10.

61 3 1
                                    

Dnes máme s Calinem naše oficiální první rande. Jsem strašně nervózní, protože nevím co od toho mám čekat.

"Vyzvednu tě kolem sedmé hodiny. Vezmi si plavky" Napsal mi Calin.
"Plánuješ mě svlékat jiným způsobem?" Zeptala jsem se sarkasticky.
"To bych řekl, aby jsi přišla naostro kotě." Napsal a já jsem mu poslala jen smajlíka, který se červená.

Sakra vůbec nevím, co si mám vzít na sebe. Zavolala jsem Klaudii, která přišla skoro okamžitě. "Jsem tady!" Zaječela nadšeně Klaudie přes celý byt. "Jak jsi se sakra dostala dovnitř?!" Zeptala jsem se. "Na tohle teď nemáme čas, donesla jsem ti několik kousků obečení, které by ti mohli slušet." Řekla Klaudie. "A kam vlastně jdete na rande?" Zeptala se Klaudie, když jsem si zkoušela další šaty. "Já vlastně ani nevím, chce mě prý přkvapit, ale mám si vzít plavky." Řekla jsem. "Uuu že by nějaká romantika ve výřivce?" Řekla zaujatě Klqudie. "Doufám, že ne. Nesnáším výřivky." Řekla jsem. "Jako by jsi se vařila v hrnci na špagety." Řekla jsem, což Kloudii rozesmálo. "Ty máš fakt odlišný pohled na svět holka." Řekla a já jsem si dala na sebe další outfit.

" Řekla a já jsem si dala na sebe další outfit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Tak co?" Zeptala jsem se jí nejistě. "Míšo nebýt já hetero, tak tady po tobě hned skočím." Řekla Klaudie a obě jsme se začali smát. "Tak to beru." Řekla jsem a usmála jsem se.
"Tak já už půjdu. Mám ještě jednoho klienta." Řekla Klaudie, po tom co jsme si pokecaly. "Dobře moc ti děkuji za pomoc." Řekla jsem a objala jsem ji. "To mestojí za řeč. Tak ti ale musíš všecko říct. HLAVNĚ detaily." Řekla Klaudie. "Beru na vědomí." Řekla jsem a zasmála jsem se. Klaidie odešla a já jsem si trochu upravovala vlasy. Po chvíli uslyším zvonek. Už bylo něco kolem sedmé. Nedoškavě jsem vstala a rozběhla jsem se ke dveřím. "Už běžím! Už běžím!" Ječela jsem nedočkavě a otevřela jsem dveře, kde stál Calin a mél kytku v ruce. "Ahoj krásko." Řekl Calin. Aaa já tak miluju ho oslovení. "Čau brouku." Řekla jsem a padla jsem mu do náručí. "Rozmačkáš si kytku baby." Řekl rozesmátě Calin a podal mi ji do ruky. Pamatoval jsi to tetování. "Je moc krásná. Děkuji." Řekla jsem a dala jsem mu pusu na tvář. Můžeme vyrazit mylady?" Řekl Calin a podal mi svoji ruku. "S radostí mylorde" Řekla jsem a ho to rozesmálo. Přijmula jsem jeho ruku, vzala jsem si tašku s plavky a sedli jsme si do auta. Calin nastartoval a vyrazili jsme. "A kam že to vlastně jedeme?" Zeptala jsem se zvídavě. "To zachvilku uvidíš." Řekl Calin a položil mi ruku na stehno. Trochu jsem zatajila svůj dech. Chvilku jsme jeli a najednou vidím, že jsme dojeli do aquaparku. "Caline my půjdeme do aquaparku?" Zeptala jsem se trochu možná zaraženě. "Pronajal jsem nám to na celý večer." Řekl Calin a usmál se na mě. V tu chvíli mi to došlo. Tobogány. Pamatoval jsi význam mého obrazu! "Ty jsi to pořád pamatuješ?" Zeptala jsem se vyjukaně. "Chtěl jsem ti udělat radost. Sama jsi říkala, že by jsi se ráda vrátila do té doby." Řekl Calin. Mohla bych si to prosim vzít? "Caline já...nemám slov." Řekla jsem překvapeně. "No tak nemluv a pojď si to užít!" Řekl nadšeně Calin a vytáhl mě z auta.
Oba jsme se převlékli a vyšli do toho celého areálu. Měla jsem na sobě trošku odvážnější modré plavky a Calin měl zas černé plavky. Musela jsem se pořád dívat a jeho tetování, které pokrývalo celé jeho tělo. Celý večer jsme jen furt bavily. Pořád jsme jezdili na tobogánech, dělali ksme vodní bitvu, pořád jsme po sobě cákali vodu, takhle dlouho jsem se už nepobavila. "Když teď budu první, tak si vytetuješ někam moje jméno." Řekl rozesmátě Calin, když jsme se chystali na další závod na slouzačkách. "No dobře, když prohraješ ty, tak si necháš vytetovat na ruku Jackieho Chana." Řekla jsem rozesmátě. "Platí!" Řekl Calin a podali jsme si ruce. Oba jsme byli fakt v náladě a to jsme si nic nedali. "3... 2... 1... teď!" Řekli ksme a co nejrychleji jsme sjeli dolů. "Já jsem vyhrála Pane Panfili!! Jackie Chan čeká!" Řekla jsem a škodolibě jsem se smála. "Tohle tě bude mrzet!" Řekl Calin a začal mě honit po celém areálu. (Prosím vás není to žádný dvoji význam dobře?:))) Já jsem se nemohla přestat smát. Rychle jsem jsem skočila do bazénu a plavala jsem od Calina co nejdál. Jenže on skočil zamnou, rychle ke mně doplaval a začal mě lechtat. "Caline!" Křičela jsem na celé kolo a smála se. "Caline prosím!" Smála jsem se. "O co prosíš? Chceš snad polechtat víc?" Zeptal se Cali a tak i udělal. "Néé! Prosimtě dost! Vyhlašuji mír!" Řekla jsem. "No dobře. Tenhle beef odložíme na jindy." Řekl Calin a přestal mě lechtat.
Držel mě na boky a jeho oči tikaly mezi mými oči a mými rty. Chytil mě za bradu a přitáhl si mě do polibku. Já jsem začala spolupracovat a on mě chytil pod zadkem. "P-počkej tady ne." Řekla jsem a odtáhla jsem se z našeho polibku. "Nebudeme to přece dělat z aquaparku?" Řekla jsem. "Ani v tobogánu?" Zeptal se Calin a já jsem se zasmála. "Necháme si tohle na doma dobře?" Řekla jsem. "No dobře, ale pak mi to budeš muset vynahradit." Řekl Calin a vlepil mi pusu do vlasů. "Snad se vyrovnám milování v tobogánu." Řeknu a dám mu pusu. "Ty se vyrovmáš čemukoliv." Řekl a pohladil mě po vlasech.
Bylo už něco kolem půlnoci a oba jsme se už oblékli a sedli jsme si do auta. "Děkuji." Řekla jsem a pohladila jsrm Calina do ramenu. "Za co?" Zeptal se Calin udiveně. "Za tohle všechno. Jsi fakt pozorný víš to?" Řekla jsem a Calin se na mě pousmál. "Chtěl jsem se vidět se smát." Řekl Calin a dal mi pramínek vlasu za ucho. Nastartoval auto a vyjeli jsme ke mně domů. Silnice už byli prázdné, jen my 2. "Můžu se tě na něco zeptat?" Zeptal se po chvíli Calin. "Na co?" Zeptala jsem se. "Proč máš tohle?" Zeptal se Calin a ukázal na moji jizvu od toho kousnutí. Asi už se čas jít s pravdou ven...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 29 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

"Procházíš mi srdcem jako jehla..." 🪡Kde žijí příběhy. Začni objevovat