąg w miejscu gdzie znajduje się pieczęć a wokół kołnierza ma sznurek jasnych magatama. Na płaszczu na plecach znajduje się symbol Rinnegana wraz z dziewięcioma magatama pod nim.

NajsilniejszyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz