♡13♡

114 10 0
                                    

Pov: Pablo Gavi

Dałem Zalewskiemu kartę by poszedł zapłacić a sam siedziałem na krześle i czekałem aż zrobią nasze jedzenie.

- Wiesz za ile będzie jedzenie? - Gavi.

- Do 25 minut. - Zalewski.

- Ile? - Gavi.

- No chyba słyszysz. - Zalewski.

No tak... Zapomniałem znowu, że jestem z nim a nie z Robertem. Odpaliłem wiadomości w telefonie i wysłałem wiadomość własnie do Roberta. Było to pytanie kiedy wraca. Niestety był nie aktywny, więc mi nie odpisał. Zatem odpaliłem Instagrama lecz wyświetlił mi się profil Zalewskiego. Odłożyłem telefon. Wystarczy, że widzę go przed sobą. Nareszcie! Ile można było czekać. Ten cały Krychowiak przyniósł nam jedzenie. Niestety. Coś im się pojebało i zamiast soku jabłkowego dali mi pomidorowy. Dodam że nie lubię pomidorów a tym bardziej soku z nich. Wziąłem się za jedzenie moich pierogów ruskich. O kurwa. Lepsze niż te które robi mi Robert. Znaczy... Nie mówcie mu o tym bo będzie mu bardzo przykro.

Zjadłem już te pierogi i patrzyłem jak Zalewski nadal je. Ten fakt mnie wkurwiał bo nadal jestem głodny. A w sumie to mam pomysł.

- Co ty robisz? - Zalewski.

- E? Nic? - Gavi.

- Zajebałeś mi 4 frytki. - Zalewski.

- Coś ci przeszkadza? - Gavi.

- Tak. - Zalewski.

- Oj no weź... Nie bądź taki. - Gavi.

- Jaki? - Zalewski.

- Dasz kawałek schabowego? - Gavi.

- Dlaczego miałbym się z tobą dzielić jedzeniem? Nie jesteśmy na żadnej randce tylko na obiedzie. Nawet nie przyjacielskim, bo jesteśmy dla siebie całkiem obcymi ludźmi. - Zalewski.

- Z takim nastawieniem to naszej relacji nie zmienisz. - Gavi.

- Ty swoje też mógłbyś zmienić. - Zalewski.

- Dasz? Głodny jestem. - Gavi.

- A nie możesz sobie jeszcze czegoś zamówić? - Zalewski.

- No ale ja nie jestem aż tak głodny by zjeść całe danie. - Gavi.

- Niech ci będzie. - Zalewski.

- No wiedziałem że z tobą można się dogadać. - Gavi.

- Mhm. - Zalewski.

- A kompot też mogę? - Gavi.

- Przesadzasz. - Zalewski.

- Nie moja wina że dali mi sok pomidorowy. - Gavi.
_______________________________________

Pierwszy krok w celu pogłębienia ich relacji...

Gavi x Zalewski ~ Na którym to boisku? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz