66

12 1 0
                                    

Naruto zobaczył ze Nagato za często wychodzi ale nie przejmował sie tym ale wszyscy z Akatsuki sie zgodzili poza jedna osobą która byla Konan bo jako jedyna nie została przekupiona tak jak bylo z Deidara który sie nie zgodził ale został przekupiony. Można by rzec ze Uzumaki został zdradzony przez osoby z którymi jako tako się dogadywał.

×3 miesiące później×

W Konohagakure była piątka Kage i gadal co zrobią gdy blondyn zostnie złapany.

Hokage-sama lecą tutaj - powiedziała Ino która dyszała

Ile są od wioski - zapytała się Mei

Dopiero pierwsza bariera ale jest jeden problem - odpowiedziała Yamanaka

Jaki - zapytała sie Tsunade

Nie ma z nimi Naruto ale za to wszyscy lecą wiec lepiej sie przygotować - odpowiedziała kobieta

W wiosce zaczął bic alarm a wszyscy mieszkańcy razem z chuninami, geninami i większością jouninow poszli do schronów.

Jaki jest stan Sasuke - zapytała sie Senju

Przez te treningi jest całkowicie wyczerpany wiec za szybko sie nie obudzi - odpowiedziała Sakura

Nie dobrze - powiedziała Hokage

Dopóki Uchiha nie wstał to ich szanse były małe wiec musieli zrobić wszystko by wstał. Gdy wszyscy znaleźli się w schronach to przed głowa brama byla piątka Kage, 2 ochroniarzy którzy byli z nimi, rocznik Sakury, Haku, Sai, 4 oddziały ANBU, Kakashi, Guy oraz Neji. Oczekując na nich pękła kolejna bariera. Strach jaki czuli byl nie do opisania lecz znaleźli sie tacy co sie nie bali a między innymi byl nim Gaara, Kakash,Neji, Raikage, Killer B oraz Guy. Czekając dalej zobaczyli 3 smoki lecz blodnyna dalej brak a widząc Akatsuki czuli jeszcze większy strach. Przed główną brama stało całe Akatsuki i wyglądali jak na cos czekali. Ochroniarzami Raikage to Killer Bee i Darui, u Mizukage to Chojuro i Ao, u Tsuchikage to Kurotsuchi i Akatsuchi, u Kazekage to Temari i Matsuri która została zastąpiona gdy Kankuro został porwany, u Hokage to Kakashi i Yamato.

Kurotsuchi widząc Deidare przypomniała jej sie stara miłość kiedy sie w nim kochała i tak samo dalej kochała lecz ten nie czuł tego samego bo byl zakochany w swojej sztuce.

Hinata i Neji użyli byakugana a dosyć daleko zobaczyli blodnyna idącego i trzymał kogoś za koszulkę i ciągnął.

Nadchodzi - powiedziała Hinata drżącym głosem

Prawdopodobnie trzyma brata Kazekage - powiedział Neji

Gaara słysząc to nagle sie ożywił a w jego oczach było widać nienawiść.

Spokojnie Gaara - powiedziała Temari

Gdy Naruto byl blisko do uderzyła fala zimnego wiatru. Uzumaki stanął na głównej bramej a wokół całej wioski powstały ogromne słupy ognia które gdy zgasły to zobaczyli blondyna stojącego i patrzącego sie na nich. Aura Naruto byl tak potężna ze osoby w schronach ją wyczuli i zaczęli padać na ziemię i mało kto tam został przytomny sytuacja byla prawię podobna na polu bitwy tylko ze pare osób dostał zawrotu głowy. Syn Minato zeskoczył i rzucił Kankuro prosto w Gaare. Kazekage wbil sie w ścianę wraz z bratem a momentalnie przed całą resztą stalo z 50 członków ANBU.

W końcu jesteś - powiedziała Tsunade

Nacieszyliscie sie swoi życiem - zadał pytanie Uzumaki

Co - zapytała sie Ino

Dzisiejszego dnia każdy z wam umrze bym mógł stworzyć lepszy świat - odpowiedział mężczyzna

W tym samym czasie Temari spojrzała na Kankuro i zobaczyła ze ten ma duzo ran, zębów tak samo nie miał, szczęka wyrwana, paznokcie wyrwane a niektóre palce połamane tak samo wyglądało ze zebra również.

NajsilniejszyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz