Derken görüş alanıma mekandan içeriye giren bir adam gözüme çarptı. Yüksek ihtimalle o da birçok kızla eğlenecek zengin pisliklerdendi. Adamın gözleri,saçları simsiyahtı,hele ki yüz ve çene hatları çok belirgindi, upuzun boyundan anlayabileceğim kadarıyla bence 190'dan da uzundu ama önemsizdi benim için. Sonuçta bu adam da birazdan birkaç kızla konuşucak, insanların karşısına"bakın ben çok yakışıklıyım " diye tanrının bahşettiği o muhteşem vücutla kendisini sanki podyumda bir mankenmiş gibi sergileyecekti bundan hiç bir şüphem yoktu. Bazı kişiler de bunun için gelmemişmişti o kişiler de amcalardı evet kabul ediyorum aslında burada çok amca vardı. Onlar bu listede değillerdi ,şuanlık, ama kadınlar sırf güzelliklerini konuşturmak için burdaydı. Aslında herkesin buraya gelmesi için belli sebebleri vardı öyle değil mi? Gerçi benim dışındaydı sanırım. Çünkü şuanda buraya oturmuş,etrafı izleyen hem de bunun yanında herkese öldürürücü bakışlarla bakan bendim. Hiçte sevimli göründüğümü düşünmüyordum...
Aradan birkaç dakika geçtikten sonra bir değişiklik farketmiştim. Bu mekanda insanları izleyen sadece ben değildim o adam da etrafı izliyordu hem de hiç kimseyle eğlenmiyordu fakat bunu fark ettirmeden yaptığı da çok belliydi. Böyle şeyleri herkes anlayamazdı, ki zaten ben de biraz zor anlamıştım ama ben sadece bakmak için bakıyordum. O ise her detayı dikkatlice inceliyor,herkesin hâl ve harekerinden bir mânâ çıkarmaya çalışırcasına her şeyi kendi çapında inceliyordu.
Bu durum kadınları pek ilgilendiriyor görünmüyordu daha doğrusu bu aptal kadınların farkettiklerini de düşündüğüm falan yoktu. Adam kapıdan içeriye girdiğinden beri birçok makyajlı, yüksek ihtimalle de manken olan neredeyse kusursuz vücutlu kadınlar bu adamın radarına girmeye çalışıyordu. Sanırım bu adam ya çok zengindi ya da sırf kadınların yaptığı bu gösteri adamın yakışıklılığındandı bunun başka bir açıklaması olduğunu pek mümkün olarak görünmüyordum.
Ben adama dikkatle bakıyordum fakat amacım diğer kadınlar gibi onun benimle ilgilenmesi için değildi sadece merakımdan bakıyordum. Adam, eğer fark ederse de böyle bir şey olmadığını belki anlar diye buradaki insanlara baktığımdan daha sert daha acıtıcı bakıyordum. Aşkla,sevgiyle değildi yani.Birkaç dakika sonra beni görmüştü. Sonra istemediğim bir şey oldu adam bana bakmaya başlamıştı! Ben ona bakabilirdim ama o bana bakmaması gerekliydi yani şey, böyle olmalıydı değil mi?
Bana şuanda çok sert bakıyordu ama ben de ona aynı şekilde bakıyordum .Neden böyle baktığı da muammaydı. Belki de o da benim gibidir kim bilir?
Tam o sırada mavi renkli,mini, göğüs dokelteli , fiziğini mükemmel gösteren bir elbise giymiş,sarı saçlı, ki bence boya olduğu çok belli ama erkeklere sorsak birçoğu doğal sarı saçlı diyebileceği, manken gibi bir kadın adamın yanına geldi. Ardından adamın yanağından öptü!
Evet,bunu beklemiyordum.
Adam ise o sırada hâlâ bana bakmaya devam ediyordu. Bu adama daha fazla bakarsam o kadın beni sevgilisine göz koyan bir kadın zannedecekti bu böyle değildi ama böyle anlaşılacağı bariz bir şekilde belliydi. Hemen arkamı dönüp barmenden ellerindeki en pahalı içkiyi vermesini istedim. Ben bunları söyledikten hemen sonra ise
"Hanımefendinin içkisi. benden olsun"
Hoppala!? Ne yalan söyliyim böyle bir ses duymayı beklemiyordum. Bu cümlenin sahibinin sesinden de anlayabileceğim kadarıyla sesi ne sertti ne de çok yumuşaktı. Yüksek ihtimalle beni korkutmamak için sesini alçatmıştı ama bu düşünceliliği şimdiden ilgimi çekmişti. Ardından yeşil gözlü, yakışıklı bir adam yanımda belirdi ve bana gülümsedi. Ne yapmam gerektiğini biliyordum. Adamın kafasına vurup kaçmam gerekliydi ama eğer bu adama kafasına vurmak gibi bir halt yersem az önceki ince düşünceliği koca bir puf olup ,uçacaktı üstüne üstlük de tek eliyle bile öldürebilecek gücüyle, beni yere yapıştırırdı. Yine de hiçkimsenin benim içkimi ödemesini istemiyordum. Sonuçta ekonomik özgürlüğü olan bir kadındım. Eğer param olmasa ne şuan pahalı bir içki sipariş eder ne de bu mekana gelirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AREN
ChickLitAren küçüklükten beri zor şeylerle karşı karşıya kalmıştır ve bu zorluklar onda büyük yaralar açmıştır.Bu yaralar büyüdükçe daha da artmış ,arttıkça da daha da kapanmaz yaralar haline gelmiştir.Yıllardır anne ve baba sevgisi eksikliği onu daha da yı...