8.

64 1 0
                                    

Musela jsem pořád myslet na ten včerejší polibek, na jeho vůni, na jeho oči. Na ty krásné kaštanově hnědé oči.
Dneska jdu ke Klaudii do tetovacího studia. Jdu si nechat udělat další nové tetování.
Přijela jsem k ní kolem oběda. Přišla jsem do studia, kde už na mě čekala Klaudie. "Ahoj kočko." Řekla Klaudie a objala mě. "Ahoj, tak jdeme na to?" Zeptala jsem se s nadšením. "No jasný! Lehej!" Řekla usměvavě a já jsem si lehla. Prošli jsme si návrhy, úmistění a velikost tetování a šli jsme na to. Chtěla jsem nedřívě mensí kytičku na žebrech a hada na podbříšek. Sice už mám solidní sbírku tetování na méme těle např, hadi, pavouk, moje specifické znaky, prostě všechno. Nedříve jsme začali s tou kytičkou na žebrech, protože to bývá více bolestivějsí, tak ať to mám za sebou.
"Tak jak se ti vůbec teď vede?" Zeptala se mě Kladie, když mě začala tetovat. "Upřímně? Mám to teď takové náročnější." Řekla jsem. "Jo to jsem viděla." Řekla Klaudie a usmála se. "Co? Jak to myslíš?" Zeptala jsem se zmateně. "Rapper s Moldavskými kořeny a ranním otužováním s neznámou dívnou." Řekla Klaudie a v ti chvíli se mi snad zastavilo srdce. "Odkud tohle víš??" Zeptala jsem se vyděšeně. "Ty jsi to ještě neviděla? Od rána je toho celý internet." Řekla Klaudie, dokončila tetování a ukázala mi fotky, kde nás někdo nafotil v přehradě.

Panebože! Někdo más nafotil a teď je to snad na všech platformách! "Kdy jsi mi chtěla říct o tvém románku?" Zeptala se Klaudie a šibalsky se na mě usmála

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Panebože! Někdo más nafotil a teď je to snad na všech platformách! "Kdy jsi mi chtěla říct o tvém románku?" Zeptala se Klaudie a šibalsky se na mě usmála. "Žádný románek nemám." Řekla jsem a složila jsem obličej do rukou. "No tak. Nebude to až tak hrozný ne?" Řekla Klaudie a pohladila mě po rameni. "Sakra vždyť mě viděl celý internet! Co budu dělat?" Zeptala jsem se zoufale. "Vidíš to až moc černě." Řekla mi Klaudie. "Pojďme na to druhe tetováni. Nechci na tohle už myslet." Řekla jsem, položila jsem se zpátky na to lehátko a Klaudie mj začala obtiskávat to druhé tetování na podbříšek. "Jak moc se Calin slavný?" Zeptala jsem se. "Nedávno vyprodal O2 arénu." Řekla Klaudie a začala mi tetovat toho hada. "O2 arénu?! Kolik tam bylo proboha lidí?" Zeptala jsem se překvapeně. "Něco přes 20 tisíc." Řekla Klaudie. "Přes 20 tisíc?! Je snad anglická královna?" Řekla jsem. "Na to, že s ním chodíš, tak o něm moc nevíš." Řekla Klaudie. "Počkej počkej, já s Calinem nechodím." Řekla jsem trochu naštvaně. "Takže k němu nic necítíš?" Zeptala se mě Klaudie, mezitím co furt tetovala. "No, to se asi nedá říct. Včera mě políbil." Řekla jsem. "Necekej! On tě políbil? Calin tě políbil?!" Zeptala se nadšeně Klaudie. "Jó, po tom, co jsme se včera pohádali." Řekla jsem a snášela jsem tu bolest, jelikož to začalo i trochu pálit. "A jaký to bylo?" Zeptala se natěšeně. "Bylo to...něco tak nepopsatelného. Držel mě za tváře, nejdříve jsme si chvíli dívali do očí a on mě pak dlouze políbil. Ten polibek byl tak krásný prostě neuvěřitelný. Přišlo mi, jakoby to trvalo nekonečně dlouho." Rozplývala jsem se. "Ty jsi se do něk snad zamilovala! Holka to jsi v průšvihu!" Řekla Klaudie. "Ale přesťaň!" Řekla jsem a začli jsme se obě smát. "Nechci to nikam uspěchat. Nechci, aby se prostě něco pokazilo, jako s Danem." Řekla jsem. "Úplně tě chápu zlato. Hlavně je ale důležité, jak to cítíš." Řekla Klaudie a hned potim mi začal zvonit mobil. Byl to Calin. "Kdo ti volá? Hanna Mlntana?" Řekne Klaudie, a já nechce do ni šťouchnu a snažím se zadržet smích. Nakonec to Calinovi zvednu.

"Miši?" Ozvalo se z telefonu.
"Ahoj." Řekla jsem.
"Čau. Viděla jsi, co koluje na internetu že?" Zeptal se opatrně Calin.
"Bohužel jo. Slavný rapper Calin a jeho nová láska." Řekla jsem to, co bylo v článcích napsáno.
"Já se ti za tohle moc omlouvám. Chtěl jsem jít i schválně ráno, aby nás nikdo neviděl, ale někdo nás tam bohužel vyfotil." Řekl smutně Calin.
"Ne, za tohle se neomlouvej. Za tohle přece nemůžeš." Řekla jsem.
"Míšo co to tam zbučí?" Zeptal se podezdřívavě Calin.
"Nechávám si dělat novou kérku." Řekla jsem.
"Uuu že to bude můj obličej?" Zeptal se Calin. Zas dělá ty svoje vtipy.
"Jo jo, přes celé záda." Řekla jsem a slyšela jsem, jak se Calin začal smát.
"Až skončíš, mohli by jsme si promluvit?" Zeptal se Calin.
"Jo jasný. Stejně budu projíždět kolem tvého bytu, tak se za tebou cca za hodinu zastavím." Řekla jsem.
"Dobře, budu se těšit na kérku." Řekne Calin.
"Moc si nefandi, tvůj obličej to není." Řekla jsem a usmála jsem se.
"Za pokus to stálo." Řekl Calin a myslím si, že se usmál.
"Měj se." Řekla jsem.
"Ty taky." Řekl Cali a típla jsem telefon.

"No sakra ty jseš v tom až po uši!" Řekla Klaudie a culila se. "Ale prosimtě." Řekla jsem a začala jsem se červenat.
"Taak a je to hotové." Řekla Klaudie a dala mi na obě tetování fólii.

" Řekla Klaudie a dala mi na obě tetování fólii

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Tak a můžeš vyrazit za tím Calinem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Tak a můžeš vyrazit za tím Calinem." Řekla Klaudie. "Ježiš už stačí." Řekla jsem, protože mi už lezla na mervy. "Promiň, já jen nemůžu uvéřit, že ty máš něco s Calinem!" Vyjekla Klaudie nadšením. Já jsem jen protočila oči. "A zmiň, že jsem ti dělala to tetování!" Řekla Klaudie. "Už prosimtě mlč. Měj se." Řekla jsem a odešla jsem. Sedla jsem si do auta a vyrazila jsem za Calinem.
Přijela jsem k jeho bytu a zazvonila jsem. Calin mě pustil dovnitř a já jsem došla k jeho bytu a zaklepala jsem na dveře. "Ahoj krásko." Řekl Calin a objal mě. "Ahoj." Řekla jsem a cítila jsem, jak rudnu v obličeji. On mi řekl krásko? "Pojď dál." Řekl Calin a pozval mě dál. Přišli jsme do obyváku a sedli jsme si na jeho gauč. "Dáš si něco? Vodu? Kafe?" Zeptal se mě Calin. "Nic nechci děkuji." Řekla jsem. "Dobře, tak mk ukaž ty tetovačky." Řekl natěšeně Calin a já jsem mu ukázala toho hada. "To je fešák. A ještě nějaké?" Zeptal se Calin. "Jo, ale je trochu v citlivějších místech." Řekla jsem. "Budu se zaměřovat jen na tetování." Řekl Calin. "Vím, že to stejně porušíš." Řekla jsem usměvavě a ukázala jsem mu tu kytku. "No nádhera. To růže asi nebude co?" Řelne Calin. "Nefandi si." Řekla jsem. "Ale no tak přiznej si to. Líbím se ti." Řekne Calin a šibalsky se na mě usměje."Jak jsi na to přišel prosimtě?" Zeptala jsem se trochu překvapeně. "Vidím, co s tebou dělám. Jsi celá rudá v obličeji." Řekl Calin a položil mi ruku na tvář.

Děkuji za podporu květinky🦂🐚  (už pracuji na pokračování🎀)

"Procházíš mi srdcem jako jehla..." 🪡Kde žijí příběhy. Začni objevovat