"Erm . Betul , tapi aku takut kalau aku bagitau dekat kau , kau dah taknak kawan dengan aku .. " kata Sujeong lalu menitiskan air mata .
"Ala , bagitau awal - awal kan senang ? Tak perlu lah nak mintak org lain tolong kau . Kau menyusahkan orang lain adelahh . " kata V lalu memandang wajah Sujeong .
"Aku tau ni salah aku . Aku mintak tolong orang lain sebab aku pentingkan diri . " kata Sujeong lalu tersedu akibat menagis .
"Huh . Aku rasa .. kau takyah teruskan niat kau nak suka kat aku lagilah . Sebab ,, hanya ada Yein dalam hati aku . Dan ,, untuk pengetahuan kau aku dan Yein dah couple dua hari lalu. Aku minta maaf k ? Aku gi dulu . Annyeong " kata V lalu berlari meninggal Sujeong yang terkejut beruk hutan dengan ucapannya itu .
" Yein ?? Aku ..takk ...sala..hhh..denggarr kan ?? " Sujeong menangis dengan kuat . Dia dah agak dah perkara ni akan berlaku dalam hidupnya .
Dia tak perlu lagi nak siasat semuanya kerana dia dah tahu apa yang dia nak tahu . Dia berjumpa dengan pengetua sekolah untuk meminta cuti . Dia lalu berlari pulang ke rumahnya dengan tangisan di wajahnya . Dia menutup biliknya dengan kuat . Dia menangis , dan terus menangis kerana terbayangkan apa yang berlaku .
"V, aku tau aku tak ..patut sayangkan kau , aku tau aku tak sempurna untuk kau ,, aku tak cantik macam Yein tu ! Aku buat keputusan yang paling teruk dalam hidup aku ! Kenapa ?! Kenapa aku buat macam niii ? Aku taknak hilang kau V !! Aku taknak ..." Sujeong menjerit untuk melegakan keadaan dirinya ,.. Namun , ia tidak berhasil .."V......aku taknak semua ni berlaku dlm hidup aku . Aku tak sanggup kena tolak oleh orang yang aku paling sayang . Aku .. akan lupakan kau . Sebab kebahagiaan kau adalah kemahuan aku . Aku selalu tanya dekat diri aku .... layak ke aku untuk kau ? Layak ke aku hah ? Jawapannya , TAK ! Sebab aku buruk , bodoh , nasib malang ! Adakah cinta kau akan jadi milik aku ? Will it come ?? ARGHHHHHHHHHHH! Kenapa kau ah ? Kenapa aku sukaKAU ? Pergi kau dari hidup akuuu ! Pergiiiii! " Sujeong seperti orang hilang akal . Dia sangat sakit sekarang . Dia tak sanggup melihat V lagi . Dia ingin melupakan V sepenuhnya . Dia ingin melupakan segala tentang V ! Dia benci Yein ! Sebab , Yein yang suruh dia berterus-terang . Tapi , dia telahpun bercinta dengan V tanpa pengetahuan Sujeong . Sujeong merasakan dirinya telah diperbodohkan oleh Yein ... dan ... kemungkinan Sujeong akan pindah dari Seoul .
Dengar lagu tuu . It's my favourite song . Read , comment and votes juseyo ♡ tq
YOU ARE READING
Will It Come ?
FanfictionSujeong as Sujeong V as V Jin & Jungkook as themselves Kei and Mijoo as themselves Yein as herself ___ Sujeong , yeoja yg sangat menyukai V . Namun ... bukan hanya dia saja yang bersaing untuk mendapatkan V malah Yein pun masih ada hati untuk V...