1

276 18 4
                                    

Author p.o.v
Menjadi kebiasaan bagi manusia yang bergelar 'pelajar' pergi ke sekolah mereka. Sujeong , seorang yeoja yang mempunyai dua kawan rapat iaitu Kei dan Mijoo. Mereka bersahabat dan hingga kini tiada apa yang boleh memisahkan mereka . Sujeong juga menyukai namja yang amat dikenalinya sejak dulu lagi dalam diam . Entah bila , dia akan dapat namja tu . Setiap hari, dia pasti tahu yang dia akan berhadapan dengan si namja itu yang dikenali sebagai V.

V pula seorang yang bersifat bersahaja . Dia mempunyai banyak rakan tapi hanya dua rakan baik yang slalu menemaninya walau di mana dia berada.
Mereka berdua ialah , Jung Kook dan Jin . Dia disukai ramai yeoja namun tiada siapa lagi yang pernah menjadi gf nya. Mungkin belum sampai jodoh agaknya. Nak kata yeoja tak cantik , TAK . Nak kata buruk pun, TAK .

Mereka berdua tidak ditakdirkan untuk berada di dlm kelas yang sama namun , mereka akan selalu terserempak antara satu sama lain . Sujeong akan berusaha untuk tidak terlalu obvious sebab V juga rakan baiknya. Dia cuma takut dia akan kehilangan V kalau dia cakap yang dia suka kat V . Alamatnya , pendek umur lah dia .

#Mianei sebab pendek . Keep reading ♡ Love you all ♡ #DyO_O12

Will It Come ?Where stories live. Discover now