59

17 1 0
                                    

Przez kolejne 2 miesiące Naruto trenował, szukał klonami Tobi'ego oraz niszczył wioski. Uzumaki podał wszystkie litery i wyszło tak jak podejrzewali "Yoru nie istnieje" a gdy została podana ostatnia litera ten przestał zostawiać liter tylko dalej niszczył wioski bo mu sie nadzwyczajnie nudziło. Tobi zgarnął juz Hidana, Kakuzu, Sasori'ego i Kisame. Nagato wiedział ze tak sie stanie ale widział ze musi poczekać dopóki Naruto nie stanie na tyle silny by ten mógł z nim walczyć. Uzumaki wracając z wioski która zniszczył zobaczył zwój który wyglądał na dosyć stary. Będąc w kryjówce wszedł do pokoju i go otworzył.

By pokonać kogoś z klanu Uchiha trzeba zablokować dostęp do sharingana - przeczytał Uzumaki

Gdy dalej czytał i nie wyglądało jakby miało sie skończyć ktoś zapukał do jego drzwi. Gdy schował zwoj do pokoju wszedla Konan.

Czego chcesz - zapytał sie Naruto

Cały czas trenujesz i moze chciałbyś cos innego porobić niz to - zapytała sie Kobieta siadając na łóżku

Nie teraz - odpowiedział Uzumaki

Jak zwykle każdy z was chce trenować mimo tego ze nic nie osiągnięcie - powiedziała Konan i wyszła

Naruto sie nie przejął nią i zaczął czytać dalej zwój i doszedł do pieczęci których bylo akurat z 20. Czytając dalej doszedł do pieczęci które pozwały zdjąć pieczęć z użytkownika. Na samym końcu byl podpis osoby która napisała zwój i pisało Ashina Uzumaki. Syn Minato skierował sie do Nagato by zapytać o Ashine.

Co chcesz - zapytał sie Tendo

Kim jest Ashina Uzumaki - zapytał sie Jinchuriki Kyubi'ego

Główny założyciel klanu Uzumaki i najsilniejszy użytkownik pieczęci oraz umiał wszystko zapieczętować - odpowiedział Pain

×tymczasem w Konohagakure×

Dalej mi nie ufacie - zapytał sie Tobi

Jeżeli złapiesz Yoru lub Itachi'ego albo Pain'a będziesz mial pełne zaufanie - odpowiedziała Hokage

W tym samym czasie do pomieszczenia wszedla Rin z Kakashi'm. Uchiha byl w szoku widząc swoją miłość z młodzieńczych lat.

Co się stało - zapytała sie Tsunade

Klon Yoru był w wiosce - odpowiedział Hatake

Obserwował nas - zapytała sie Senju

Raczej kogoś szukał - odpowiedział Kakashi

Zaczęli mnie szukać ze względu na to ze zabrałem osoby z Akatsuki ale moge obiecać ze nic wam sie nie stanie - powiedział Tobi

Jesteś pewny - zapytał sie Hatake

Jak nigdy i za niedługo bedzie tutaj Yoru - odpowiedział mężczyzna

Mam nadzieję - powiedziała Rin

×tymczasem w Akatsuki×

Gdy Naruto trenował z Itachi'm nową technikę wtedy dostał informację ze Tobi jest w wiosce liścia.

Wiem gdzie jest Tobi - powiedział Uzumaki

Gdzie - zapytał sie Uchiha

Przesiaduję w Konohagakure i ma jakis układ z Hokage - odpowiedział Naruto

Można bylo się domyślać ze będzie miał układ ale no - powiedział Itachi

Uzumaki stanął przed bratem Sasuke i ulozyl pieczęci by po chwili użyć techniki na mężczyźnie. Uchiha chciał użyć sharingana ale cos blokowało i sie poddal.

Czyli działa - powiedział Uzumaki

Najwidoczniej tak ale musisz popracować nad szybkością - odpowiedział Itachi

Przez kolejne 2 miesiące Naruto trenował trudniej niz zwykle i były przypadki gdy ten wymiotował krwią z zmęczenia. Konan została schwytana przez Tobi'ego i jedyie została 4 przestępców. Uzumaki nie zaatakował żadnej wioski co zdziwiło Tsunade ale przeczuwała ze coś sie wydarzy.

W stronę Konohy nadciągał Nagato wraz z innymi ale ci zostali wyczuci przez barierę. Mieszkańcy zostali ewakuowani do schronów tak samo jak geniny i chuniny. Na powierzchni ziemi byli tylko ci najsilniejsi i czekali na przestępców. Wokół wioski powstał ogromny wybuch i gdy wokół całej wioski byl dym to ze wschodu wyłonił się biały smok zrobiony z gliny. Zeskoczyli z niego Pain i Itachi którzy mieli oszacować ile wszystkich shinobi jest i gdzie jest Tobi w tym samym czasie na górze Naruto szukał chakry reszty z Akatsuki.

Gdzie jest Tobi - zapytał sie Uchiha

Nie ma go w wiosce - odpowiedziała Tsunade

To go zmusimy by sie tutaj pojawił - powiedział Tendo i wzbil sie w powietrze

Co on chce zrobic - powiedział Sasuke

Shinra Tensei - powiedział Pain

W momencie całą wioską została zniszczona i w Konohagakure wyglądała zupełnie inaczej niz przedtem bo wszędzie byly ruiny a na środku wioski powstał ogromny krater. Naruto wyczuł chakre Konan i ruszył w jej stronę a Sasuke to wyczuł i zaczął biec w jego stronę.

A oni to gdzie - zapytał sie Shikamaru

Ta chakra - odpowiedziała Hinata

Co z nia - zapytał sie Neji

Yoru tutaj jest i biegnie w strone reszty z Akatsuki a tam jest Shizune - odpowiedziała Hyuga

Blondyn wpadł do biura Hokage by zacząć isc w stronę lochów gdzie przebywają osoby z Akatsuki i również przebywają tam osoby z ANBU i Shizune. Naruto schodząc zabijał każdego ANBU i ściany w moment zostały pokryte krwią a nie wyglądało jakby to się miało skończyć. Kobieta zeszła na dol i zobaczyła duża ilość krwi i zabitych wyszkolonych ninja gdy czarnowłosa nawet dobrze nie weszła przeszły ją ciarko wyczuwając chakre wszystkich z ANBU i gdy ich spotkała byla przerażona.

Zabić ją - zapytał sie Hidan

Zostawcie ją i wychodzimy stąd - odpowiedział Uzumaki

Wszyscy obok niej przeszli ale wyczuła kawałek znanej chakry a ta należała do blondyna który jest uznany za martwego. Po opuszczeniu więzienia przy Shizune był Sasuke który zobaczył przerażona kobietę.

Co sie stało - zapytał sie Uchiha

Naruto - odpowiedziała kobieta

Co Naruto - zapytał sie Sasuke

On zyje i jest nimi Yoru - odpowiedziała czarnowłosa

Wszyscy stali szokowani nawet Hinata, Neji, Shikamaru, Kiba i Choji którzy przyszli na pomoc. Tymczasem obok Itachi'ego i Pain'a stanęła całą grupa przestępczą.

Gdzie jest Tobi - zapytał sie Naruto i wykonał krok do przodu

Przed Hokage nagle stalo z 40 członków ANBU. Uzumaki znikł i stał przed Tsunade a ciała ANBU zostały przekrojone na pół i wszyscy z ANBU umarli. Blondyn znikl a po chwili w miejscu gdzie stał uderzyły dwa olbrzymy zrobione z tuszu.

Amaterasu - powiedział Itachi

Dwójka olbrzymów nagle się spaliła a Naruto stał przed Ino do której przyłożył kunaia.

Jeżeli w ciągu trzech minut nie pojawi sie Tobi to ona straci życie - powiedział Uzumaki

Odstaw kunaia i ją puść - powiedziała Tsunade

Naruto bardziej przystawił i zaczęła leciec krew z jej szyi. Blodnyn puścił kobietę by po chwili zostać przyciągniętym przez Pain'a. W końcu pojawił sie Tobi wraz z Kakashi'm, Rin, Kurenai, Asuma i Guy'em.

NajsilniejszyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz