Annyeong ^_^ Neomu mianhei sbb lama sangattt dah tak update hehhe. Ni datang nak bagitahu , author akan update satu lagi chap . Hope korang enjoy la ekk ?
"V !! Yeochin kau pengsan kat tandas ! " - ????
V trrkejut lalu terus berlari mendapatkan Yein . Sebaik sahaja dia sampai , dia melihat sekujur tubuh terbaring di atas lantai . V segera mengangkat Yein dengan cara bridal style dan membawanya ke bilik rawatan. Manakala Sujeong , Kei dan Mijoo ?"Hahahahhhh . Puas hati aku . Biar dia rasa sikit apa makna dendam . " Sujeong berasa puas setelah berjaya menyakiti hati Yein sebentar tadi.
" Hmmm. Sujeong , kalau cikgu siasat kes ni macam mana ?" Mijoo dah risau tahap gaban dah. "Maksud kau?" Sujeong menyahut pertanyaan Mijoo dengan soalan kembali. "Yela , kalau cikgu tanya , tu cousin siapa ? Kawan siapa ? Anak siapa ? Anak buahh..." belum sempat ayat Mijoo dilengkapkan , Kei mencelah terlebih dahulu ." Lepas anak buah apa pulak ? Nenek ? Aku pasti cikgu takkan cam siapa yang buat benda tu" .
"Eishh tapi kan . . Kalau Yein sakit , mesti V lebih prihatin dekat dia kan ? " sujeong mula berfikir tentang apa yang jadi terhadap Yein . "Betul tu , habis tu sekarang ni macam mana?" Mijoo resah gelisah apabila memikirkan plan mereka yang berjalan lancar itu , tidak memberikan kesan kepada hubungan Yein dan V./bilik rawatan/
"Sayang , bangunlahh" V menangis di tepi katil yang dihuni oleh kekasihnya buat masa ini .
Namun , rayuannya itu masih tidak berkesan untuk membangunkan Yein dari pengsan.
"Aku mesti siasat siapa dalang disebalik semua nih" V berkata dalam nada perlahan. " Siapa yang tergamak buat aku macam nihh haa?" Dia menyoal dirinya yang masih lagi buntu itu. "Mungkinkah Sujeong ,yeoja yang cintanya pernah ku tolak?" Dia mula mengesyaki Sujeong. Dia mengucup dahi Yein dengan seribu harapan dia sedar dari keadaannya. Dia berlalu pergi ke kelas dan mencari Sujeong."Woi . Aku nak cakap sikit dgn kau " V secara kasar meminta sedikit privasi untuk bercakap dengan Sujeong. " V , apa dah jadi dengan Yein?" Sujeong menunjukkan rasa prihatin kepada Yein supaya tindak tanduknya tidak dicurigai oleh V. "Cehh , kau takpayah nak cover lah , aku tahu kau yang rancang semua ni kan!" V mengeluarkan sepenuh suaranya kepada Sujeong. Sujeong tergamam. Semua pelajar yang lalu lalang hairan dan takut. "Ma..na a..da.. , aku kan daa terima kenyataan yang kau nii dah tak suka kat aku , buat apa nak kacau kau dgn dia pulak " Sujeong yang pada mulanya gagap terus bersuara untuk mempertahankan dirinya. "Ehh kau takpayah nak tipu akulah, perempuan MURAH , ditegaskan sekali lagi perempuan MURAH!!" V dengan panas barannya mengeluarkan kata2 yang pedih bagi setiap yeoja yang mendengarinya. Sujeong menangis. Dia berlari ke sebuah pondok dan masih trauma dengan kata kata yang dilemparkan oleh V kepadanya tadi..
"Ehh kau takpayah nak tipu akulah perempuan MURAH , ditegaskan sekali lagi perempuan MURAH!!"
Sedang Sujeong melepaskan perasaannya dengan tangisan yang tidak didengari dengan jelas ( ada ke macam ni?) . Ada seseorang yang tidak dikenali paras rupa nya menegur Sujeong yang tengah berduka itu.
"Awak , kenapa awak nangis kat sini ?" - ?????
Sorry pendek ^_^ Author kerja keras utk korang tauu ^_^ Thanks for reading . Votes juseyoo. Sorry typo .
Tbc___ Annyeong....
YOU ARE READING
Will It Come ?
FanfictionSujeong as Sujeong V as V Jin & Jungkook as themselves Kei and Mijoo as themselves Yein as herself ___ Sujeong , yeoja yg sangat menyukai V . Namun ... bukan hanya dia saja yang bersaing untuk mendapatkan V malah Yein pun masih ada hati untuk V...