4.

62 1 0
                                    

Další den:
Vstávala jsem v pět ráno, abych se stihla připravit. Vzala jsem si za sebe plavky, abych si je tam nemusela před Calinem převlékat.

 Vzala jsem si za sebe plavky, abych si je tam nemusela před Calinem převlékat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Vypadali nějak takhle, akorát ta postava má tetování)

Na ně jsem si oblékla jednoduché bílé triko a tepláky, protože ráno bývá zima. Ani jsem se nemalovala a sepla jsem si vlasy do drdolu. Málem jsem zapomněla si nasadit nový senzor. Takže jsem si ho dala a vyjela jsem na přehradu. Jela jsem uberem, protože jsem si zapomněla předevčírem klíčky od auta na baru, když jsem se s Calinem tak opila. Jonáš mi je naštěstí schoval a dnrska by mi je měl hodit do schránky. Vzala jsem si tašku a šla jsem na místo, kde máme mít s Calinem sraz. Přišla jsem na místo a za chvíli uvidím rozespalého Calina. "Tady někdo šel spát pozdě co?" Rejpla jsem si do něj. "A i tak jsem tady, ale nebylo jednoduché vstát z té postele." Řekne Calin a já se zasměji. "Ta studená přehrada tě na sto procent probere. Můžeme jít?" Zeptala jsem se. On přikývl a vydali jsme se k přehradě. "Víš, že když jsem natáčel jeden videoklip, tak si pro něj vlezl nahej do rybníka?" Řekne Calin. "Počkej ty jsi na tom videoklipu nahý?" Zeptala jsem se. "No jo. Jakože nemám žádné zábrany. Už to má přes jeden milion zhlédnutí." Řekne Calin. "Takže mi chceš říct, že před milion lidí tě vidělo nahého?" Zeptala jsem se překvapeně. "Několik holkám jsem slpnil jejich dívčí sen, vidět mě nahého." Řekl Calin a začala jsem se smát. "A jsi ještě na mě neviděla fanpege na instagramu a edity." Řekne Calin. "Na tebe fanynky dělají i edity?" Zeptám se udiveně. "A kolik editů. Jsem rád za své fanoušky a některé video jsou i už na mě divné." Řekne Calin a zasměje se tomu. "Popravdě jsem o tobě už taky slyšela. Moje kamarádky tě doslova žerou." Řeknu mu upřímně. "A ty mě taky?" Zeptá se mě Calin a šibalsky se na mě usměje. "Někomu se tady zvedá Ego." Řeknu ironicky. "Ale upřímně a popravdě tě neposlouchám." Řeknu mu. "A co ty tak ráda posloucháš?" Zeptal se Calin. "Poslouchám většinou americké interprety například 50centa." Řeknu. "A jakou písničku máš od něj ráda?" Zeptal se mě Calin. "Tak třeba Window shopper je moje srdcovka. Znáš ji?" Zeptám se ho. "Upřímně moc ne, ale poslechnu si jí." Řekne Calin. "Tak já si zase pustím tvoje písničky, ať vím s kým mám tu čest." Řeknu a začneme se smát. Dojdeme k přehradě. "Jseš doufám nahá." Řekne Calin a já po něm hodím svojí mikinu. "Blbečku." Řeknu a on se zasměje. Jdu se za strom vysléct, zatím co se Calin taky převlékal do plavek. Vezmu svone oblečení do ruly a přijdu za Calinem už jen v plavkách. Calin se na mě podívá s pootevřenou pusou. "Já mám oči." Řeknu, když si všimnu, že mi Calin kouká na prsa a zakryju si je rukou. "Nešlo odolat." Vymluví se Calin. "Já třeba té tvé věci dolávám, tak to zkus taky." Řeknu, vydám se do vody a Calin hned zamnou. Jsem oběma nohama ve vodé, která ve strašně studená a Calin se pořád přesvětčuje. "No tak pojď. Je to jen v tvé hlavě." Řeknu a podám mu ruku. On ji přijme a vkročí do vody. Já už jsem na to docela zvyklá, ale na to teda moc nevypadal. Musela jsem se tomu pousmát. Jakmile do vody vkročil druhou nohou, tak silněji stiskl moji ruku. Ta voda byla vážně hodně studená. "Tohle děláváš na zrelaxování? Promiň, ale to ti nevěřím." Řekne Calin a já se zasměju. "Nemysli na to, jak je ta voda studená a uvolni se." Řeknu, pustím Calinovu ruku a ponořím se do vody celá. Calin pořád stojí na místě. Jde vidět, že trochu váhá. "Ta voda je teda fakt studená." Řekl Calin a nervózně se zasměje. "Na nic nemysli, zhluboka se nadechni a celý se ponoř do vody." Řekla jsem. Calin se zhluboka nádechl, prudce se ponořil do vody a přišel zamnou. "No vidíš. Teda na to, že jsi byl nahý v rybníce před milóny lidmi, tak jsi se docela přesvědčoval." Řeknu sarkasticky a on na mě vyplázne jazyk. Hned potom jsme rychle vylezli a Calin se rychle zabalil do svého ručníku. "Do hajzlu, zapomněla jsem si svůj ručník doma." Zanadávala jsem si, když jsem hledala v tašce ručník, jenže tam. Najednou mě Calin zezadu obejme a jak mě, tak sebe tím zakryje ručník. "Ježiši víš, jak jsem se tě teď lekla!" Řekla jsem a Calin se na mě usmál. Jeho tělo bylo strašné studený. "Tělesná teplota přece zahřívá nejvíce a nejlépe ne?" Řekne Calin a já jsem se jen nervózně usmála. "A víš, že je...normálnější, když se předem daného člověka zeptáš, jestli nechci zahřát?" Zeptala jsem se ho schválně. "No dobře, takže za prvé jsem se zachránil od zápalu plic. A za druhé by jsem pak nemohl vidět, jak se červenáš." Řekne Calin a já jen protočím očima, protože mi došlo, že mě imitoval. "Půjdeme se asi raďeji obléct co?" Řeknu, protože jsme furt spolu pod jedním ručníkem. "Mě tady tohleto docela vyhovuje tobě ne?" Řekne a šibalsky se na mě usměje. "Ale jdi ty." Řeknu a odtáhnu se od něj. "Máš pravdu, to převlékání bude lepší nápad." Řekne Calin, jelikož mu došlo, že si budu muset sundat ty plavky. "Otoč se." Řeknj a otočím mu hlavnu. "No jo furt." Řekne Calin, otočí se a začne se také převlékat. Oba se převlečeme a vydali jsme se zpátky na parkoviště. "Bylo to docela fajn na to, jaká mi byla zima." Řekl Calin. "Jo to..." Než jsem to dořekla, tak se mi zamotala hlava a měla jsem černo jsem očima. Rychle jsem se chytila Calinovi kapoty jeho auta. "Hej hej jsi v pořádku? Je ti špatně?" Zeptal se starostlivě Calin a rychle mě chytil za moji paži. "Nenene jen...nemáš něco, co...má v sobě cukr?" Zeptala jsem se a chytila jsem se Calina. "V autě mám nějakou tyčinku. Pojď si sednout, hned ti ji dám." Řekl Calin a pomohl mi si sednout do jeho auta. Calin mi rychle podal a rozbalil tyčinky. Já jsem si začala pomalu jíst a bylo mi už trochu lépe. "Je to lepší?" Zeptal se mě po chvilce Calin a hladil mě po zádech. "Jo, je mi o trochu lépe." Řekla jsem a dala jsem si další sousto z té tyčinky. "Ty máš cukrovku?" Zeptal se mě Calin. "To jo a je to fakt na nic, když se zapomeneš ráno nasnídat." Řeknu a dojím tu tyčinky. "Zavezu tě domů dobře?" Řekne Calin a já mu na to jen přikývnu.

A máme tu konečně další díl! Omloivám se za neaktivitu, ale popravdě mě to už moc nenaplňuje a nevím, jestli mé příběhy ještě někoho baví.
Děkuji všem za podporu květinky!🦂🕷

"Procházíš mi srdcem jako jehla..." 🪡Kde žijí příběhy. Začni objevovat