56

19 2 0
                                    

Ludzie wyszli i zobaczyli smoka który leciał a z niego spadła czwórka shinobi a sam smok uderzył w ścianę i powstał wybuch. Gdy ANBU wyszło i pare jouninow stali w przerażeniu. Ich ciała były sparaliżowane i bali sie mrugać tak samo oddychać a powodem byl sam dowódca Akatsuki.  Wszytko widział rocznik i również stali w przerażeniu ale wszyscy zastanawiali sie nowym towarzyszem. I wraz z rocznikiem byla Tsunade która za to sie nie bała Tendo.

Itachi czego tu szukasz - zapytał sie Kakashi

Gdzie jest Sasuke - zapytał sie Uchiha

A więc to jest powód bys tutaj byl - odpowiedział Asuma

Powiemy ci gdy ty nam powiesz gdzie jest Naruto - powiedziała Tsunade

On - odezwał sie Pain

Co on - zapytała sie zaniepokojona kobieta

Naruto nie zyje a zabił go tutaj ten młodzieniec - odpowiedział Nagato

Słysząc te słowa wszyscy dostali przerażenia a niektóre osoby w tym Tsunade dostali załamania psychicznego ale udawali ze tak nie jest.

Kiedyś wam opowie jak go zabił a teraz gdzie jest Sasuke - zapytał sie Itachi

Naruto po chwili wyczuł jego chakre co zauważył Itachi. Uchiha powiedział mu by ten go znalazł tak samo niech znajdzie Danzo. Uzumaki ruszył i gdy Kakashi mial go złapać ten został wbity w ścianę. Wszyscy sie spojrzeli na Pain'a który mial reke wysunięta do przodu.

Shinra Tensei - powiedział Tendo

ANBU wraz z Asuma, Kurenai oraz Guy i parę innych zostali wbiciu w ścianę. Ci którzy to obserwowali byli w szoku widząc sile dowódcy. Naruto wszedł do więźnia i podążał za chakra starego przyjaciela. Sasuke został odnaleziony i w tym samym czasie Danzo pojawił sie za Naruto i gdy miał wbić mu kunai w plecy wtedy powstał wybuch który zranił Danzo. Gdy Uzumaki spojrzał do góry zobaczył Deidare który za nim był. Blondyn wziął brata Itachi'ego i z mim wyszedł wraz po opuszczeniu więzienia za nimi wyruszył Danzo ale szybko zaczął żałować. Syn Kushiny zabrał Sasuke do Tsunade która miała go wyleczyć a s tym samym czasie Itachi zauważył rany na ciele Sasuke i nowy Hokage wyłonił sie z kryjówki.

Danzo - powiedział starszy syn Fugaku

Zajmij sie nim - rozkazał Tendo

Sasuke się spojrzał i zobaczył swojego brata oraz Shimure. Dlugo nie czekając Itachi zerwał bandaże z reki i opaske z oka ukazując sharingany. Reakcja wszystkich byla tak sama która ukazywała szok.

A więc tutaj jest oko Shisui'a - powiedział Itachi

Nie moglo sie zmarnować - odpowiedział mężczyzna

To ty chciałeś masakry klanu Uchiha bo widziałeś jak sie to potoczy - zapytał sie Uchiha

Trochę sie spóźniłeś z tym - odpowiedział Danzo

Yoru podaj katane - powiedział Itachi

Naruto rzucil mu katane a ten ją chciał wykorzystać by zabić mężczyznę. Itachi ruszył na niego i przeciął go na pół. Cialo zniklo a Danzo stal obok niego. Sasuke sie spojrzał na Danzo i zobaczył jak jedno oko na reku sie zamyka.

Izanagi - zapytał sie Itachi

W rzeczy samej - odpowiedział mężczyzna

Po chwili dwójka shinobi skrzyżowała ostrza a po chwili siłowała sie ostrzami i wygrał Uchiha. Morderca klanu odciął ucho dowódcę korzenia po tym odskoczył i spalił go kulą ognia. Efekt byl tem sam i Danzo tym razem pojawił sie obok Sasuke którego złapał za szyje i zaczął dusić.

Jeden zly ruch Itachi i twoj brat będzie razem z twoimi rodzicami - powiedział Danzo

Tendo puknął Naruto by ten pomógł Itachi'emu. Uzumaki ruszył na dowódcę korzenia i uderzył go prosto w twarz łamiąc nos. Danzo odskoczył puszczając Sasuke a Blondyn wykorzystał to i złapał go by po chwili rzucić nim w stronę Sakury.

Danzo to ma byc między mną a tobą - powiedział starszy syn Fugaku

Zakończ to szybciej - rozkazał Pain

Itachi zaczął zabijać Danzo dopóki temu sie nie zamknęły wszystkie oczy na reku sie nie zamknęły. Shimura przestał atakować i sie czegoś bał i stał w miejscu nie atakując Itachi'ego.

Podejdź tu Sasuke - powiedział Itachi

Uchiha nagle poszedł do swojego brata i stał obok niego.

Yoru trzymaj go - rozkazał Uchiha

Blondyn podszedł i trzymał Danzo a ten chciał ale siła niebieskookiego była znacząco wieksza niz dowódcy korzenia.

Co chcesz ode mnie - zapytał sie młodszy syn Fugaku

Zabij go - odpowiedział i wskazał na Danzo

Sasuke nagle byl zszokowany co usłyszał i bylo po nim widać ze niechce.

Nie moge - powiedział Sasuke

To on kazał mi zabić cały klan i to on zabił Shisui'a - powiedział Itachi i podał katane Naruto

Ja go zabije to wrzucą mnie do więzienia - odpowiedział Uchiha

Nie zrobią tego a jak zrobią to pojawi sie tutaj cale Akatsuki i zmusimy ich do zmiany zdania - odpowiedział starszy brat Sasuke

Syn Mikoto spojrzał sie na Tsunade a ta dała mu pozwolenie i wtedy ruszył na Danzo. Zdrajca wioski musiał zaakceptować swoją śmieci wiec nie ruszał i czekał. Kruoczowlosy podszedł i gdy miał go zabić ale się zatrzymał. Blondyn puścił mężczyznę i odszedł ale Sasuke dalej stał. Uzumaki widział co zrobić by ten go zabił. Po chwili usłyszeli krzyk i każdy sie odwrócił. Naruto trzymał Sakure a przy jej szyi kunaia i nie wyglądało jakby udawał tylko wyglądało jakby mial zamiar to zrobić.

Zabij go albo ja zabije ją a następnie go - powiedział Uzumaki i wskazał na Sai'a

Nagato zrozumiał o co chodzi Naruto i sie zgodził by ten zrobił jej krzywde.

NajsilniejszyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz