58

16 1 0
                                    

Hatake siedział i nagle zobaczył jak od czegoś sie odbiło światło. Kakashi zabrał Tsunade z miejsca a po chwili przez krzeslo i biurko przebił sie kunai z notką wybuchowa ktora po chwili wybuchła. W oddali oglądał Naruto który celował w glowe Tsunade ale ta w ostatniej chwili została uratowana.

×miesiąc później w Halloween×

Po wiosce chodziły dzieci i zbierały cukierki a w tym samym czasie z oddali oglądał Naruto który chciał zrobić na złość Tsunade. Rocznik Sasuke również dołączył do zabawy i zbierali cukierki by później oddac polowe innym. W tym samym czasie w całej wiosce wywaliło prąd i było czuć zimmy powiew wiatru. Po 30 minutach w wiosce włączył sie prad a na budynku Hokage było cialo Naruto bez prawej reki, mial dziure po lewej stronie brzucha, również mial rozwalona twarz na której brakowało oka, skóry i bylo widać szczękę. Nad nim był napis z krwi "tak go właśnie zabiłem". Tsunade z innymi byli w szoku i gdy sie odwrócili zobaczyli ogromnego lisa z dziewięcioma ognami. Wszystkim którzy zyli podczas ataku Kyubi'ego przypomniała sie ta noc widząc go i byli przerażeni tak samo jak 16 lat temu. Lis po chwili warknal a strach ich jeszcze bardziej przeraził i zdarzyły sie przypadki gdzie osoby starsze umarły z strachu. W tym samym czasie obok Sakury stał Naruto który udawał ze jest z nimi.

Straszny - powiedział Uzumaki

Wszyscy sie spojrzeli i chcieli go zaatakować ale ten ich powstrzymał.

Czego tu szukasz - zapytał sie Sai

Nudzi mi sie a chciałem wam przypomnieć jak zabiłem waszego przyjaciela i nawet nie myślcie ze mnie możecie zabić - odpowiedział Naruto

Dlaczego - zapytał sie Sasuke

Gdy Kyubi wyczuje ze moj puls zacznie spadać wtedy użyje bijudamy która zmiecie waszą wioske a wszyscy tutaj umrą bez wyjątku - odpowiedział blondyn

A dlaczego zabiłeś Naruto - zapytał sie Shikamaru

Nudziło mi sie i chciałem kogoś zabić a on byl pierwszą osobą która spotkałem tak samo i podobna sytuacja jest z tymi wioskami jak mi sie nudzi to znajduję jedna i zabijam wszystkich - odpowiedział niebieskooki

Planujesz zniszczyć więcej wiosek - zapytała sie Ino

Zobaczy sie - odpowiedział mężczyzna

Naruto pojawił sie przed Tsunade i ubrudził ją krwią. Kobieta po chwili dostała ataku paniki i się bała.

Odsun sie od niej - powiedział Kakashi

To jej wina ze Naruto, jej przyjaciel Jiraiyia, trzeci i czwarty hokage nie żyją tak samo jak ich żony i dzieci - odpowiedział Uzumaki

Tsunade zaczęła rozumieć że gdyby byla obok nich to żadne z nich nie umarło ale prawda była taka ze nawet jakby byla to by nic nie zmieniło.

Najwidoczniej tak musiało byc - powiedział Hatake

Zapomniałem jeszcze o Don Kato i Nawaki ze to ty ich zabiłas - odpowiedział mężczyzna i oblał ją bardziej krwią

Blodnyn chciał jej wmówić ze to jej wina i zaczął ją obwiniać o śmierć innych. Hatake stał przed nim i jednym płynnym ruchem przeciął go na pół. Jego ciało znikło w dymie a w oddali stało prawdziwe ciało Naruto.

Shizune zabierz Hokage-sama w bezpieczne miejsce - powiedział Kakashi i znikł

Kyubi znikl w dymie a chakra Naruto znikła. Po chwili wrócił Hatake mówiąc ze mężczyzna rozpłynął sie w powietrzu. Gdy wszystko sie skoczyło dzieci zostały zabrane do domów.

×3 miesiące później×

Naruto stal sie na tyle silny ze byl 4 najsilniejszy w Akatsuki zaraz po Nagato, Itachi'm i Tobi'm którzy byli na podium.

NajsilniejszyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz