Annyeong :) we meet again . Let's continue .
_______________________________________________Perbualan Jin & Sujeong di WeChat.
"Woii ! Buat ape tuuu ? XD " Sujeong memulakan perbualan .
"Ape ni ? Main sergah 2 . Lain kali berilah salam dulu . Tak de buat apa .. kau pulak ? " nasihat Jin kepada Sujeong .
"Hehehe Chill la . Aku takde buat ape 2 jugak skarang ni . Hm . Boley tak kalo aku nak mintak tolong kau sikit . Sikit jee " pinta Sujeong .
"Minta tolong ? Tolong ape ? Tolong jodohkan kau dgn aku ke ? " kata Jin dengan meletakkan emoji 'muka gatal'.
"Ee. Takda maknanya laa . " Giliran Sujeong pula meletakkan emoji . Dia meletakkan emoji 'perahsantan' sebagai tanda dia menyampah dengan kata-kata Jin .
"Habis tu ? Kau nak ape ? " kata Jin pula .
"Hm , kau pandai simpan rahsia tak ?? " tanya Sujeong ragu-ragu .
"Em . Boleh aje . " kata Jin dengan ungkapan ringkas .
"Kau mesti janji dulu dgn aku . Yaksuk ? " balas Sujeong lagi .
"Emmm Yaksuk ! Ape dia rahsia kau tuu ? " tanya Jin dengan perasaan ingin tahunya itu .
"Aku rasa aku nak minta tolong kau , stalk V untuk aku boleh ? Sebab aku syok kat dia lhaa ^_^ . Takleh lupakan dia . Sayang sangat 2!" Kata Sujeong memecahkan rahsia paling besar dlm hidupnya . Setakat ni , 3 org je tahu . Yein , Kei dan Mijoo . Eh , lupa 1 orang lagi lha , Tuhan .
"Alah .. tu je ? Kacang tanah je tu ! Kalau kau nak tahu , V .. dia pernah bercinta 1 kali aje . Tu pun secara 'terpaksa' . Alah , apa nama peribahasa tuu ? Bagai kerbau dicucuk batang sate ? " ungkap Jin panjang lebar .
"Alah ye ke ?! Kesian crush aku cinta paksa kan ? Lol XD kepala hotak ko licin ! Mana ada kerbau dicucuk batang sate .. kerbau dicucuk hidung la . Oklah , aku tidur dulu . Goodnight , Mr Jinnie . " kata Sujeong lalu menantikan mesej terakhir dari Jin .
"HahahaXD . Yupp , thanks 4 the correction . Goodnight too, Ms Susu Junjung ^_^ . ♡ " kata Jin mengakhiri perbualan di antara mereka .9 . 45 malam .
Sujeong tersenyum setelah berbual dengan Jin tanpa bersua muka dengannya kerana .. zaman kan dah canggih . Takkan nak pakai typewriter kot . Sujeong menutup tabletnya dan meletakkannya di sudut mejanya . Dia pergi ke arah rak buku yang terletak di penjuru kiri biliknya untuk menyalin buku mengikut jadual yang diberikan . Setelah selesai , dia pergi ke atas katil dan menarik selimut sampai ke paras dada and bersedia untuk melelapkan matanya . Dia berharap bila matanya terbuka esok hari , segalanya akan berjalan dengan lancar tidak lupa juga dia berdoa semoga V datang sekolah esok ! ♡
Kalau ada salah , harap dimaafi . Sincere from me , SYA . And thanks for the viewiers .
YOU ARE READING
Will It Come ?
FanfictionSujeong as Sujeong V as V Jin & Jungkook as themselves Kei and Mijoo as themselves Yein as herself ___ Sujeong , yeoja yg sangat menyukai V . Namun ... bukan hanya dia saja yang bersaing untuk mendapatkan V malah Yein pun masih ada hati untuk V...