2

162 15 0
                                    


Sujeong berjalan menuju ke perpustakaan sekolahnya dan naik ke atas. Dia tidak masuk ke dalam perpustakaan sebaliknya dia duduk bersandar pada dinding perpustakaan itu kerana dia tahu V berada di hujung tangga perpustakaan itu . Dia duduk bersebelahan dengan seorang yeoja yang sangat cantik iaitu Yein . Yein juga pernah menyukai V . Entah sama ada masih lagi ada perasaan itu atau tidak lagi di dlm hatinya.

"Yein , aku ada benda nak cakap kat kau . Jom gi tandas jap" ajak Sujeong kepada Yein yang sedang mengulangkaji.
"Ape die ? Bagitau je la kat sini . Buat ape nak pgi tandas ?" Tanya Yein.
"Tempat ni tak sesuai sangat lh . Tak private . Kau ni byk songeh la . Jom ahh !" Kata Sujeong lalu menarik tangan Yein menuju ke tandas yang tak serupa cam jamban tu . Yein hanya mengeluh berat tanpa mengeluarkan sepatah abjad dari mulutnya.
"Hm.. apa yang private sgt yg kau nak cakap kat aku ? " tanya Yein yang menekup separuh mukanya kerana tidak tahan akan bau tandas tu . Mana taknya , bau dah macam gigi tak gosok 7 bulan .
"Aku.....rasa..aku suka kat V laa . Just , aku takut aku sorang je yang tepuk sebelah kaki " kata Sujeong lalu menunduk sedikit kepalanya ke bawah. "Eh..ye ke ? Sebelah kaki ? Tak pernah dengar pun tepuk sebelah kaki ? Sebelah tangan adelaa. "Kata Yein lalu ketawa mengalahkan orang kat Hosp . Gila Mental Fizikal .
"Eh tak kira la. Tangan ke, lubang hidung ke , kaki ke .. aku tetap tak nak dia tau . Sebab kalau aku cakap , aku mungkin akan kehilangan dia ." Kata Sujeong lalu membuat mimik muka yang sedih-lah-sangat-nya itu.
"Kau nii . Belum cuba belum tau . Aku sarankan kau confess terus je kat dia . Amacam ?" Tanya Yein yang cuba memujuk aku untuk berterus terang. "Yela aku cuba . " jawapan ringkas yang tak boleh diterima dalam ujian langsung. Mereka keluar dari tandas dan balik ke perpustakaan .
Mereka duduk kembali di tempat asal mereka tadi . Dua lelaki menuju ke arah mereka lalu tersenyum ke arah Sujeong dan huargghhh!

# Agak2 apa akan jadi ek ? Kalau nak tau..tunggu. Esok saya akan publish lagi. Anyyeong Love you guys♡ tq for the comments and votes . Ssranghae yo ♡ DyO_O12

Will It Come ?Where stories live. Discover now