Okulun bahçesine girdiyimde hayattan bıkmış bir suratla, duygusuz gözlerle baktım büyük okul binasına. İspanya'dayken okula sapıkça bir gülüşle giderdim ordaki arkadaşlarımla birlikte tam bir belaydık ve ben kaptanlarıydım gitiyimiz okuldaki her kes bizden ölesiye korkardı.
Buraya yani japonya'ya dün geldik ve annemin isteyi üzerine eski hayatımı geride bırakmamı istemişti amma İspanya daha başkaydı benim için. Daha fazla beklemedim ve içeri yürüdüm. Bu okul çok büyük ve pahalıydı zaten bu okula girmek için hem zeki hemde zengin olmak gerekildiyini söylerlerdi.
Zenginmiyim? evet annemin bir şirketi var orta derecede zenginiz. Zekimiyim? Evet benden daha şeytan birisini daha tanımamışsınızdır.
Sınıfımı biliyordum bu yüzden doğruca oraya gittim sınıf beyaz rengde, düzenli, kocaman pencereli biyerdi ve bana soracak olursanızda güzeldi.
Normalde hep erken kalkarım amma nedense geç kaldığım için ve yolda saçma sapan şeyler düşündüyüm için geç gelmiştim.
Tam o sırada içeri mor saçlı bir kız geldi sınıfın ortasında öylece dikildiyim içinmi, yoksa beni ilk kez gördüyü içinmi bilmem bana öylece bakmaya başladı. Kıza hafif sinirli bir biçimde "Ne Var!" Diye çıkışınca kendine gelmiş gibi "Ş-şey özür dilerim seni ilk kes gördümde"
"İlk kez gördüyün her kese böyle bakarmısın?!" Yine çıkışmıştım kız öyle saftı ki hiç bir şey demeden gözlerini kaçırdı. "Sen bu sınıfatamısn?" Diye sorduğumda kız yüzüme bakıp "Evet" bende önüme dönüp "Hangi sıra boş?" Diye sormuştum. Kız "Demek yeni sin bende yeniyim orta ön sıra boş" soğuk bir ifadeyle "Teşekkürler" diyip çantamı sıraya bırakıp dışarı çıktım. İçerisi beni sıkıyordu
Bahçeye inip benim piskopatlar'ı aradım. "Alo Mario her şey yolundamı?" Öyle bir kaç dakika konuşduk zilin sesini duyunca telefon'u kapatıp sınıfa gittim sırama oturdum. Öğretmen beklediyimden daha naif ve güler yüzlü çıktı nerdeyse bir kanatları eksikti.
"Günaydın çocuklar derse geçmeden önce yeni gelenlerle tanışalım" mor saçlı kız ayağa kalktı ve tahtaya geçti kendini tanıtmaya başladı "Merhaba arkadaşlar ben Reika Sayonji yeni geldim 12 yaşındayım umarım iyi anlaşırız" adının Reika olduğunu öyrendiyim kız tebessüm ederek söylemişti.
Ben tahtaya gelmediyim için öyretmenin bana qarip bakışlar atığını fark ettim tahtaya kalkmadan sıramda ayağa kalkıp "Aoto Gonzalez Takuma"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimin Oyunu | Aokota~VK
FanfictionAoto Gonzalez Takuma. Eskiden bencil, umursamaz, kindar, hiç bir şeyden korkmayan bir çocuktu. Kimseye hissetirmese bile bu özelliklerini iyilik için kulanırdı. Amma ondan sonra başına bir felaket geldi ve eski benliyini kayıp etmekle kalmayıp, ömrü...