17. Bölüm

93 9 3
                                    

/Dış kapıdan ses geldi anlaşılan yetkililer gelmişti!/

Kyouko: Geldiler galiba. Ben gidip bakayım

Kadın yanımızdan uzaklaştığında, ben kaçma derdindeydim. Yalnış bir cevap vermekten korktuğum için kaçmak istiyordum.

Erika: Sen Kyouko'nun dediklerine bakma. Aslında iyi bir kadın amma kendisinde yok diye kıskançlığı tutuyo

"Her kes anlıyıcağını anladı nasıl olsa"

İsminin Kyouko olduğunu öyrendiyim kadın yeniden içeri girdi.

Kyouko: Hadi Aoto seni bekliyorlar

Ayağa kalktım. Doktora gitmekten korkan 5 yaşındaki çocuk gibi, ne yapıcağımı şaşırmıştım. Amma hissetirmem lazımdı.

Bütün takım önümdeydi. Bende arkalarında, Kota'da benim arkamda olduğu için kaçamıyordum. Salona girdiyimizde, ayakta 1'si erkek diyeri kadın 2 kişi vardı. Diyerleri dışarı çıktı ve beni kadın olanla yalnız bıraktılar.

Yuuna: Öncelikle sana kendimi tanıtayim benim adım Yuuna. Sen?

"Benimle dalgamı geçiyorsun!? Yoksa gerçekten bilmiyormusun?"

Yuuna: Evet. İsimini biliyorum amma senden duymak istedim.

"Bir şey konuşmak istemiyorum. Anlamsız sorulara tahmülüm yok!"

Yuuna: Peki. Sen 'Tamam' diyene kadar susarız bizde.

"Beklemeye hiç sabrım yok! Ne sorucaksan sorda hemen bitsin!"

Yuuna: Ben.... Daha doğrusu biz ve arkadaşların derdini öyerenip sana yardım etmek istiyoruz.

"Bana yardım mı etmek istiyorsunuz?.... Yaramı deşmeyin!, bana soru sormayın!, başımı çevirdiyim her yerde olmayın!"

Kadın oturduğu koltuğa arkasını yasladı.

Yuuna: Aile'nle aran nasıl?

"Seni ilgilendirmiyor!"

Yuuna: Benim görevim çocuğuna şiddet uygulayan bir aile'ye cezasını kesmek. Ve bu yüzden'de beni ilgilendirir

Karşımda ki kadın benden yaşça büyüktü, ona saygısızlık etmek istemiyordum. Amma söyledikleri yüzünden sabrım tükeniyodu.

"Öylemi! Benim ailem'le uğraşanın kabusu olurum!"

Yuuna: Demek onları seviyorsun. Peki onlar seni seviyormu?

"Bu ne biçim soru?"

Yuuna: Çocuğuyla aynı evde yetişkin bir kaplan besleyen, bir aile'den söz ediyoruz.

Kaplan diyince, kontrolümü öfkeme verip, sinirle ayağa fırladım.

"Sakın.... Sakın Ailem'lede, Aris'le de ilgili bir kelime bile etme! Gerçek zalimlere sesiniz çıkmaz!, Amma mazluma aslan kesilirsiniz! Her şey sizin gibiler için bu kadar öyle diyilmi!?"

Galiba sesimi dışarıdan duymuşlardı. Kapı açıldı ve içeri erkek olan girdi.

Fujin: Doğru konuş! Senin karşında bir çocuk var! Ne konuştuğunuzu bilmediyimi mi sanıyorsun!?

Kadın bir şey söylemeden yüzünü buruşturdu ve dışarı çıktı.

Adam gelip yanıma oturdu. Çok gençti ve hoştu, siyah, gür saçları vardı. Nerden baksan 21 yaşında. Amma az önce benimle kaba konuşan kadın'ın yaşı fazlaydı.

Fujin: Onun adına özür dilerim. Sert olduğunu biliyorum amma bu kadar ileri gidiceyini tahmin etmemiştim.

Ona bakmadım ve cevap vermedim.

Kaderimin Oyunu | Aokota~VKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin